Beantwoord

Snelheid aanpassen werkt niet

  • 18 March 2024
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 1

Goede dag Odido,

De optie om de internet snelheid te wijzigen doet het al zo'n 2 weken niet, ik heb hiervoor al contact gehad met de klantenservice, en die konden er ook niet bij, Kregen dezelfde error als ik, Ze zouden dit hebben doorgezet naar de technische afdeling, echter heb ik hier nog niets van terug gehoord en werkt de pagina voor snelheid aanpassen nog steeds niet.

 

Weten jullie hier al wat meer van?

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 19 March 2024, 09:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Kevin_H, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega's van de technische dienst hier nog mee bezig zijn! Ze hebben het ticket voor je opgepakt, alleen is de oplossing nog niet gevonden. Zodra dit is opgelost, zullen ze gelijk contact met je opnemen om je hiervan op de hoogte te houden! 

Reputatie 1

Goede dag,

 

Ik werd een paar dagen geleden gebeld dat het zou werken, maar als ik het nu weer probeer krijg ik nog steeds dezelfde error?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kevin_H 

Kom je wel op dit scherm waar je een nieuwe snelheid kan kiezen?

Kan je het via de app en via de website proberen?

Reputatie 1

Hallo @Kevin_H 

Kom je wel op dit scherm waar je een nieuwe snelheid kan kiezen?

Kan je het via de app en via de website proberen?

 

Ja, maar zodra je de bestelling wil plaatsen komt er te staan: Oops! Hier Ging iets mis. De pagina die je zoekt bestaat niet. Of niet meer. Of er zit een foutje in de link.

 

Zowel via de app, en via de website werkt het niet, ook niet in andere browsers, en ook niet via mobiele data, of met adblockers uit.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Kevin_H, ik zal dit meteen voor je terugkoppelen! Zodra er meer informatie bekend is, zul je het direct van me horen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer