Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
4 aug - aangevraagd voor een nieuwe verbinding van t-mobile glasvezel 4 aug - Datum van 24-9 wordt gecommuniceerd. De installatie We regelen alles graag zo snel mogelijk voor je. Maar eerst heb je nog 14 dagen bedenktijd en moet je glasvezelaansluiting nog afgerond worden door Reggefiber. Naar verwachting neemt Reggefiber rondom 24-09-2018 contact met je op voor een afspraak. Zodra je glasvezelaansluiting afgerond is, kunnen we T-Mobile Thuis bij je installeren. Onze Installatiepartner Guidion neemt dan contact met je op om een installatie-afspraak te maken. Een week voor de afgesproken installatiedatum krijg je alvast het Installatiepakket met de post. 24-9 geen reactie van Reggefiber / T-mobile 26 sept 2018092611015429 mail gestuurd wanneer de verbinding op geleverd wordt. Hier wordt gemeld dat de verbinding 16 nov wordt opgeleverd, Guidion zal rondom deze periode contact met mij opnemen. 2 oktober, bij de winkel langsweest, advies om guidion te bellen. Resultaat,
Hoi T-mobile, Voor mijn nieuwe woning heb ik t-mobile thuis besteld, welke vorige week kwa pakket is geleverd. De opleverdatum zelf was initiaal 24-12, maar verschoof naar voren naar 21-12. Echter op dit moment zit ik met het volgende probleem. Wan lampje brand aan , constant. Binnen de Huawei zegt die dat die connected is bij 1 VDSL netwerk namelijk Other_B_VID_640 De rest is allemaal disconnected. Aantal keren ook de huawei al geherstart, zelfde resultaat. De vorige bewoner had ziggo, maar daarvoor ook een KPN pair bonded verbinding. Deze heb ik losgeknipt, en t-mobile op de orane/oranje wit aangesloten. (de enige combinatie die een WAN signaal gaf). Het 2e pair, gaf geen signaal namelijk blauw/blauw-wit (het tweede pair van de pair bonding). En er hing ook nog een andere kabel uit het isra punt, die heel oud was, en vermoedelijk helemaal is afgesloten (met een rood/blauw/wit/oranje ader wat naar een alarm installatie ging, ook hierop geen enkel s
Wij hebben vandaag rond 18 uur telefonisch contact gehad met de servicedesk. Na verhuizing vandaag helaas geen internet. Wij hebben een enkele malen knipperend wan lampje, maar gaat niet continu branden. Nu verwachten we een bericht/mail voor een afspraak met monteur. Wanneer komt dit bericht binnen, want er is nog niks? Meteen al? Want dan gaat er iets niet goed... aangezien het 3 uur later is. Of pas later, want dan wachten we nog even.
Hi, Op 9-11-2018 heb ik een t-mobile thuis abonnement aangevraagd. Nou liep mijn huidige provider binnenkort af. Nou begrijp ik dat t-mobile pas een lijn kan aansluiten als de verbinding vrij is echter 2 Januari is echt onaceptabel. Op 5 december zou er een monteur komen die is nooit gekomen en ik ben niet op de hoogte gebracht van annulering. Hier heb ik zelf achter moeten komen. Ik begrijp dat de oude provider er eerst af moet voordat t-mobile kan aansluiten, echter normaal gaat de 1 eraf en de andere erop binnen 1 dag. Het pakket met modem is al een tijdje binnen. Deze heb ik nu maar zelf aangesloten om te hopen dat er signaal binnen komt echter dat komt er niet en niemand die mij op de hoogte brengt! Het lijkt mij niet zo moeilijk een monteur te sturen naar de verdeelkast en de patchkabel erin te stoppen ? Ik heb een vriendin die net is bevallen en ik weiger nu langer te gaan wachten op mijn verbinding. De klantenservice doet zijn standaard verhaal wat is opgedragen v
Ik heb vandaag het installatiepakket ontvangen. Volgens de handleiding heb ik allereerst geprobeerd om de Huawei op de wandcontactdoos in de woonkamer aan te sluiten. Na een uur brandde het wan lampje nog niet. Dus heb ik alles afgekoppeld en het ISRA punt opgezocht in de meterkast. Daar trof ik een oude lasdop constructie als ISRA aan. Conform het stappenplan heb ik de Huawei op het rood/blauwe aderpaar aangesloten. Met een spaghetti aan verlengdozen heb ik nu de Huawei kunnen aansluiten direct op het ISRA punt. En het wan lampje brandde vrijwel direct. Is er een mogelijkheid om het signaal op de WCD terug te krijgen zodat ik de Huawei rechtstreeks in de woonkamer kan aansluiten? Boven het WCD heb ik namelijk een los stopcontactpunt zitten zodat ik zonder spaghetti aan verlengsnoeren de Huawei van stroom kan voorzien. Bij gebrek aan een stopcontact in de meterkast is mijn gang nu een obstacle course geworden en dat lijkt mij ook niet de beste uitgangspositie.
Hallo, Ik heb zojuist het installatiepakket van jullie ontvangen. Echter de aansluitingen die jullie als opties geven, komen niet overeen met die van mij. Dit is waar ik nu mijn modem (van Ziggo) op heb aangesloten. Kan iemand mij helpen? Wat moet ik doen?
Goedemorgen, Gisterenmorgen vroeg aangesloten op T-Mobile Thuis. Internet: prima! Bellen: tot op heden niet bereikbaar? Ik heb gekozen voor nummerbehoud en kreeg als tijdelijk nummer mijn eigen telefoonnummer. Dat impliceert dat het nummer vrijwel direct wordt geporteerd na aansluiting vdsl. Niet dus...? Wat is nu de status c.q. wanneer kan ik weer bellen?
Hallo beste mensen, Ik kon niet heel concreet het antwoord vinden op het forum. Wellicht is deze vraag al tig keer gesteld maar ik vraag t toch: (mocht ik t antwoord echter flink over het hoofd hebben gezien dan zou ik graag een link ontvangen naar desbetreffende vraag en antwoord... Ik heb vorige maand T-Mobile Thuis afgesloten en ging weg bij Tele2. Dit omdat ik mijn mobiele abonnement ook al flink wat jaren bij jullie heb en ik erg tevreden ben met / over heel veel aspecten van T-Mobile! 😊 Afijn.... goed geregeld telefonisch. Op de afgesproken aansluitdatum (20.11.2018) idd televisie, internet en vast bellen. (Die laatste heb ik overigens nog niet geactiveerd bij gebrek aan een vaste telefoon..) Nou kreeg ik gister per email mijn 1e factuur. Hierop worden de aansluitkosten in rekening gebracht. Zijnde 30,00 euro. Ergens, echt héél ergens, begrijp ik t wel. Voor niks gaat de zon op en T-Mobile is geen liefdadigheidsinstelling. Echter..... Ik had niet verwacht dat dit
Hoi, wij hebben tmobile thuis glasvezel besteld maar nu hebben wij pas op 4 januari een afspraak gekregen dat de monteur langs komt en we gaan 21 december verhuizen. Dus dan zitten we een aantal weken zonder internet. Is het niet mogelijk om de afspraak te vervroegen?
Kan ik de handleiding voor installatie van internet, TV en voor 'aan de slag' ook ergens in het Engels vinden, of toegestuurd krijgen?
Hello T-Mobile community, I received the installation package and the internet connectivity was supposed to start yesterday (27.11 until 6pm). When checking for internet availability I get the following error message: 8180 cable error: please make sure the cable is connected to the gateway properly... Is this a sign that the internet connection is not available yet or is there really a problem with the cable? I tried to turn the device on and off multiple times and checked that the plugs are connected properly. Thanks for any help. Greetings Simon
Hi I get couple days ago box with router kabels and sockets. I was trying to connect this to use internet but there is no signal. Router is working, but I do not have a signal from socket and I do not know what have I do. Could you check signal on my adres? Thank you in advance for your reply. Best regards, Dominik Misztal
Vorige week zou ik het installatie pakket ontvangen omdat aankomende vrijdag mijn internet wordt geïnstalleerd. Postnl gaf echter aan dat het adres niet klopte en heeft het pakket retour gestuurd naar tmobile. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice van tmobile en die zouden het pakket opnieuw naar mij versturen. Echter heb ik tot op heden nog geen bericht gekregen dat het pakket onderweg is, maar vrijdag heb ik een afspraak staan om het te laten instaleren. Wat moet ik nu doen?
Beste t-mobile, Ik ben nu ongeveer twee maanden bezig om mijn internet connectie op orde te krijgen bij T-mobile. In de tussentijd zijn er 3 monteurs geweest om mijn beloofde 750mbit te komen bezorgen, maar telkens kom ik van een koude kermis thuis. De laatste monteur was erg correct en heeft mij zoveel mogelijk geholpen met mijn probleem, hij begreep dat het erg vervelend was dat ik niet kreeg waar ik voor betaalde. Hij was ook de enige die inzag dat het probleem niet bij mij lag, maar dat het probleem in de zogenaamde wijkkast was. Al mijn instellingen en mijn setup zijn correct voor het ontvangen van 750mbit glasvezel. De beste man was vorige week maandag bij mij thuis om dit te constateren. In de daaropvolgende mail kreeg ik de belofte dat ik binnen maximaal 3 tot 5 werkdagen een statusupdate zou krijgen. Deze heb ik niet gehad en heb vandaag zelf maar weer contact opgenomen via de chat om het een en ander helder te krijgen. De medewerker aan de chat was erg coulant en
Goedemiddag 4 dagen WiFI valt uit, hoe vaak? zo vaak dat het is niet mogelijk op PC e-mail sturen, paar keer naar klantenservice gebeld, uiteindelijk oorzaak vastgesteld: @We hebben geconstateerd dat een ‘bridge tap’ (aftakking van het ISRA-punt) de oorzaak is van de problemen die je ervaart.@ alleen probleem is dat er is geen vertakking uit ISRA punt behalve aansluiting aan t-mobile modem (foto toegevoegd) modem reset 20 keer gedaan, steker uit ook, kanalen veranderd daar en heen heeft iemand nog een oplossing ( behalve naar andere provider overstappen) hoe kan ik stabiel WIFI hebben? ps.deze bericht te sturen is stukje werk zonder internet...20 min al bezig.. regards, Rymma
Hoi, sinds kort ben ik ook lid van t mobile thuis. Net alles aangesluiten volgens de handleiding. Het WAN lampje gaat niet branden op mijn modem.. het abonnement zou vanaf 28-11 actief moeten zijn.. kan iemand mij uit de brand helpen?
Goedemiddag, op de dag van oplevering heb ik de router volgens de handleiding geinstalleerd, echter kreeg ik geen brandend WAN lampje en dus geen internet of TV signaal. De PTT wandcontactdoos begeeft zich in de woonkamer en ik ben de kabel gevolgd naar de gangkast van mijn gedateerde appartement. Daar was deze kabel doorgelist middels een soort van kroonsteenprincipe naar de telefoonkabel die via de grond mijn appartement binnenkomt. Die telefoonkabel is te zien op de bijgevoegde foto en lijkt 5 verschillende adere te hebben, namelijk rood, blauw, groen, geel en transparant. Omdat ik vermoedde dat de kabel naar mijn woonkamer defect was, heb ik de kabel die in mijn huis binnenkomt aangesloten op de Aansluitbox van Tmobile om daar te testen of er via die kabel wel signaal kwam. Ik heb dit gedaan zoals de handleiding aangaf, met de rode ader op het rode punt en de blauwe ader op het groene punt. Daarna Aansluitbox en router verbonden met de DSL kabel, maar helaas nog altijd geen sign
Ik heb nu al 6 keer gebeld met klantenservice voor de aansluiting thuis maar krijg van iedereen een ander antwoord mijn bestaande provider is per 30.11.18 opgezegd maar heb van t-mobile nog geen spullen ontvangen voor mijn nieuwe aansluiting en had een afspraak staan voor de installatie van thuis op 28,11,18 maar deze is door t-mobile afgezegd wanneer word ik nu dan wel aangesloten want nu begint het een kat en muis spelletje te worden mvgr,robin
Helaas kon ik zelf niet thuis zijn toen de monteur kwam, maar mijn vrouw heeft hem opgevangen. Nu heeft hij alles netjes geïnstalleerd, maar het internet doet het nog niet. Volgens de monteur zou het over drie dagen moeten werken, maar volgens jullie eigen gegevens zou ik nu online moeten zijn. Op de modem is het derde lampje van links “Internet” uitgeschakeld en zou deze ingeschakeld moeten worden zodra er verbinding is. Hoe zit het nou precies? Heeft de monteur zijn werk niet correct uitgevoerd? Is mijn verbinding echt offline? Of ligt het aan de modem?
Wij hebben een alles in 1 pakket aangevraagd per 18 december 2018, omdat onze huidige provider er dan mee stopt. Nu krijgen wij een mail om afspraak te maken voor monteur. Nu blijkt dat de eerste mogelijkheid pas is begin januari. Dat zou dus inhouden dat wij vanaf 18 december helemaal niets meer hebben, geen internet, bellen, tv. Bij de afspraak voor monteur hebben ze het over alles aansluiten/ aanleggen. Alle aansluitingen zitten er al, omdat we al glasvezel hebben incl. modem en interactieve TV boxen. Snap niet waarom het dan zo lang moet duren. Kan niet gewoon de nieuwe modem en tv boxen opgestuurd worden., en eventueel zelf aansluiten? Of kan dit niet.
Goedemiddag, Zojuist ontving ik de T Mobile Thuis router nadat ik een internet abonnement heb afgesloten. Ik probeerde deze direct aan te sluiten, maar zag dat mijn hoofdaansluiting bestaat uit een coax kastje. Hierop zit momenteel een splitter die verdeelt naar modem, tv en radio. Hoe kan ik het T Mobile router aansluiten zodat ik internet kan gebruiken? Bijgevoegd foto's van de router en de splitter in de woonkamer Alvast veel dank! Gr Bart
Ik heb gisteren een nieuw abonnement besteld bij T-Mobile Thuis, maar ik kan het tabblad voor in overstappen niet vinden als ik ben ingelogd bij My T-Mobile Thuis. Ik heb ook al gezocht op het forum en gevonden dan ik dat dan waarschijnlijk overstappen tijdens het bestellen niet heb aangevinkt, maar ik kan mij helemaal niet herinneren dat hierom werd gevraagd. Hoe dan ook, ik heb ook gevonden dat je dan binnen een week alsnog de overstapservice kon aanvragen door een moderator een privébericht te sturen met je gegevens, maar in de huisregels staat dat je niet zomaar een privébericht naar een moderator moet sturen. Dus zou ik een privébericht naar moderator mogen sturen om alsnog de overstapservice aan te vragen?
SAMENVATTING: T-mobile heeft de gewenste Overstapservice achterwege gelaten, met alle gevolgen van dien. T-Mobile heeft mijn emailadres verkeerd gespeld, waardoor ik geen account kon aanmaken en belangrijke brieven niet heb ontvangen. ZIGGO meldt onder meer in de mij nagezonden brieven dat mijn thuisnummer zal worden beëindigd. Ik maak bezwaar. T-mobile regelt vervolgens met ZIGGO dat ik mijn thuisnummer zal kunnen behouden. ZIGGO heeft aan mijn eerste aanwijzingen om het abonnement te stoppen geen gehoor gegeven. Er is een aantekening gemaakt en daarbij is het gebleven. Hierdoor kreeg ik op 11 september 2018 een factuur voor de maand oktober. ZIGGO heeft thans per 11 oktober 2018 op mijn uitdrukkelijke verzoek het abonnement beëindigd. Ik maak bezwaar tegen de voorgestelde datum. Ik wens dat de datum van 16 augustus wordt gehanteerd. Ik meld dat ik de abonnementskosten zal storneren, dat ik een advocaat of mijn rechtsbijstandsverzekering in de arm zal nemen. Er blijkt een verschil
Vanaf nu is het de beurt aan ons om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren. De eerst mogelijke leverdatum is woensdag 28 november 2018. Word dit morgen geleverd of niet? Groetjes Bram
Ik zit nu bij FIBER internet (internet en bellen) en stap over naar T-mobile. De keuze voor deze provider is GEEN optie in het menu op de overstapservice pagina van T-mobile?! Zo kan ik het overstapaanvraag formulier niet goed invullen. https://thuismy.t-mobile.nl/overstappen:motorcycle: Hoe dit op te lossen? Bedankt. Patrick
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.