Vanochtend is de Gidion monteur geweest om T- mobile thuis glasvezel te installeren.
Hoera, alles aangesloten, maar geen signaal.
Kan gebeuren. Gebeld met de helpdesk. TD wordt ingeschakeld. Keurig bevestigingsmail ontvangen van de melding.
"Beste Klant,
Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. Het kan meer dan 10 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt.
Het is momenteel erg druk. Daardoor duurt het langer dan je van ons gewend bent."
Pardon????
Als dit het gemiddelde service level van T- mobile is, dan ben ik weg voordat ik überhaupt gebruik heb kunnen maken van de dienstverlening van T-mobile.
Ik wil graag z.s.m. een oplossing. Kan iemand van de klanten service contact opnemen?
Beantwoord
installateur klaar, maar geen signaal
Beste antwoord door ArtWint
Het duurde inderdaad lang voordat KPN werd ingeschakeld. Installateur reageert wel snel. Inmiddels al twee keer bezoek gehad. Probleem ligt bij de ingang van de kabel net buiten het huis.
Leek gefixt, maar bij de laatste check was het signaal weer erg.
Wet van Murphy, domme pech. Morgen poging 3.
Ondanks de pech wel zeer te spreken over de inzet van Installatie Techniek Oost. Heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Leek gefixt, maar bij de laatste check was het signaal weer erg.
Wet van Murphy, domme pech. Morgen poging 3.
Ondanks de pech wel zeer te spreken over de inzet van Installatie Techniek Oost. Heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

