Ik heb per email bij T-mobile een aanvraag voor een tweede internetabonnement op onze tweede telefoonlijn gedaan maar ik krijg helaas geen reactie na 3 weken dus probeer ik het hier.
Je bedoelt waarschijnlijk dat je bij KPN een pairbonding abonnement had? Dus twee lijnen die tesamen een snellere internet verbinding oplevert? Pairbonding biedt de KPN als netlijnbeheerder niet via andere providers zoals T-Mobile. Er kan dus in dit geval maar 1 koperlijn met een T-Mobile internet abonnement actief zijn via DSL. Je kunt er nog een stand alone alternatief bijplaatsen, b.v. een provider die via COAX levert, of 4G voor thuis als dat leverbaar is op jouw adres.
Het was geen pairbonding. Gewoon een 2e internetaansluiting op een 2e telefoonaansluiting naast de al de andere internetaansluiting, ook via de telefoonlijn. We hebben namelijk twee telefoonaansluitingen, dus twee stopcontacten voor telefoon naast elkaar, zoals veel nederlandse huizen hebben, tenminste ze hebben heel vaak 2 aderparen (1 aderpaar is 1 telefoonaansluiting)
Hoi
Je zou eventueel kunnen opteren om voor Ziggo te gaan, naast de huidige DSL-verbinding. Dat gaat via een andere technologie (COAX) dus die twee kunnen op hetzelfde adres langs elkaar heen fungeren.
Hiermee wil ik absoluut niet stellen dat dit voorheen bij KPN niet gewerkt heeft, maar meer dat wij geen optie bieden voor twee aansluiting op één adres onder dezelfde verbinding. Weet je zeker dat pair bonding hiervoor niet van toepassing was?
Hoi
Ik ga het ergens proberen bedankt voor je reactie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.