Goeden avond
heb vanavond een pakket bij jullie genomen alleen had ik geen overstap service aan gevinkt
nu kreeg ik een bevestiging en daar stond in dat ik binnen 3 dagen moest bellen met klantenservice als ik het alsnog wilde ( Zoë bijlage)
nu had ik klantenservice gebeld en die zeggen dat het niet meer kan
beetje vreemd als het wel in de mail staat
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Horecaboy
als je afziet van de bedenktermijn is het niet mogelijk om gebruik te maken van de overstapservice. heb je dit misschien gedaan ?
als je afziet van de bedenktermijn is het niet mogelijk om gebruik te maken van de overstapservice. heb je dit misschien gedaan ?
Nee ik heb me niet afgezien van bedenktijd heb het net aangevraagd
Willen jullie aub nog eens lezen wat ik zei aub ? ik heb het net aan gevraagd hoe kan ik dan al afzien ervan terwijl ik naar jullie wil ? Ik wil graag naar jullie en ik las in de mail dat ik nog 3 dagen de tijd had om overstapservice te regelen. ik bel vlak er na en het kan niet . Waarom niet ? Ik wil niet zonder internet te komen zitten ivm werk . Bel ik gelijk binnen 3 dagen en het kan niet waarom zo mail dan ? ik vindt dat beetje vaag. Dan klopt de mail toch ook niet ? of zie ik dat verkeerd ? wil eigenlijk met alles overstappen maar heb nu me twijfels .
met vriendelijke groeten
horecaboy
met vriendelijke groeten
horecaboy
Hi @Horecaboy , ik geef je graag meer duidelijkheid!
We regelen jouw overstap natuurlijk graag voor je. De afspraak tussen de verschillende providers is dat de overstapdatum minimaal één maand en maximaal drie maanden in de toekomst mag liggen (zie 'Belangrijke tips voor de Overstapservice').
Jij hebt bij je aanmelding gekozen voor een zo snel mogelijk aansluiting. Hierbij kan het voor komen dat we je in minder dan een maand tijd aansluiten waardoor het gebruik van de Overstapservice niet mogelijk is. Excuses dat dit niet duidelijk vermeld is in de bevestiging. Als het goed is stond dit wel vermeld op de website bij het kiezen van de aansluitdatum.
Je hebt nu twee opties: Je kan de huidige aanmelding door laten gaan, je wordt dan zo snel mogelijk aangesloten. Of ik kan je huidige aanmelding voor je annuleren en je opnieuw aanmelden mét Overstapservice, je komt dan niet zonder provider te zitten maar je aanmelding kan dan wel wat langer duren. Ik hoor graag wat je voorkeur heeft, dan pas ik het voor je aan!
We regelen jouw overstap natuurlijk graag voor je. De afspraak tussen de verschillende providers is dat de overstapdatum minimaal één maand en maximaal drie maanden in de toekomst mag liggen (zie 'Belangrijke tips voor de Overstapservice').
Jij hebt bij je aanmelding gekozen voor een zo snel mogelijk aansluiting. Hierbij kan het voor komen dat we je in minder dan een maand tijd aansluiten waardoor het gebruik van de Overstapservice niet mogelijk is. Excuses dat dit niet duidelijk vermeld is in de bevestiging. Als het goed is stond dit wel vermeld op de website bij het kiezen van de aansluitdatum.
Je hebt nu twee opties: Je kan de huidige aanmelding door laten gaan, je wordt dan zo snel mogelijk aangesloten. Of ik kan je huidige aanmelding voor je annuleren en je opnieuw aanmelden mét Overstapservice, je komt dan niet zonder provider te zitten maar je aanmelding kan dan wel wat langer duren. Ik hoor graag wat je voorkeur heeft, dan pas ik het voor je aan!
Laat het dan maar zo snel mogelijk geregeld worden
met vriendelijke groet
horecaboy
met vriendelijke groet
horecaboy
Hi @Horecaboy , helemaal goed, dan laten we de huidige aanmelding doorlopen. Vergeet dan niet om je huidige provider zelf op te zeggen. Om het je makkelijk te maken staat er een opzegformulier op onze website. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.