Alles geprobeerd wat er aangegeven is. Maar helaas blijft het probleem hetzelfde.lijkt aan de pon/los te liggen als ik andere topics lees.
Wie kan ons helpen? Nu het paasweekend is en de service niet bereikbaar.
Alles geprobeerd wat er aangegeven is. Maar helaas blijft het probleem hetzelfde.lijkt aan de pon/los te liggen als ik andere topics lees.
Wie kan ons helpen? Nu het paasweekend is en de service niet bereikbaar.
Hoi
Er is geen glasvezel verbinding meer of slecht signaal.
Wat U zelf nog kan controleren de glasvezel kabel zit deze nog goed. (kabel met groene stekker)
Soms wil het helpen de stroom stekker van het Huawei glasvezel kastje voor 10 seconden eruit te halen. (Herstart)
Als dit allemaal niet werkt moet iemand van Odido het hier op pakken.
Het probleem zal dan waarschijnlijk in de POP (wijkkast) zitten.
Bedankt voor je bericht
Ik heb de huawaii net opnieuw gestart . Stroom er af en na 10 seconden er weer op. Gisteren ook geprobeerd.
Ook de stekker nogmaals gecontroleerd.
Helaas werkt het nog niet. Hoe kan ik er voor zorgen dst iemand bij de wijkkast gaat kijken?
Hallo
Zodra een moderator je topic ziet zullen ze dit oppakken. Staat je klantnummer ook in je community profiel?
Dank voor je bericht.
Klantnummer staat in mijn profiel!
Is er enig zicht op hoelang dat kan duren voordat een moderator hier naar kijkt?
Hoi
Ik ga voor je duimen dat er snel een mooie plek beschikbaar is, ik weet zeker dat Guidion veel voor je kan betekenen!
Super, wacht het af!
De monteur zou vandaag komen helaas niet geweest. Lijkt wel een 1 april grap te worden zo..
Graag zo snel mogelijk een nieuwe monteur langs sturen of afspraak plannen.
Inmiddels toch een monteur na 2,5 uur.
Vermoedelijk een dubbele poort uitgave gaf de monteur aan
Hey
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.