Skip to main content
  • 6,689 Topics
  • 52,337 Reacties
6689 Topics
Nieuwe tv kastjes
Wij hebben 2 nieuwe tv kastjes gekregen.sindsdien hebben we een storend beeld en een tergend langzame wissel van kanaal.nooit eerder gehad. Er is een monteur van Gideon langs geweest die zonder enig overleg de router gereset heeft waardoor alle wachtwoorden zoek waren en ons net werk om zeep, Volgens de klanten diens had dit voorkomen kunnen worden door alles instellingen op te slaan en terug te zetten. De technische man van ons is vijf uur bezig geweest alles in te regelen. We hebben de oude apparatuur terug gestuurd,We krijgen nu dreig brieven of we 180 euro moeten gaan betalen.Het ontvangstbewijs hebben we ingescand maar de klanten service is overbelast en het kan langer dan zes dagen duren voordat die verwerkt is. Percies de termijn die nodig is om te reageren. Volgens de man van Gideon waren de nieuwe kastjes niet met de juiste software uitgerust en zouden we nieuwe kastjes krijgen, Tot op heden krijgen wij mails dat de kastjes onderweg zijn echter de klantenservice wist te vertellen dat er een grote storing is met verzenden. Een zoektocht op internet leerde mij dat de nieuwe TV kastjes al de laatste versie software bevatten. De klantenservice kan niets meer doen dan excuses maken. Maar ondertussen stoort de TV als een vertraagde b film. Is er iemand in het forum die ervaring heeft met nieuwe kastjes die wel werken en of ervaring heeft met mensen die er verstand van hebben waarom eerst iets werkt en na nieuwe kastjes niet. Inmiddels heb ik een klacht neer gelegd bij de autoriteit consument en veiligheid de voormalige Opta en gewezen op de monopolie positie van grote providers. Daarnaast moet ik om aan goede kwaliteit te komen die er eerst was en dreigende extra kosten mijn rechtbijstandsverzekering inschakelen,Zijn er mensen in het Forum die daar ervaring mee hebben.
Overgestapt van Telfort naar Tmobile. Heb hier spijt van.
Hallo, Sinds een paar dagen maak ik gebruik van Tmobile Internet + TV. Ik heb jaren naar tevredenheid gebruik gemaakt van Telfort. Recentelijk gaven zij echter een wijziging in hun zenders aan, waaronder het verdwijnen van Nat.Geo. Dat was voor mij de reden om over te stappen. Telfort is daar later op terug gekomen (nat.geo. blijft toch in hun pakket) maar ik had T-mobile Thuis al besteld en mijn 2 weken bedenktijd waren reeds verlopen. Deze gaat volgens mij in op moment van bestellen en niet op de eerste dag van ingebruikname. Klopt dat? Dus dan maar met goede moed, alhoewel recensies op het internet me redelijk sceptisch stemde, aan de slag met Tmobile Thuis. Minpunt: Kwaliteit/uitstraling Bij het openen van de doos met de TV kastjes en het modem begonnen mijn gevoelens van spijt al licht op te borrelen. Ik vind de kwaliteit/uitstraling van de TV kastjes en de bijbehorende afstandsbedieningen behoorlijk karig. Pluspunt: Aansluiten Aansluiten ging daarentegen als een speer. Het was letterlijk een kwestie van inpluggen en alles werkte. TV beneden, TV boven, Wifi. Niks geen problemen ondervonden. Minpunt: Live Pauzeren De volgende tegenvaller kwam echter al vrij snel. Het pauzeren van TV, wat voorheen bij Telfort op alle zenders een uur lang kon, kan bij Tmobile blijkbaar alleen op een zeer beperkt aantal zenders, tenzij je een TV box met harddiskrecorder hebt. Minpunt: Scrollen door gids Nog een tegenvaller was dat ik niet kan scrollen door de gids naar de afglelopen dagen. Waar ik bij Telfort tot ruim een week terug door de gids kon bladeren en programma's kon starten, kan ik nu enkel naar de aankomende dagen scrollen.Heel vervelend!! Onze kinderen kijken 's ochtends graag altijd even TV als papa en mama zich klaarmaken voor de dag. Voorheen konden we de TV op Nickelodeon altijd even op pauze zetten op hun favoriete programma, of even terug scrollen door de gids en het programma opnieuw opstarten. nu hebben ze pech als ze wat later wakker zijn. Minpunt: TV kastje icm eigen afstandsbediening Ik kan met mijn eigen Samsung afstandsbediening enkel het volume, zender omhoog of zender omlaagaansturen. Bij Telfort kon ik ook de gids benaderen en de functionaliteiten hiervan gebruiken. Apps via TV kastje Functionaliteiten als Netflix en Youtube waren via Telfort beschikbaar via de TV kastjes, Dit is bij Tmobile niet. Ik zie dat dit wel is opgenomen op de "Wishlist", maar als ik de frequentie van verbeteringen zie, vrees ik dat deze functionaliteiten er in de aankomende jaren niet in zitten. Al met al, wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt, zeker nu mijn reden voor overstappen teruggedraaid is!
Alles-in-1 geen tv met Amino kastjes bij nieuwe klant en halfbakken beleid
Beste community, twee dagen geleden (nu derde dag) heb ik het Alles-in-1 pakket aangesloten en internet doet het prima, maar geen TV! Beide Amino (610x) kastjes geven doodleuk unable to upgrade firmware aan. Helpdesk gebeld (21 minuten moeten wachten tot contact!): ja meneer, het ligt niet aan u. Er is een storing/probleem tussen de kastjes en servers van T-mobile waardoor nieuwe klanten TV niet kunnen activeren. U krijgt het gecrediteerd. Enfin, twee dagen gewacht en opnieuw gebeld (geen TV!), na 17 minuten wachten aan telefoon (?!) weer een medewerker met hetzelfde verhaal, ticket aangemaakt, bla bla. Aangegeven dat ik het vervelend vind en ook dat er niets(!!) op de T-mobile (thuis) sites staat over dat nieuwe abonnee’s op dit moment niet weten of kunnen weten dat ze geen tv kunnen krijgen. Na lang googlen een klein berichtje van @Sander dat nieuwe abonnee’s geen tv kunnen installeren/firmware upgraden. Dit is toch pure misleiding en klungelig gedrag anno 2019? Nu moeten we het zelf uitvogelen, lang in de wacht staan voor telefonische helpdesk, zelf uitzoeken dat ik op de community moet zoeken en nu maar een bericht moet posten. Dit kan beter, veel beter! Concrete vraag: hoelang gaat dit nog duren en ik zoals ik telefonisch aan helpdesk heb doorgegeven: wees transparant naar de klanten! Zoals het er nu uitziet, ga ik deze week nog opzeggen als de diensten niet geleverd worden (maar het geld al wel is geincasseerd!). Graag een reactie. Vriendelijke groet, pcrwouters [Moderator Edit - 11 juni] Dit issue is inmiddels verholpen. Een herstart van de TV Box zorgt ervoor dat de TV Box correct opstart.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen