Skip to main content
  • 2,642 Topics
  • 18,143 Reacties
2640 Topics
Odido is de meest onbeschofte provider van Nederland
Heden avond kreeg ik voor de derde keer een ODIDO medewerker aan de deur die mij aan wilde sluiten op het glasvezel netwerk van ODIDO. Ik heb de twee voorgaand keren heel duidelijk gemaakt dat ik geen, ik herhaal GEEN laat ik het voor de duidelijkheid nogmaals zeggen GEEN glasvezel aansluiting in mijn huis wens. Hier ben ik iedere keer heel duidelijk in geweest. De tweede keer heeft de colporteur gezegd dat hij het door zou geven. De derde verstoring van mijn avond werd ik kwaad op de medewerker en heb ik aangegeven dat ik, gezien ODIDO in gebreke blijft nu €10.000,00 schadevergoeding zal eisen voor gestolen tijd door ODIDO, die kennelijk geen moer aantrekt van wat mensen wensen. Blijkbaar gaat bij ODIDO winst voor mensen. Hierbij dien ik officieel bij ODIDO een schadevergoeding in van €10.000,00 Verder dien ik een duidelijke klacht (KLACHT) in. De medewerker Sam Vos Lachte mij in mijn gezicht uit toen ik kwaad reageerde. Deze onbeschofte vlegel vond het niet nodig zijn excuses aan te bieden. Deze persoon klaag ik daarom aan voor een bedrag van €100.000,-- wegens zijn onacceptabel gedrag op mijn erf. Ook wil ik een klacht indienen mbt. de telefonische bereikbaarheid van ODIDO, eerst moet ik ruim 15 minuten wachten, als ik mijn klacht doe wordt de verbinding zonder enige mededeling verbroken. Hier heeft ODIDO weer 15 minuten van mijn tijd gestolen. Hiervoor volgt dan ook een schadevergoeding van € 15.000,00 Graag verneem ik van u hoe u het geld wenst over te maken. Om te tonen dat het mij niet om het geld gaar verzoek ik u €150.000 op de rekening van het Rode Kruis over te maken en de rest aan mij te sturen. Gaarne verneem ik binnen 24 uur uw reactie. Mocht deze achterwege blijven dan zal ik genoodzaakt zijn mijn claim te verdubbelen. Ik hoop dat er iemand binnen de ODIDO organisatie de beleefdheid heeft om contact met mij op te nemen. Dit gedrag van ODIDO is onacceptabel en dient zo snel mogelijk getopt te worden.
Klacht: Na zeker 10 uur bellen en van kastje naar de muur (3 maanden lang): verlengen lukt niet...
Heel eerlijk gezegd weet ik niet zo goed meer waar ik moet beginnen. Vandaag weer 2 uur aan de telefoon gezeten met diverse mensen van sales (waarvan iemand onbeschoft te noemen, dit kan echt niet...). Gelukkig vanmorgen met de beste wil eindelijk wel geholpen op 1 onderdeel van het probleem door een vriendelijke medewerker. Kort samengevat is er van alles mis gegaan bij het verlengen van mijn abonnement nadat ik eerst over wilde stappen naar een andere provider en door jullie met mijn goedvinden is teruggedraaid omdat jullie ook een mooi aanbod zouden doen. Vanaf daar gaat eigenlijk bijna alles mis. Ik had wel weer internet maar ik kon mijn abonnement niet (met korting) verlengen omdat jullie systeem een bug had. Na veelvuldig bellen van mijn zijde is dat uiteindelijk verholpen. Vanuit daar heb ik gesproken met een medewerker van jullie die mij beloftes heeft gedaan en mij ook beloofd heeft de dag erna terug te bellen (naam bekend). Gebeurde niet. Zelf meerdere keren contact geprobeerd te zoeken met deze medewerker maar helaas. Daarna eerdere malen zelf contact opgenomen met jullie en steeds als iemand wil verlengen wordt ik of eruit gegooid (opgehangen?) of doorverbonden met een andere afdeling. Wanneer ik dan weer iemand aan de telefoon krijgt die niks van mijn situatie en de bijbehorende afspraken en beloftes mee, terwijl sales zegt dat ze juist op de hoogte zijn gebracht (en ik ook 20 min in de wacht heb gestaan). Kan ik weer van voor af aan beginnen en daar gaan we weer…. Als klap op de vuurpijl spreek ik vandaag 3 (!) verschillende medewerkers van sales die allemaal wat anders zeggen en mij uiteindelijk niet verder kunnen helpen (en ok nog eens allemaal verschillende aanbiedingen doen, dan wel beloven het op te lossen maar dat vervolgens niet doen). Van het kastje naar de muur noemen ze dat. Al 3 (!) maanden lang. Welke Odido medewerker neemt mij serieus en wil samen zoeken naar een passende oplossing? Hartelijke groet
terugsturen apparatuur
Apparatuur teruggestuurd met de code die is gescand door dhl medewerker. De chat bot heeft natuurlijk weer geen enkele medewerkers beschikbaar om te overleggen. Niet bij service, niet bij verkoop. Verschrikkelijk irritant. Wat een verschil met Delta of Caiway. Jarenlang altijd een werkende chat. Half 12 woensdag ochtend is het ondanks pogingen onmogelijk te chatten. Hier is het niet prive om gegevens te delen en dat wil ik natuurlijk niet. Bellen is onhandig omdat ik bewijs van versturen moet laten zien. Het is blijkbaar onmogelijk voor odido om het mogelijk te maken: 1 te chatten, 2. Een bovenwoning in te vullen als adres op de contact pagina 3. Simpel het adres van terug sturen te vermelden zodat ik het kan gebruiken om op dhl te controleren met dhk verstuur nummer waar het pakket is. Odido gebruikt een qr code die gescand wordt door de dhl medewerker. Ik wil gewoon de postcode of dat wat ik moet invullen. Via de onbruikbare izzi chatbot, geen adres. Chatbot van Caiway delta geeft zelfs zonder inlog, zonder medewerker, een terugstuur adres. Ik heb wel een adres gevonden op internet. Maar die gaf geen pakket gevonden als resultaat. Ech, wanneer ik medewerkers spreek ben ik altijd tevreden, de medewerkers zelf helpen altijd heel goed. Van odido. Maar de website, de chat, de beschikbaarheid van gegevens. Wat een gedoe. Ik heb de apparatuur terug gestuurd met qr code en een verzend bewijs, 10 dagen geleden, via dhl. Ook net gemeld op de odido website waar ik mijn huis nummer niet kan invullen. De router t56 was een absolute ramp. Ook de huidige tv mediabox moet dagelijks de stekker worden uitgehaald om de error tijdelijk te repareren dat er geen internet is, ook al heeft het kastje gewoon internet. Hoe lang gaat het nog duren voordat odido de mediabox update? Bij delta, nog nooit hoeven doen. Bij Ziggo, nooit hoeven doen. Bij odido, iedere dag d stekker er uit want ineens een error dat de mediabox geen internet heeft. Alleen te fixen door de stroomkabel ervuutvte halen en er weer in te doen. Lijkt wel alsof odido een bedrijf is wat net 2 weken bestaat. Zoveel vreemde nalatigheid. Het enige wat betrouwbaar werkt zijn de medewerkers zelf.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen