Ik ben zeer teleurgesteld in de service die uw partner Guidion verleend namens T-Mobile. Het lukt niet om een afspraak in te plannen voor een aansluiting en u reageert niet ondanks afspraken en beloftes die we telefonisch maken. Ik vind het onbegrijpelijk dat u als gerenommeerd bedrijf gekozen hebt voor zo een onbetrouwbare partner en uw klanten hiermee opzadelt.
Op 2 augustus heb ik me via T-Mobile aangemeld voor een internet-TV-telefoon aansluiting. Bij de aanmelding stond dat een aansluiting per 15 augustus mogelijk is.
Op maandag 5 augustus ontving ik een sms waarmee ik de aansluiting bij u kon inplannen. Op de persoonlijke site van T-Mobile (na inloggen) staat "De eerst mogelijke leverdatum is vrijdag 16 augustus 2019".
Toen ik probeerde een afspraak in te plannen was de eerst mogelijke datum bij u 2 september. Bij de mogelijkheid om een andere datum te kiezen vloog het systeem random naar andere data heen en terug in september. Ik heb daarom contact opgenomen met Guidion . Toen een dame van Guidion een afspraak zelf probeerde in te plannen met het systeem kwam zij erachter dat er iets fout ging. Zij gaf aan dat er mogelijk een fout in het systeem zit. Vervolgens gaf de dame aan dat er maar één medewerker binnen uw bedrijf is die handmatig kan inplannen en die op het moment aan het thuiswerken was en telefonisch niet bereikbaar was. Zij zou een melding maken in het systeem en woensdag een inplanning maken. Ik gaf daarbij aan dat momenteel alleen vrijdag de 16e een optie is, liefst in de ochtend of vroege middag, precies zoals T-Mobile had aangegeven.
Op woensdag 7 augustus heb ik telefonisch opnieuw contact met Guidion opgenomen. Ik had nog geen mail of reactie van hen ontvangen. Zij gaven aan dat de betreffende medewerkers die handmatig kan inplannen op dat moment niet aanwezig was maar dat er opnieuw een melding zou worden gedaan.
Op donderdag heb ik een mail gestuurd naar Guidion met een soortgelijke tekst als hierboven met het verzoek om een afspraak op de door u aangegeven datum in te plannen.
Opnieuw geen reactie, echter ik zie in nu mijn-t-mobile-thuis dat er opeens een afspraak is ingepland op 22 augustus, zonder enig overleg. Deze datum is onmogelijk. Pas nadat de schoolagenda bekend is kan een afspraak worden ingepland als het niet mogelijk op de door u aangegeven datum 16 augustus.
Het vriendelijke verzoek om tot een oplossing te komen en Guidion aan te spreken op hun uitermate slechte service.
Beantwoord
Problemen met Guidon
Beste antwoord door Brian
Hi @pydiepen , je hebt helemaal gelijk, je hebt inderdaad een overeenkomst met ons en wij zorgen er voor dat je zo snel mogelijk aangesloten wordt. Hiervoor werken we samen met onze installatiepartner Guidion. Om te voorkomen dat er een "kastje-muur" situatie ontstaat maakt Guidion zelf de afspraken met jou en kan je ze rechtstreeks bereiken. Zij beheren dus hun eigen planning en agenda. Je ontvangt normaal gesproken een definitieve aansluitdatum via de e-mail, mocht deze datum niet uitkomen dan kan je zelf contact opnemen met Guidion om een andere datum in te plannen. Jammer om te horen dat het in eerste instantie niet goed ging maar mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

