Goedenavond,
Op 20 oktober 2018 heb ik een abonnement afgesloten voor glasvezel/internet en tv. Helaas heb ik nog geen glasvezel aansluiting. Er is een monteur langs geweest van Guidion die de installatie niet kon voltooien, daarvoor zou eerst Reggefiber langs moeten komen. Na meerdere malen contact gehad te hebben met T-mobile, en Guidion, is er een eenzijdige afspraak gemaakt door T-mobile om Reggefiber de eerste stap van de glasvezel installatie te laten komen verrichten. Dit zal moeten plaatsvinden op 6 februari 2019. 3+ maanden na de aanvraag, en op een moment dat ik niet thuis ben. Dit zal helaas betekenen dat alles weer uitgesteld gaat worden.
Kan iemand mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Hi alpha537,
Allereerst wil ik je welkom heten op onze Community! De aanvraag verloopt vooralsnog niet helemaal vlot begrijp ik. Ik begrijp dat de monteur die kwam om te installeren constateerde dat het aansluitpunt niet voldeed. Dat dient dan eerst hersteld te worden. Ik zie dat er inmiddels al correspondentie is geweest. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het ons dan weten!
Allereerst wil ik je welkom heten op onze Community! De aanvraag verloopt vooralsnog niet helemaal vlot begrijp ik. Ik begrijp dat de monteur die kwam om te installeren constateerde dat het aansluitpunt niet voldeed. Dat dient dan eerst hersteld te worden. Ik zie dat er inmiddels al correspondentie is geweest. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het ons dan weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.