Skip to main content
Beantwoord

0800 nummer kan ik niet bellen met vaste telefoon

• 17 februari 2021
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

8 febr ben ik overgestapt van tele2 naar Tmobile glasvezel en kan sinds die dag geen 0800 nummers bellen waar ook het klanten nummer voor contact dus onder valt. Ook vanaf die datum kan ik ineens geen mail meer versturen. Wel ontvangen. Ik heb een betaald zonnet account.

Ik baal hier dus flink van,

Wie heeft een oplossing voor het probleem?

Beste antwoord door Sander

Hoi @LisetteO

Ik denk graag met je mee en ben ook heel benieuwd naar de oplossing! Ik zie dat je al eerder hebt gebeld naar onze klantenservice en we hierop een opdracht hebben gestuurd naar onze technische dienst. Dat loopt dus gelukkig al. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen hiervan? 

Bekijk origineel

2 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2021

Hoi @LisetteO

Ik denk graag met je mee en ben ook heel benieuwd naar de oplossing! Ik zie dat je al eerder hebt gebeld naar onze klantenservice en we hierop een opdracht hebben gestuurd naar onze technische dienst. Dat loopt dus gelukkig al. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen hiervan? 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9035 reacties
  • 20 februari 2021

Probeer eens de smtp van t+mobile thuis te gebruiken voor verzenden van email. Of een publieke smtp zoals van Google.

Maar als je een betaald Zonnet email abonnement hebt zou je eigenlijk hen de juiste instructies voor hun dienst moeten vragen.. Daar betaal je toch voor?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen