Goedemiddag Odido,
Op 2 oktober jl. heb ik om 15.45 uur telefonisch contact gehad met een medewerkster van jullie om door te geven dat wij ons internet/tv abonnement op willen zeggen omdat wij gaan verhuizen en op ons nieuwe adres al een abonnement aanwezig is (wij wonen tijdelijk bij iemand in). Zij vertelde mij dat we een bevestiging van verhuizing op kunnen sturen voor verdere afhandeling. Per 3 november 2023 stopt ons abonnement. Tegen de tijd dat we ons eigen huis kunnen gaan bewonen zullen we contact op nemen met jullie om weer een abonnement voor internet/tv aan te gaan. Ze heeft internet.service@odido.nl als mailadres doorgeven voor de correspondentie maar daar krijg ik geen reactie op, mail gestuurd op 8 oktober met de bevestiging van de verhuizing als bijlage en onze gegevens.
Chatbot kan me niet verder helpen en de app werkt niet, telefonisch zijn jullie altijd zo druk dat de wachttijd dramatisch is.
Graag ontvangen wij een bevestiging van jullie m.b.t. onze opzegging en verdere afhandeling.
Alvast bedankt,
Gr. Kevin