Ik zit al ruim 4 maanden te wachten op een werkende internet aansluiting.
Op 6 juni heb ik alles in 1 aangevraagd voor T-Mobile Thuis, omdat ik begrepen had dat er nogal lange levertijden waren.
Maar dit is wel wat overdreven lijkt me.
Lang verhaal kort: er was gedoe met de onderaannemer bij het afronden van de administratie, dat is inmiddels opgelost, maar nog steeds staat er een fictieve aansluitdatum van 2-1-2021 in mijn bestelstatus.
Heel gek, want als ik nu via de site een abonnement wil afsluiten kan dat gewoon, op 23 oktober.
Nu vind ik dat eerlijk gezegd al te laat, want dan zitten we al tegen de 5 maanden aan en krijg ik alsnog gelijk dat ik ondanks ruim 4 maanden wachten, alsnog onderaan de lijst kom.
Eigenlijk verwacht ik van T-Mobile iemand persoonlijk die het installatiepakket morgen komt leveren en dezelfde dag een installateur voor de deur staat, inclusief een bloemetje met excuses aan mijn vrouw die al die tijd zonder tv en internet zit.
Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
Bellen met de klantenservice werkt soms wel, meestal niet. Er wordt maar gewezen naar KPN, maar ik wil gewoon zsm iemand thuis!
Wie o wie gaat mijn pakket opsturen en zorgen dat er een monteur komt?
Ik weet vrijwel zeker dat wanneer ik hier niet zelf achteraan ga, er op 2 januari 2021 pas iemand voor de deur staat.
Tot op heden heb ik namelijk ook alles zelf moeten regelen, tot aan de onderaannemer aan toe!
Overigens heb ik momenteel helemaal niets, ik heb ook geen coax dus uitwijken naar een kabelaar is ook geen optie.
Dus geen tv, geen internet, geen bellen, niets.
Moet je mijn gezin thuis nu gaan uitleggen dat het nog minimaal 2 weken duurt...
Volgens mij kan T-Mobile gewoon het pakket opsturen en een monteur regelen.
Na 4 maanden verwacht ik wel enige spoed van die kant...
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel