Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Hallo! Afgelopen zaterdag heb ik een nieuw Thuis abonnement afgesloten. Gezien ik graag gebruik wil maken van de overstapservice, dacht ik even simpel die gegevens door te geven. Bij My T-Mobile Thuis staat er geen tabblad 'Overstappen', en als ik direct naar de link ga (ergens online gevonden) is de pagina leeg. Dit kan er mee te maken hebben dat glasvezel in mijn wijk pas recentelijk is gelegd. Mijn probleem ligt hem echter meer in de afwezigheid van informatie. Ik krijg op geen enkele manier contact. Via Facebook en Twitter reageert er niemand, de chat werkt niet, via de telefoon is de wachtrij te lang en ik kan geen mailadres vinden om direct naar de mailen. Gezien ik wel graag binnen de drie genoemde werkdagen de gegevens van mijn huidige provider wil doorgeven, is mijn vraag nu: wat moet ik doen?
Goedemorgen. Onze datum voor internet thuis was 13 september, maar we hebben geen internet. Mijn bestelling zegt "Je aanvraag is in behandeling". We hebben nu internet nodig, want we hebben al 10 dagen extra gewacht. Hoe kan dit worden opgelost?
I am a zero technical guy and totally new to the Netherlands. I see few difficulties to install the T-mobile internet at my house 1. The instructions are in Dutch. My understanding of Dutch is very little 2. I need tools like plier or screw drivers which I don't have 3. I am not able to figure out the connection point at my house A) What is the way to request for a technician to install at my house? 😎 Does it attract any extra costs? C) Everytime I call T-mbobile customer care, I am stuck with the auto-voice options which are told only in Dutch (but I am interested to learn Dutch.) D) If I try the chat box, most of the time it's connected to bots that understand only Dutch. E) Will I ever get to speak to a live T-mobile customer care person? F) Is there any email address for T-mobile that they respond to? Sorry for leaving so many questions in one post. But this "only forum way" and that too "only in Dutch" type of customer care service is sooooooo frustrating.
Beste klantenservice, Er zijn meer dan 3 weken sinds de installatie door Guidion waarbij geconcludeerd werd dat de Patch in de POP nog niet was doorgevoerd door KPN netwerk / Reggefiber. Sinds een week begrijpbik dat dit komt doordat de POP fysiek niet te bereiken is door een blokkade eromheen. Is er enig zicht op wanneer dit gaat gebeuren? Aangezien ik al die tijnbinternet heb moet ik wekelijks met de klantenservice bellen zodat ze mij een 7-daagse unlimited bundel activeren voor mijn telefoon zodat we een hotspot hebben. Deze is inmiddels voor de 2e keer verlopen. Kunnen jullie me daarom nog een keer een code sturen?
Hi, I am currently getting no No Network Connection. I was meant to set up the network before a 6pm activation time, (21-09-2019), but I was unsure if this meant an activation code. Since it's after 6pm, what would be the best method to get the Network connection working correctly? Thank you.
Goedemiddag, Wij hebben onlangs een Thuis-abonnement afgesloten bij T-Mobile, omdat we hier ook de mobiele telefonie hebben en dit goed bevalt. We hebben aangegeven dat we graag van de overstap-service gebruik wilden maken. Nu is het zo dat T-Mobile toch ineens onze vorige provider heeft opgezegd, voordat de monteur hier was geweest. Wij hebben zelf aangegeven dat we het vast aansluiten, omdat we helemaal geen tv en internet meer hadden, de monteur liet nog 2 weken op zich wachten, kon niet versneld worden. De TV kregen we niet werkend, ook niet met behulp van telefonische service van T-Mobile. Vorige week is dan eindelijk de Guidion monteur geweest, ook hij kreeg het niet voor elkaar (dat hadden we ook al aangegeven, we hebben namelijk wel internet, wel “on demand” maar geen live tv). We zitten inmiddels 3 weken zonder tv, en we horen nu maar niets. We moeten gewoon afwachten wanneer we nu gebeld worden. Waarschijnlijk gaan we op afstand geholpen worden, daar staat ook minimaal 5 werk
I have subscribed for a new connection with T mobile just few minutes back. Though they gave a set of instructions through email, it is very confusing and I don't see any live communication method. I have a set of fundamental questions like Will there be a wifi modem given? Will the delivery engineers and activation engineers schedule a time with me before they drop in at my home Is there a way the process can be made faster etc. But I simply find no method to get an answer for these questions. The last thing I want to do is I keep running around while losing time and effort. So I prefer a call with a customer care executive to get all these answers (for many more questions as well). Will T mobile executive call me?
Geachte T-mobile Team, Ik ben al 15 jaar trouw klant van T-mobile (5mobiele abonnementen) Ik merk echter dat het steeds slechter gaat met jullie customer service. 1. Ik heb recent via hot-spot van mijn een nummer naar een andere internetbundel toegevoegd. Krijg ik het toegevoegd op het verkeerde nummer. Bel ik uw customer service. Krijg ik een nietswetende student aan de lijn. Conclusie: ik moet twee bundels kopen. Het is net Marktplaats-oplichterij: maak geld over en bekijk het maar (15€ verlies) 2. T-mobile thuis is mij door een charmante man in uw winkel aangesmeerd want het zou goedkoper en beter zijn dan KPN. Iedereen is heel vriendelijk en het aanbod klinkt geweldig.Tot DAT moment, want de aansluiting niet werkt. Eerst wordt mij verteld dat de verkeerde datum is doorgegeven. Maar nu is er nog steeds geen internet. Ik gebruik dezelfde aansluiting als die ik voor KPN gebruikte. Is altijd goed gegaan. Geen problemen. Met Tmobile dus wel ineens problemen. Monteur kan pas over 2(!) w
Hallo, Wij zijn pas verhuist en nadat we al een maand zonder internet en televisie zitten omdat wijzelf onze verhuizing niet op tijd door hebben gegeven was gister dan eindelijk het moment! We konden ons vertrouwde kastje weer aansluiten! Dachten we dus... Na verschillende utp kabels geprobeerd te hebben, bleef het branden van het sat Lampje uit. Oke balen, opzoek naar hopelijk een ander aansluit punt in bijvoorbeeld de meterkast. Ook die was helaas onvindbaar. Daarna alle kapjes van de aansluit punten afgehaald om te kijken of de bedrading goed is. Het viel me direct op dat de gele draad die in de doos zelf zit niet goed aangesloten was en dat er helemaal geen rood blauwe draad heen liep. Dus de hele cobtact doos er af gedraaid en er is geen rood blauwe bedrading te vinden. Toen besloten het kapje van de coax maar eens te verwijderen ook al weet ik dat deze er helemaal niks mee te maken heeft mischien kon ik bij de draden die ik zocht maar helaas geen blauw rode draad te beken
Eerst 5 weken moeten wachten op aansluiting, die is er nu, en nu alleen maar problemen, met TV verbinding, minstens een paar keer in de week, nu alweer van 19.00 uur geen TV, altijd dezelfde melding, gaat gewoon weer een keer werken als er van alles van de stroom is afgehaald en opnieuw is opgestart. Volgens hoeft dit niet nodig te zijn in 2019, gewoon een incompetent bedrijf, meer kan ik er niet over zeggen.
T Mobile thuis pakken ontvangen, alle stappen om internet aan te sluiten gevolgd. Het WiFi lampje brandt en daar kan ik ook verbinding mee maken maar het WAN lampje doet niets en internet heb ik ook niet. Meer dan een half uur proberen de klantenservice telefonisch te bereiken maar ik kom er niet doorheen. Ik wil heel graag zsm internet in mijn nieuwe huis. Hoe dit op te lossen?
Hello, We order an internet subscription a week ago and we got an error on the order, it seems that there is still a subscription at our address. Is there a solution to solve this problem as soon as possible. Thanks
Het herroepingsrecht gaat bij jullie in, 14 dagen na besteldatum. Na die 14 dagen komen jullie de boel installeren. Hoe kan het zo zijn dat je geen beroep kan doen op je herroepingsrecht na levering. Ik kan toch niet voor ik iets gezien en getest heb, herroepen? Op basis waarvan?
Hallo, Ik heb 23 augustus internet en tv aangevraagd op mijn nieuwe adres. Nogsteeds staat er lijn wordt aangevraagd. Ik heb ook nogsteeds geen spullen binnen. Modem Ed. Geen mail ontvangen niks . Erg vreemd dit. Er staat in my tmobile thuis wel dat de eerst volgende leverdatum 18 september is. Dat is al een tijdje geleden. Graag duidelijkheid over deze vertraging en jammer dat ik hier zelf achter aan moet gaan. Groeten, Jesse
Ik heb vorige maand t mobile thuis pakket tv internet besteld voor 20 september. Deze is nog niet geleverd en nog geen pakket (box Ed.) ontvangen. Graag ontvang ik wat duidelijkheid hierover want heb het gevoel dat jullie 20 september niet gaan redden.. Groeten,.jesse
Hallo community leden! Ik heb sinds gisteren een T-mobile thuis pakket en daarnaast ook een sim only unlimited. De sim only is besteld via mobiel.nl maar daarna kreeg ik geen enkel email van T-mobile over inlog gegevens of iets anders. Ik moest nog achteraf nummerbehoud regelen dus had even de klantenservice gebeld en zij hebben de nummerbehoud voor mij geregeld. Het rare is ik heb geen idee wat mij voorlopige nummer is zodat ik my T-Mobile aan kan maken en aanmelden voor klantvoordeel. Zou iemand dit voor mij kunnen uitzoeken zodat ik alles kan regelen? En dan nog iets; ik heb nu internet thuis van Online.nl en T-mobile thuis is actief op 1 november 2019 ik wou weten ga ik niet offline zitten ofzo omdat de installatiedatum blijkbaar wat later kan zijn? Op mijn profiel staan mijn eigen gegevens (van de sim only) en klantnummer is van de T-mobile thuis op naam van mijn vader, geen probleem hopelijk? Ik kijk ernaar uit en hoop een goede service bij T-Mobile te krijgen!
H I have been calling from 3 days waiting for some one to pick up. Today Finally some one pickup then I told the problem, I took the connection on 6th for finer optics internet connection KPN team came to install fail 2 times & they gave up. After that I have not received any communication form u guys. Then he told me to wait then he dropped the call. I want to cancel the connection request, The customer service is really poor. I have been sending a message in Facebook too reply from 2 days. Please cancel my connection. Client number: GHT59368 H
Gisteren zou mijn internet aangezet worden door T-mobile, ik denk dat hier iets bij misgegaan is want ik heb vandaag nog steeds geen internet. Het ligt niet aan mijn bekabeling en ik heb de router al meerdere keren aan/uit gezet en resets uitgevoerd. Ik kan trouwens wel verbinden met het wifi maken maar ik krijg geen internet, ik denk dat het internet dus gewoon simpelweg nog niet aangezet is ook al was mij belooft dat dit gisteren zou gebeuren.
Goedemiddag, Vandaag is de monteur langsgeweest om de netwerkaansluiting aan te leggen. De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond en ik heb het modem inmiddels aangesloten. Ik kan verbinding maken met het modem, maar vervolgens blijft de connectie gelimiteerd wat betekent dat ik dus geen verbinding kan maken met het internet. Volgens MyTMobile zou de verbinding evenwel vandaag actief moeten worden. Wat gaat hier mis?
Ik heb mijn modem aangesloten zoals aangegeven in de handleiding(zie foto's). Toch werkt het niet. Wat zou er aan de hand kunnen zijn? De wandcontactdoos is wel al jaren niet in gebruik geweest. Dus wellicht stuk of gedateerd?
DSL Home service was scheduled to start on 13/9/2019. Everything is set up correctly, but I do not have service. When I look at my account it says "Je aanvraag is in behandeling" so I assume that my service is not yet activated. When will it be turned on? I do not understand why the service was not available on the date that was indicated. Thank you.
We hebben T-mobile thuis geïnstalleerd, alles verbonden en meerder malen de verbindingen en kabel gecontroleerd maar de router kan geen contact maken met internet (lampje bij de wereld bol gaat niet branden). Na telefonisch contact met de klantenservice is aangegeven dat er een monteur van Gideon moet langskomen. Nu de afspraak gemaakt is staat in de beschrijving van wat de monteur komt doen op de t-mobile site wat we kunnen verwachten van de monteur (https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/installatie-door-monteur/) maar daar staat niet bij dit soort problemen verhelpen. Komt de juiste monteur dan wel langs of moet er gecontroleerd worden of het probleem niet bij de KPN aansluiting zit (al 7+ jaar niet in gebruik omdat we op dit moment kabel internet van ziggo hebben)?
Gisteren (20 september) zou mijn glasvezelaansluiting door Guidion worden geactiveerd. De Guidion monteur hangt mediaconverter en modem op, sluit voedingen aan en glas- en UTP-kabeltjes en zegt dan: geen licht op de glasvezel. Hij zette melding naar T-Mobile door en zei, dat ik moest wachten tot KPNNetwerk zich bij mij meldt. Ik hoop, dat dat maandag of dinsdag gebeurt! Verder heeft de monteur heeft niets getest, hij was in 20 minuten klaar. Waarvan hij er 5 nodig had om de T-Mobile backoffice te bereiken. En terwijl hij de deur uitliep kreeg ik al 2 e-mails van T-Mobile: een met de werkbon, de ander met de melding: "Yes, het werkt. Vanaf 20-09-2019 (officiële ingangsdatum) heb je T-Mobile Thuis. (...) Je betaalt vanaf 20-09-2019." Stijlloos! Niet aangesloten maar wel al gaan betalen? En bovendien heb ik voor die monteur betaald, die maar een klein deel van de opdracht heeft uitgevoerd. Is dit normaal bij T-Mobile Thuis?
Goedemorgen, Ik stap over van XS4ALL (glasvezel) naar T-Mobile. De overstapdatum is op 7 oktober. Ik heb net met Guidion een afspraak voor het aansluiten kunnen maken op 10 oktober. Dit zou inhouden dat we een aantal dagen geen internet, TV, of telefoon hebben. Hebben jullie hier een oplossing voor? Is het mogelijk om de installatie zelf te doen, zo dat we in ieder geval internet hebben? Met vriendelijke groet, Dennis
Dear Sir/Madam, Sorry, my Dutch is not good. I just moved to a new house as tenant and this is my first internet subscription. (my installation date was 2nd of September according to the mail I got.) I installed my modem (Zyxel T50) according to the instructions but internet light is not lit. I am not sure if a signal coming to the residence. Can you assist me please? Thanks.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.