T-Mobile thuis geinstalleerd en alles werkt prima op één ding na, het doorschakelen naar email van voicemailberichten werkt niet.
Buurman heeft identiek pakket en alles 1 op 1 hetzelfde geinstallerd. Bij hem werkt het prima, bij mij niet.
T-Mobile thuis geinstalleerd en alles werkt prima op één ding na, het doorschakelen naar email van voicemailberichten werkt niet.
Buurman heeft identiek pakket en alles 1 op 1 hetzelfde geinstallerd. Bij hem werkt het prima, bij mij niet.
Hi
Geef het gerust aan als jouw inbox leeg blijft, en dan zorg ik ervoor dat wij verdere stappen gaan ondernemen! Alvast een mooie kerst gewenst.
Bedankt voor de reactie Cal.
Het voor de voicemail gebruikte emailadres is inderdaad van mijn buurman die bij mij T-mobile heeft geinstalleerd etc. en nu meehelpt om dit probleempje op te lossen. Eerder hebben wij ook mijn e-mailadressen gebruikt (o.a. tjitrabhansing@t-mobilethuis.nl) maar ook hier werkt het doorsturen van de voicemailberichten niet. Het heeft in het verleden wel even gewerkt. Op 11 april 2020 is het laatste voicemailbericht binnengekomen. Daarna nooit meer.
We hebben zojuist naar mijn vaste nummer gebeld en er is opnieuw GEEN bericht op email bij hem binnengekomen.
Vervolgens heeft mijn buurman het met zijn eigen T-Mobile account het ook geprobeerd (bellen en voicemail inspreken) en bij hem wordt het bericht WEL doorgestuurd.
De instellingen van beide accounts zijn identiek.
Puntje van aandacht misschien. Ik heb eerder een T-Mobile account gekregen, mijn buurman volgde veel later. Hij heeft inmiddels de nieuwe TV applicatie gekregen, bij mij is dit nog steeds niet gebeurd. Het lijkt net alsof mijn account bij de TV update vergeten is.
Ik hoop dat je nog iets kunt vinden.
Mvrgr
Tjitra
Bedankt voor de uitgebreide informatie
Voor de zekerheid: ik neem aan dat je wel een voicemail bericht in kan spreken op de vaste telefoon?
In ieder geval wil ik jou en je erg vriendelijke buurman nog een fijne zondagavond toewensen!
Dank voor je hulp zover. En ja, het inspreken op de voicemail op de vaste telefoon werkt prima.
Ik wacht rustig af.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.