Skip to main content

8 febr ben ik overgestapt van tele2 naar Tmobile glasvezel en kan sinds die dag geen 0800 nummers bellen waar ook het klanten nummer voor contact dus onder valt. Ook vanaf die datum kan ik ineens geen mail meer versturen. Wel ontvangen. Ik heb een betaald zonnet account.

Ik baal hier dus flink van,

Wie heeft een oplossing voor het probleem?

Hoi @LisetteO

 

Ik denk graag met je mee en ben ook heel benieuwd naar de oplossing! Ik zie dat je al eerder hebt gebeld naar onze klantenservice en we hierop een opdracht hebben gestuurd naar onze technische dienst. Dat loopt dus gelukkig al. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen hiervan? 


Probeer eens de smtp van t+mobile thuis te gebruiken voor verzenden van email. Of een publieke smtp zoals van Google.

Maar als je een betaald Zonnet email abonnement hebt zou je eigenlijk hen de juiste instructies voor hun dienst moeten vragen.. Daar betaal je toch voor?

 


Reageer