Skip to main content

T-Mobile thuis geinstalleerd en alles werkt prima op één ding na, het doorschakelen naar email van voicemailberichten werkt niet.

Buurman heeft identiek pakket en alles 1 op 1 hetzelfde geinstallerd. Bij hem werkt het prima, bij mij niet.

Hi @Tjitra, leuk om te horen dat vrijwel alles je tot dusver bevalt! Ik heb alle instellingen nagekeken, en het ziet er momenteel goed uit. Ik kan alleen niet zien of je deze wijzigingen voor of na jouw bericht hebt gemaakt, en daarom vraag ik mij af of je nog steeds geen emails ontvangt? Zou je in dat geval het email adres dat je voor de doorschakelingen hebt opgegeven kunnen controleren in jouw My T-Mobile Thuis account op deze pagina: Voicemail & doorschakelen. Ik zie namelijk dat dit een ander email adres betreft dan het contact email adres dat je bij ons hebt opgegeven, en vandaar dat ik graag zeker ben dat wij het juiste adres te pakken hebben.

Geef het gerust aan als jouw inbox leeg blijft, en dan zorg ik ervoor dat wij verdere stappen gaan ondernemen! Alvast een mooie kerst gewenst.


Bedankt voor de reactie Cal.

 

Het voor de voicemail gebruikte emailadres is inderdaad van mijn buurman die bij mij T-mobile heeft geinstalleerd etc. en nu meehelpt om dit probleempje op te lossen. Eerder hebben wij ook mijn e-mailadressen gebruikt (o.a. tjitrabhansing@t-mobilethuis.nl) maar ook hier werkt het doorsturen van de voicemailberichten niet. Het heeft in het verleden wel even gewerkt. Op 11 april 2020 is het laatste voicemailbericht binnengekomen. Daarna nooit meer.

 

We hebben zojuist naar mijn vaste nummer gebeld en er is opnieuw GEEN bericht op email bij hem binnengekomen.

 

Vervolgens heeft mijn buurman het met zijn eigen T-Mobile account het ook geprobeerd (bellen en voicemail inspreken) en bij hem wordt het bericht WEL doorgestuurd.

 

De instellingen van beide accounts zijn identiek.

 

Puntje van aandacht misschien. Ik heb eerder een T-Mobile account gekregen, mijn buurman volgde veel later. Hij heeft inmiddels de nieuwe TV applicatie gekregen, bij mij is dit nog steeds niet gebeurd. Het lijkt net alsof mijn account bij de TV update vergeten is.

 

Ik hoop dat je nog iets kunt vinden.

 

Mvrgr

 

Tjitra


Bedankt voor de uitgebreide informatie @Tjitra! Aangezien de instellingen verder allemaal correct staan ingesteld, heb ik dit probleem uitgezet naar onze technische dienst. Zij kunnen weer iets verder de apparatuur in duiken, en ik hoop dat zij de oorzaak kunnen uitwijzen. Aangezien wij dit vrijwel niet tegen komen, kan het wellicht iets langer duren voordat wij de oplossing hebben gevonden. Wij werken in ieder geval hard door totdat we meer weten!

Voor de zekerheid: ik neem aan dat je wel een voicemail bericht in kan spreken op de vaste telefoon?

In ieder geval wil ik jou en je erg vriendelijke buurman nog een fijne zondagavond toewensen! :relaxed:


Dank voor je hulp zover. En ja, het inspreken op de voicemail op de vaste telefoon werkt prima.

 

Ik wacht rustig af.

 


Hi @Tjitra, hopelijk heb je een mooie jaarwisseling achter de rug. Een kleine update: het lijkt een vrij hardnekkig probleem te zijn, waardoor het ook onze technische dienst niet lukt om de voicemail email op gang te krijgen. Daarom is dit doorgezet naar een verdere specialistische afdeling. Zodra ik daar meer over weet, zal ik zeker een update in dit topic plaatsen. Wij maken er in ieder geval zeker werk van!


Reageer