Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Geachte, Ik begrijp dat er voor nieuwe klanten een wachttijd is: bedenktijd installatiedatum Toch zou ik het ontzettend waarderen als je in de tussenliggende periode bijv. al wel toegang krijgt tot TV Anywhere, desnoods tegen betaling. Er is vaak een reden waarom iemand over wil stappen, tv kan daar een van zijn, en alvast in de tussenliggende wachttijd tv te hebben zou in ieder geval bij mij zeer welkom zijn. groet, Frederik
Helaas als starter niet zo'n goede ervaring tot nu toe met T-Mobile, Op 6 juli is de installateur geweest namens Guidion om alles te installeren. De glasvezellijn ligt hier al een 6-tal jaren ongebruikt, en gezien de zoveelste prijsstijging van de concurrent de overstap gemaakt. Helaas kreeg deze beste meneer, ondanks zijn beste bedoelingen, de zaak niet vlotjes aan de praat. Het uitwisselen van een modem mocht ook niet baten, en dus heb ik geen tv, traag ( of even geen ) internet ( download onder de 5Mb ) en valt de telefoon dus ook steeds uit. Mijn upload is daarintegen wel acceptabel, zo'n 35 Mb, ondanks het abonnement van 50Mb. Kan gebeuren natuurlijk, de installateur zou namens Guidion een melding aanmaken, en binnen 2 dagen zou ik hier iets van horen. Op dinsdagavond toch maar T-Mobile gebeld, wat ik uiteindelijk maar via de mobiele telefoon heb gedaan, daar de vaste lijn nogal twijfelachtig is...😉 Hierbij vriendelijk te woord gestaan, waarbij er alsnog een melding is aangemaa
Deze vraag betreft een router die ik nu in gebruik heb. De vraag in kwestie is: Hoe reset ik mijn wachtwoord? Ik ben namelijk mijn oude wachtwoord vergeten. Ik heb geprobeerd de router te resetten. Maar dan nog moet ik eerst mijn oude wachtwoord invoeren voor ik hem kan veranderen..
Beste tmobile de monteur is vandaag niet geweest. Wat nu?
Beste leden hopelijk kunnen jullie mij helpen of adviseren. Ik heb een PTT lasdop hieruit liep een kabel naar een RJ11 aansluiting. Hierin had ik een stekker zitten met een DSL kabel naar de router. Mijn pakket is 50 m/bit download en haalde tussen de 45 en 50 m/bit. Vanuit de PTT lasdop liep ook een loze kabel met een blauwe en rode kabel. Ik heb laatst de aansluitbox die meegeleverd was gebruikt om deze hierop aan te sluiten en hierin de DSL kabel te steken. Helaas is mijn snelheid nu slechts 30 m/bit, met moeite. Heeft iemand een idee hoe dit komt? Slechte verbinding? Wijziging in de wijk?
I decided to switch to T-mobile Thuis. On the day of installation a person came and did installation. He said that there was no internet as KPN did not activate the service yet even though there was a glassvezel. He told me that I just need to wait as he would report it. Later when I contact T-mobile service center, she said that the log said that installation was successful. Wow! I do not have an internet but the log says that the installation is done. Great! I contacted T-mobile service center via whatsapp and facebook. And finally I got help and they promised to send a technician. Unfortunately I was on my vacations and asked them to send a technician on the day I return back. During my vacation, I got a call from KPN. I missed first and called back. The guy said that he would call me later. I did not get any call after all. When I called KPN after my vacations, they said that their log said that I refused for an appointment of technician's visit. Again wow! And KPN said that they c
Hallo allen, Ik ben enigszins thuis in routers (niet vies van wat configuratie werk, maar zeker geen expert) maar nieuw bij Tmobile en nieuw met glasvezel en vlan (wat volgens mij voor de TV nodig is, toch?). Ik wil graag mijn eigen router (Netgear r7000) samen met een Netgear x6s extender als Mesh netwerk opstellen. Ik kom van Ziggo waar ik de Ziggo modem in bridge kon zetten, maar lees hier op het forum dat dit bij de tmobile modems niet kan. Mijn vraag is hoe ik het netwerk nu het beste kan configureren (las wel wat over de oude modems, maar nog niks over de nieuwe Zyxel T50 en weet niet of de instructies voor bijv de Huawei ook toe te passen zijn op dit modem). Wat info: Mijn abonnement is glasvezel met 1 interactieve TV box. Vaste telefonie heb ik wel in mijn abonnement, maar gebruik ik niet. Voorkeur voor een opstelling die het meest stabiel + snel internet geeft met MESH WIFI. Heel de Zyxel overslaan lijkt mij de simpelste oplossing (minder schakelpunten, 1 configuratie punt va
Ik heb net een jaar geleden internet en TV abonement bij T-mobile aangevraagd. De monteur kwam langs en plaatste de modem in de keuken op de plek naast een vaatwasmachine. Nu is dit kapot en wij moeten een nieuwe kopen, maar een grotere vaatwasmachine en als gevolg de plek voor een modem is daar niet meer. DUS, de modem moeten verplaats worden. Dan, de wifi werkt niet goed in de kamer ver weg van de modem - dus ideaal zou zijn, als de modem kunnen worden verplaatst naar meer centrale positie in de huis. Dat is de eerste klus. De tweede klus: wij hebben internet + TV abonement, maar ons TV is nog nooit binnen. Ook de kabel van de modem naar de plek voor de TV is nog niet daar. Dus, de kabel moet netjes met de plinten geleegd worden (Ik denk dat rond 30 m zou genoeg zijn). Wat zou de kosten zijn - ongeveer? Kunnen wij ook een ander monteur di vlak bij ons woont inschakelen? Alvast bedankt!
Ik heb vandaag bezoek gehad van de monteur, om glasvezel aan te sluiten. Maar we hebben nog geen verbinding. Op de router, brandt nog 1 rood lampje. Het 'internet' lampje. Hij heeft in de meterkast de glasvezel aansluiting gemaakt. Heeft de router aangesloten. Er werd bij gezegd, als dat lampje op de router en bij de glasvezel aansluiting het lampje brandt. Kun je de tv aansluiting erop zetten. Geen idee, hoe nu verder
Daar XS4ALL op dreigt te gaan in KPN heb ik in april de keuze gemaakt om zowel met de thuis als mobiele diensten over te stappen naar T-Mobile. Daar contacten bij KPN allemaal qua datums allemaal mooi gelijk aan elkaar liepen, de goede poging gewaagd om dit bij T-Mobile ook voor elkaar te krijgen. Missie helaas mislukt. 4 juni is mijn mobiele nummer keurig geporteerd, voor de thuisdiensten stond op dezelfde dag als verassing (wisten niet voor wanneer er een afspraak stond) een monteur op de stoep maar het installatie pakket zouden wij pas savonds ontvangen. Monteur kon dus niets doen en het was geen probleem als we het zelf deden. Direct nadat het pakket is binnengekomen heb ik het pakket aangesloten en de TV aangemeld. Een dag later gebeld mbt klantvoordelen, hier was echter (al dagen lang!!) een storing mee waardoor dit niet geactiveerd kon worden, zal allemaal automatisch doorlopen. Snelheden waren nog niet geweldig maar vanwege vakantie voor latere zorg. Met deze ervaring op za
Hoe is het mogelijk... netjes door T-Mobile te horen gekregen (Je bestelling is onderweg) dat ik een pakketje thuis krijg afgeleverd voor de monteur die komende donderdag de glasvezel gaat aansluiten. Geen postbode gezien, zelfs geen 'u was niet thuis' blaadje.... 2 dagen later krijg ik plots e-mail van T-Mobile dat ik mijn pakket mag ophalen. Blijkt het pakket in Deurne bij de Bruna te zijn afgeleverd. Sorry ik woon in Helmond, wat doet mijn pakket dan in godsnaam in Deurne ? Ophalen in Eindhoven was nog geen probleem geweest aangezien ik daar werk maar ik moet nu dus door onkunde van de postdienst aan de andere kant van Helmond zijn. Dus kosten maken en overleggen met mijn supervisor zodat ik het pakket voor 18:00 heb afgehaald. Goed begin als nieuwe klant, al ligt de schuld bij de bezorger.
Na herhaalde pogingen nog steeds niet kunnen inloggen en/of tmobile thuis kunnen activeren. Het opgegeven email adres wordt niet herkent en kan zo dus geen gebruik maken van tmobile thuis. Graag hulp..
Hallo, Sinds 21 juni hebben wij T-Mobile thuis met internet en tv. Afgelopen vrijdag deed de wifi het niet meer, hierop zaterdagmorgen de stappen op de site doorlopen, echter werkte het toen nog niet. Met de klantenservice gebeld en met medewerker nogmaals nieuwe stappen doorlopen met als enige resultaat dat daarna ook de tv niets meer deed en het hele internet eruit lag! Kreeg een link voor een afspraak te maken via Gideon maar dan was de eerst mogelijke datum 20 augustus 😲wat dus 10 dagen later zou zijn! Mijn inziens onacceptabel, mijn man werkt veel thuis omdat ik chronisch ziek ben en afhankelijk van zijn hulp. Door gebrek aan internet moet hij nu verplicht op kantoor gaan werken in Eindhoven terwijl wij in Echt wonen, dus dik 11uur is hij dan van huis weg!! Vanaf zaterdag herhaaldelijk met de klantenservice gebeld die vanochtend met Gideon gebeld hebben voor er spoed van te maken echter of ik nog ff 3 werkdagen geduld wil hebben want vanwege vakantie en ziekte daar liggen ze ach
Hay hay Drie uurtjes geleden mijn abonnement verlengd met nieuw toestel. . Nog geen mail gekregen. . Ze zeiden paar minuutjes. .. Is het wel goed gegaan?
Is het mogelijk om de decoder in een kast, afgesloten door een stenen muur, te plaatsen en dan toch met de afstandsbediening deze te bedienen. Welk apparaat heb je daarvoor nodig?
heb me aangemeld bij t-mobilethuis maar kan niet inloggen geeft aan dat deze de email niet kent
Afgelopen week heb ik met enige vertraging geprobeerd de installatie uit te voeren. De installatiedatum was eigenlijk half juni maar door uitstel met de oplevering van de woning en verbouwingswerkzaamheden ben ik er pas afgelopen week aan toe gekomen. Ik heb alle stappen uit de instructie gevolgd, maar alleen de wifi lampjes gaan branden en kan ik geen verbinding maken met internet. In de woning was een aansluitpunt(of boxje) van KPN aanwezig met 2 ingangen voor telefoonkabels, deze was waarschijnlijk niet gebruikt door de vorige bewoner aangezien die vol zaten met stof. Ik heb wel geprobeerd hierop aan te sluiten maar nadat deze niet bleken te werken heb ik dat aansluitpunt vervangen door het meegeleverde aansluitboxje en aangesloten zoals te zien is op onderstaande foto: Dit leverde helaas geen resultaat op en zit ik dus nog steeds zonder internet. Na wat zoekwerk kwam ik ook tegen dat een aansluiting zoals op onderstaande foto te zien is gebruikt kan worden als aansluitpunt, welke
Sinds vrijdag 26 juli 2019 maken wij gebruik van T-mobile diensten. Alles werkt goed, echter kunnen wij niet in de WiFi instellingen om deze aan te passen, Bij het online inloggen krijgen wij het volgende te zien: Je modem is nog niet actief. Zodra je T-Mobile Thuis diensten werken, kun je hier je Wifi instellingen aanpassen. Bestelling onderweg. Je kunt binnenkort (vrijdag 26 juli 2019) genieten van T-Mobile Thuis. Zou het bovenstaande aangepast kunnen worden? Bestelling hebben wij ontvangen en de modem is actief. Mvg
Begin juni 2019 heb ik tmobile thuis besteld, kreeg installatiepakket. So far so good. Installatie leek behoorlijk eenvoudig, maar de lampjes op modem die aangaven dat hij internet zou hebben, bleven uit. Monteur besteld, en de eerste mogelijkheid was pas na 6 weken, op 20 juli. Monteur is letterlijk 3 minuten binnengeweest. ("Ja dit is gewoon goed aangesloten, ziet er goed uit, kan ik niet aan doen, ik laat KPN contact opnemen.") Prima, kan ik mee leven. Het duurde enkele dagen voordat tmobile of guidion dit had doorgegeven aan KPN, maar KPN kon gelukkig binnen 2 dagen langs komen op 27 juli. Die man is langer bezig geweest, en aan het eind van de rit gingen alle juiste lampjes op het modem branden. Ik was eventjes blij. Het bleek dat het modem wel verbinding had met de centrale, maar dat er verder geen internet signaal op stond. Er werd een ticket ingeschoten voor de back office. Prima. In plaats van terugkoppeling te krijgen, zelf maar weer gebeld met de klantenservice, die kond
Heb de 26e alles geïnstalleerd, zoals aangegeven in de brief. Maar mijn modem is via t-mobile nog steeds niet geactiveerd, dus geen tv internet of huistelefoon Niet prettig dit
Hello, I received the modem for DSL internet and connected it as per instructions. The mythuis page says I should be active, yet the modem received no signal at all. I assume the plug works although I do not know as I am a new tenant to this studio. Picture if the setup and inside of the plug. I'd like to know if my line is indeed active and so I need a technician to ha e a look or if it's not yet active. Thanks in advance for your help.
Ik heb een ISRA punt in huis en deze zit goed bereikbaar in de woonkamer, maar is de afgelopen 10 jaar niet gebruikt en ik weet dus ook niet of er nog signaal op staat of overheen kan. Nu wil ik graag T-Mobile Thuis aanschaffen, maar omdat ik niet weet of mijn ISRA punt nog bruikbaar is wil ik niet voor onaangename verrassingen (en kosten) komen te staan als blijkt dat er een extra monteur moet komen om de kabeltjes van mijn ISRA punt aan te sluiten op het kastje in de wijk. Kan ik controleren of mijn ISRA punt nog aangesloten is in de wijk? Zo nee, wat zijn de kosten om het te laten controleren of aan te laten sluiten als blijkt dat mijn T-Mobile Thuis modem niet online kan komen? Als de aansluiting buiten hersteld moet worden, hoe lang kan dat duren? Bied de gratis overstap-service hier ook hulp bij? Enig advies hierin, vooral m.b.t. eventuele bijkomende kosten, worden zeer gewaardeerd.
Ik hoop op hulp, ik kom er niet uit. Ik wil een inverter van zonnepanelen via een kabel met internet verbinden. Dit lukt echter niet. De kabel is goed, als ik de laptop er op aansluit heb ik normale snelheid. De eisen van de inverter zijn deze. The PowerRouter uses a dynamic IP address. This means that it receives an IP address from its Internet router (DHCP server). It is not possible to bring the PowerRouter online by means of a proxy server. The PowerRouter communicates via a half-duplex 10Mbit connection through (http / web) port 80, which should not be blocked by a firewall (e.g., through the Internet modem). Mijn vermoeden is dat poort 80 geblokkeerd is. Van de inverter heb ik alleen een macadres. Wat moet ik doen om dit werkend te krijgen. Graag in Jip en Janneke taal. Bij voorbaat dank.
Hi. I applied for t-mobile internet and i need to provide my previous internet provider's information, but i cannot login to t-mobilethuis, neither with my gmail address, nor with t-mobilethuis address. My email addresses are not accepted. Could you please help me? Thanks.
Hi, A month ago I arranged the change the address of Internet subscription, on August 1st, as I was moving into a new apartment. It turns out that I had two move into the new place few days before, and hence now I have no Internet connection, so I was wondering, would it be posible to enable my internet connection before the arranged date? I can make the installation by myself (as I did the first time), so I think it won't be necessary to arrange a visit from an installer! Kind regards, Héctor
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.