Goedemiddag,
Aangezien ik 2 sim-only abonnementen en graag een thuisabonnement met internet en tv, inclusief opnemen zou wensen (Allemaal op hetzelfde adres), vraag ik bij deze een offerte aan. Dit aangezien ik gelezen heb op het forum dat het nog niet mogelijk is om de 'opnemen' functie zelf te bestellen.
Graag ontvang ik twee offertes/prijsopgaves.
#1:
Thuis internet en tv
- Glasvezel tot 100mb
- Interactieve TV (zonder themapakket)
- Geen premiumpakket
- Zonder vast bellen
- Gekozen korting 1ste 6 mnd €10 korting per maand + installatie voor de helft van de prijs
- Inclusief upgrade voor 'opnemen' decoder
2x sim-only Mobiele abonnement op hetzelfde adres
- Unlimited
- 2 jaar
- Zonder extra's
- Met nummerbehoud
#2:
Thuis internet en tv
- Glasvezel tot 100mb
- Interactieve TV (zonder themapakket)
- Geen premiumpakket
- Zonder vast bellen
- Gekozen korting 1ste 6 mnd €10 korting per maand + installatie voor de helft van de prijs
- Inclusief upgrade voor 'opnemen' decoder
2x sim-only Mobiele abonnement op hetzelfde adres
- 120min bellen - 5gb internet (wordt 7gb)
- 2 jaar
- Zonder extra's
- Met nummerbehoud
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Mark Goessens
Bladzijde 1 / 1
je weet dat met vast bellen de eerste 6 maanden ~ 80 euro goedkoper is
Beste Mark,
Offertes vragen is hier niet mogelijk. Vaste prijzen staan op de bestel pagina. Even het klantvoordeel knopje aanzetten. Het vaste bellen kun je na zes maanden uitzetten want je kunt vanaf het begin maandelijks je opties wijzigen.
Groet, Folkert
Offertes vragen is hier niet mogelijk. Vaste prijzen staan op de bestel pagina. Even het klantvoordeel knopje aanzetten. Het vaste bellen kun je na zes maanden uitzetten want je kunt vanaf het begin maandelijks je opties wijzigen.
Groet, Folkert
Bedankt voor jullie reacties.
Dan moet ik inderdaad 'vast bellen' ook gaan toevoegen bij het bestellen.
Het bestellen op de website van t-mobile zou me uiteraard wel lukken, alleen het toevoegen van de decoder die ook kan opnemen, is blijkbaar niet mogelijk.
Denken jullie dat ik dit alles het beste per e-mail kan aangeven?
Dan moet ik inderdaad 'vast bellen' ook gaan toevoegen bij het bestellen.
Het bestellen op de website van t-mobile zou me uiteraard wel lukken, alleen het toevoegen van de decoder die ook kan opnemen, is blijkbaar niet mogelijk.
Denken jullie dat ik dit alles het beste per e-mail kan aangeven?
Hoi @Markgoessens ,
Leuk dat je 3x interesse hebt in T-Mobile! Dat gaan we regelen. Voor Thuis kun je via de website bestellen en later via de klantenservice de opnamefunctie aanvragen. Dit kost € 5,- per TV Box per maand. Je kunt ook bellen voor de bestelling op 0800-0419.
Voor mobiel kun je bellen met 0800-7112. Het grote voordeel van meerdere abonnementen op één adres is klantvoordeel.
Ik hoop je snel 3x als klant te mogen verwelkomen!
Leuk dat je 3x interesse hebt in T-Mobile! Dat gaan we regelen. Voor Thuis kun je via de website bestellen en later via de klantenservice de opnamefunctie aanvragen. Dit kost € 5,- per TV Box per maand. Je kunt ook bellen voor de bestelling op 0800-0419.
Voor mobiel kun je bellen met 0800-7112. Het grote voordeel van meerdere abonnementen op één adres is klantvoordeel.
Ik hoop je snel 3x als klant te mogen verwelkomen!
Hoi @Sander ,
Bedankt voor je reactie.
Het is geregeld. Ik ben dus zojuist drie keer klant geworden :)
Kan ik ook via dit forum bij jou de opnamefunctie aanvragen? Of dien ik daarvoor te bellen?
Bedankt voor je reactie.
Het is geregeld. Ik ben dus zojuist drie keer klant geworden :)
Kan ik ook via dit forum bij jou de opnamefunctie aanvragen? Of dien ik daarvoor te bellen?
Hi @Markgoessens ,
Done! De bevestiging zit in je inbox. Hartelijk welkom, hartelijk welkom en hartelijk welkom!
Done! De bevestiging zit in je inbox. Hartelijk welkom, hartelijk welkom en hartelijk welkom!
Hoi @Sander
Hee wat goed. Ik zie het. Dankjewel voor het regelen. Nu gaat het pas echt goed komen.
Fijne avond.
Hee wat goed. Ik zie het. Dankjewel voor het regelen. Nu gaat het pas echt goed komen.
Fijne avond.
Hoi @Sander
Nog even een snelle vraag;
Ik zie dat ik voor T-Mobile thuis niet heb gekozen voor de overstapservice. Daardoor wordt mijn oude aanbieder niet automatisch opgezegd. Kan ik dit ook via jou regelen om alsnog gebruik te maken van de overstapservice? Zou heeel fijn zijn :)
Ik hoor het graag.
Nog even een snelle vraag;
Ik zie dat ik voor T-Mobile thuis niet heb gekozen voor de overstapservice. Daardoor wordt mijn oude aanbieder niet automatisch opgezegd. Kan ik dit ook via jou regelen om alsnog gebruik te maken van de overstapservice? Zou heeel fijn zijn :)
Ik hoor het graag.
Hoi @Markgoessens ,
Ik ga mijn best doen!
Mag ik hiervoor in een privébericht (klik op mijn naam) de volgende informatie:
* Je huidige aanbieder
* Het contractnummer
* De laatste 3 cijfers van je IBAN
* Je telefoonnummer
* De achternaam op het contract van je huidige aanbieder
Let op: we kunnen maar één provider voor je opzeggen. Neem je je diensten af bij verschillende providers zal je een keuze moeten maken welke provider wij voor je opzeggen. De andere provider(s) zal je vervolgens zelf moeten opzeggen.
Ik ga mijn best doen!
Mag ik hiervoor in een privébericht (klik op mijn naam) de volgende informatie:
* Je huidige aanbieder
* Het contractnummer
* De laatste 3 cijfers van je IBAN
* Je telefoonnummer
* De achternaam op het contract van je huidige aanbieder
Let op: we kunnen maar één provider voor je opzeggen. Neem je je diensten af bij verschillende providers zal je een keuze moeten maken welke provider wij voor je opzeggen. De andere provider(s) zal je vervolgens zelf moeten opzeggen.
Hoi @Sander ,
Ah, net te laat 🙂 Ik heb zojuist zelf toch al de andere provider opgezegd omdat ik bang was dat ik te laat ging zijn. Dat is gelukt.
Maar toch bedankt nog voor je hulp.
Ah, net te laat 🙂 Ik heb zojuist zelf toch al de andere provider opgezegd omdat ik bang was dat ik te laat ging zijn. Dat is gelukt.
Maar toch bedankt nog voor je hulp.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.