Skip to main content
  • 609 Topics
  • 4,471 Reacties
609 Topics
Problemen met telefoons
Ik heb al een flinke tijd een T-Mobile Thuis abonnement, vanaf de begintijd dat het nog Vodafone Thuis was.Ik zat voor mijn mobiele abonnement daarentegen al heel lang bij Vodafone. Begin van het jaar ben ik verhuisd naar mijn nieuwbouwwoning. Tijdens de bouw kon ik aangeven wat voor aansluitingen ik in huis wilde en een telefoonaansluiting was iets waar ik geen interesse in had omdat ik al heel lang geen vaste telefoonaansluiting meer heb gehad of gebruikt, Onlangs besloot ik over te stappen van Vodafone naar T-Mobile voor mijn mobiele abonnement omdat ik het prettig vond alles bij dezelfde club te hebben én omdat ik meer data voor een lagere prijs krijg. Helaas was vanaf het moment dat mijn mobiele abonnement over ging naar T-Mobile het genot van een kraakheldere verbinding plotseling verleden tijd. In tegenstelling tot Vodafone kan ik met T-Mobile binnenshuis eigenlijk niet bellen of gebeld worden en als ik buiten ga staan blijft het geluid blikkerig en stottert. Het is zo erg dat ik mijn vrouw heb afgeraden ook over te stappen, wat in eerste instantie wel het plan was. Van de week werd de verbinding tijdens een belangrijk telefoongesprek spontaan verbroken en toen was ik het zat.Ik heb direct een vaste telefoon aansluiting besteld en ben een vaste telefoon gaan kopen. Helaas stond ik er even niet bij stil dat vaste telefoons niet op mijn switch in de meterkast waar ook het modem hangt, geprikt kunnen worden en RJ11 stekkertjes hebben. Samengevat: mijn nieuwe mobiele telefoon verbindg is zwaar kl*te. Mijn modem hangt in de meterkast en kan en wil ik niet ergens anders, naar alle kamers in het huis lopen alleen utp aansluitingen, ik heb niet de mogelijkheid nog extra kabels te trekken waardoor ik dus ook geen vaste telefoon elders in huis dan in de meterkast neer kan zetten. Heeft T-Mobile suggesties? Oplossingen? Is er een manier om m'n vaste telefoonsignaal over UTP te laten gaan? Moet ik voor vast over op een VOIP telefoon? Kan ik mijn mobiele abonnement per direct opzeggen zodat ik terug naar Vodafone kan? (T-Mobile blijft immers in gebreke want de dekkingskaart geeft aan dat er waar ik woon volledige dekking is).

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen