Goedenavond,
Vanmorgen een aantal keer geprobeerd om T-Mobile thuis te installeren. Echter lukt dit niet. Het WAN lampje op mijn modem wil maar niet gaan branden. Wel brand het WIFI lampje (knippert soms ook), maar daar heb ik natuurlijk niets aan. Mijn Ziggo zou morgen opgezegd worden en jullie hadden mij juist beloofd op 7-2-2019 al gebruik van jullie diensten te kunnen maken, zodat ik niet zonder zou komen te zitten... wat nu dus toch het geval is. Ik heb het een uur geleden weer geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem. Hoe gaan we dit zsm oplossen? Ik zit zonder internet én televisie. Mijn hele ziggo pakket heb ik namelijk al terug gestuurd. Dit omdat ik mijn televisie moest verplaatsen (coax zit aan de andere kant van de woonkamer dan de wand contactdoos) om gebruik te maken van jullie modem.
Met vriendelijke groet,
Priscilla Bos
Bladzijde 1 / 1
Er is een algemene storing op het KPN netwerk, wacht eerst even tot die voorbij is.
Volg dit topic voor het laatste nieuws rondom deze storing.
Volg dit topic voor het laatste nieuws rondom deze storing.
Ik lees het net. Net wanneer ik overstap.. vervelend. Ik wacht het af.. bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.