Mijn modem is vrijdag 22 januari vervangen wegens andere problemen, en sindsdien werkt telefonie niet meer. Zaterdag gebeld, er zou een ticket worden gemaakt. Dinsdag weer gebeld, men was er mee bezig... mijn vraag is, wanneer kan ik weer bellen?
Hoi
Dat is vervelend. Het lijkt erop dat de telefoniegegevens niet naar het modem gestuurd zijn. Zou je hem eens een fabrieksreset willen geven door met een tandenstoker o.i.d. het knopje achterop in te drukken. Hopelijk haalt hij de gegevens dan alsnog op. Ik hoor graag of dit de oplossing is.
Hoi
Dat is vervelend. Het lijkt erop dat de telefoniegegevens niet naar het modem gestuurd zijn. Zou je hem eens een fabrieksreset willen geven door met een tandenstoker o.i.d. het knopje achterop in te drukken. Hopelijk haalt hij de gegevens dan alsnog op. Ik hoor graag of dit de oplossing is.
Bedankt voor het meedenken maar helaas heeft dit niet geholpen
Goedemiddag
Zodra dit deze week opgelost is, kun je een vergoeding krijgen voor de periode waarin je niet hebt kunnen telefoneren. Dit mag je telefonisch aanvragen, maar kun je natuurlijk ook via één van ons regelen. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen op het moment dat alles weer werkt, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat je dit vergoed krijgt op een volgende factuur.
Hi
Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb meteen de toestand voor je bekeken en zie dat het onderzoek naar de telefoonlijn nog uitstaat. Momenteel wordt de lijn gemonitord door onze technische dienst, om je zo meteen van een permanente oplossing te voorzien. Wanneer we je van een update kunnen voorzien, hoor je direct van ons!
Een update van mijn kant.
Ik kreeg 2 dag terug bericht dat ik een nieuw modem zou krijgen en heb vandaag een nieuw modem ontvangen en direct geïnstalleerd. Met het nieuwe modem, werkt de telefonie weer. Dat is dus goed nieuws! Blijkbaar had ik een brak modem. De firmware is nog een oude versie en als ik het goed begrijp, krijg ik vannacht een upgrade. Ik hoop dat alles daarna goed blijft gaan, ik hou jullie op de hoogte.
Hi
Tof om te horen! Wij gaan ervoor zorgen dat het oude brakke modem hier genoeg tijd en aandacht krijgt om te rehabiliteren. Belse nog!
Bedankt voor alle hulp. Dit probleem is opgelost.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.