Goedenavond,
Omdat ik veel klachten heb gezien op dit forum over de overstap en oplevering van de T-Mobile service, will ik graag hier mijn informatie delen, zodat mensen ook kunnen zien dat het wel goed kan gaan.
Wij hebben de bestelling gedaan in een winkel en hier netjes email over gekregen. Van mijn oude provider (XS4All) kreeg ik keurig de overstap datum 7 oktober. Afspraak gemaakt met Guidion, die konden pas op 10 oktober. Overstap datum werd automatisch aangepast.
KPN had helaas het patchen een dag te vroeg gedaan. Maar vandaag kwam keurig netjes op tijd de monteur van Guidion langs. Nieuwe FTU geïnstalleerd en alles werkt als een trein.
Klantenvoordeel werd ook gelijktijdig geactiveerd dus ik ben zeer tevreden over hoe de installatie/overstap verlopen is.
Bladzijde 1 / 1
Dankjewel voor je feedback @Dennis H. !
Feit is dat heel veel installaties gewoon goed gaan maar dat hoor je zelden. Op fora zie je alleen dingen die fout gaan waardoor een verkeerd beeld ontstaat.
Feit is dat heel veel installaties gewoon goed gaan maar dat hoor je zelden. Op fora zie je alleen dingen die fout gaan waardoor een verkeerd beeld ontstaat.
Top dat het allemaal gelukt is @Dennis H. ! En wat Folkert zegt klopt helemaal, een tevreden klant heeft eigenlijk geen reden/noodzaak om contact op te nemen maar bij klachten natuurlijk wel. Daarom wordt je bericht des te meer gewaardeerd! 🙂
Fijn weekend allemaal.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.