Hoi,
Vanochtend is de Gidion installateur geweest om het internet en televisie in te stellen. Helaas kon hij zijn klus niet afmaken omdat er geen signaal van ReggeFiber / KPN was. Ik word hier komende week voor gecontacteerd.
Nu krijg ik wel een email van T-mobile dat jullie het contract per vandaag geactiveerd wordt. Echter heb ik dus geen internet. Zouden jullie de ingangsdatum pas kunnen starten zodra ik daadwerkelijk internet heb?
Groet,
Laurens Jan
Bladzijde 1 / 1
Hey ljdelussanet,
Balen dat de verbinding het niet gelijk deed! Ik zie inderdaad dat onze technische dienst op de hoogte is gesteld. Zodra er meer duidelijk is, gaan we jou contacteren. De ingangsdatum kan ik jammer genoeg niet voor je wijzigen. Geef ons een seintje zodra het is opgelost, dan gaan we er voor zorgen dat je een vergoeding ontvangt voor de dagen dat je zonder een werkend abonnement hebt gezeten. Je gaat in ieder geval niet te veel betalen!
Balen dat de verbinding het niet gelijk deed! Ik zie inderdaad dat onze technische dienst op de hoogte is gesteld. Zodra er meer duidelijk is, gaan we jou contacteren. De ingangsdatum kan ik jammer genoeg niet voor je wijzigen. Geef ons een seintje zodra het is opgelost, dan gaan we er voor zorgen dat je een vergoeding ontvangt voor de dagen dat je zonder een werkend abonnement hebt gezeten. Je gaat in ieder geval niet te veel betalen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.