Na meerdere keren vastlopende modem is er besloten een monteur langs te sturen. Meer dan een modemswap kon die goede man niet doen en ook niet met het gewenste resultaat - een dag later was de modem weer vastgelopen.
Helaas is toen ook de provisioning van VOIP fout gegaan - met als gevolg dat de vaste lijn niet meer bereikbaar was. Dat was 3 oktober 2020. Sindsdien nog een keer een monteur langs gehad die welwillend een modemswap kwam doen, maar niets voor elkaar kreeg.
Nu imiddels 18 november krijg ik te horen dat men heeft uitgevogeld dat het een “algemene storing is in Vught en Tilburg met het provisionen van de VOIP”…
Voorzichtig vraag ik voor de zeker 10e keer of men weet hoe lang de storing duurt, maar wederom hetzeflde antwoord als altijd - men is er met man en macht mee bezig, maar weet niet hoe lang het zal duren.
Ik heb toen maar eens gevraagd of ik de vaste lijn met nummerbhoud kon opzeggen - maar daar wist men niets van. En of ik een formele klacht kon indienen -maar je raadt het al, dat kon niet….
want…
“Het betreft een algemene storing en daar accepteren we geen klachten over”….
Ondertussen redelijk gewend aan alle afwimpeltechnieken van de klantenservice, probeer ik er doorheen te komen, maar de medewerker is kennelijk goed getraind en gewend aan klagende klanten - ik kom er niet doorheen. Veel meer dan begrip voor mijn onvrede krijg ik niet.
Op dit forum dan wellicht toch nog eens de vraag of het mogelijk is om een klacht in te dienen over de dienstverlening van T-Mobile? Ik vrees het ergste als ik alle ellende van anderen hier lees, maar ik zou het graag proberen.
Waar kan ik mijn klacht naartoe sturen, per mail, aangetekende brief of fax? :)
Een al 20 jaar tevreden klant van t-Mobile mobiel, maar ontevreden t-Mobile Thuis klant.