Beeldverhouding wordt niet of niet goed onthouden Ruim anderhalve maand hebben wij tv via t-mobile. Nu viel het gelijk op dat er boven en onder het weergegeven beeld zwarte balken zaten. In de instellingen van t-mobile kan ik de beeldverhouding instellen, standaard ingesteld op 16:9. Echter, als ik deze verander naar 4:3 gebeurt er niets. Verander ik deze vervolgens TERUG naar 16:9, ofwel, terug bij af want zoals gezegd stond de instelling al op 16:9, veranderd het beeld en verdwijnen de irritante zwarte balken die het beeld vervormen. Echter, als ik van zender verander of het apparaat uit en aan zet verschijnen de zwarte balken opnieuw en moet ik dus weer de instellingen tweemaal veranderen, naar 4:3 en weer terug naar 16:9. Na een telefoontje naar de klantenservice is mijn systeem al op afstand gereset naar fabrieksinstellingen maar dit had geen effect. Daarnaast kan ik op internet niemand vinden met gelijksoortige problemen. Ik geef hierbij gelijk toestemming voor medewerkers van t-mobile om mijn systeem in te zien. Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft!