Overgestapt naar T-Mobile om twee redenen: meer mogelijkheden met interactieve TV en we zouden programma's kunnen opnemen.
Binnen een week 1 TV-box defect; van de twee interactieve tv-boxen. Na 3 calls met de klantenservice nog steeds geen concrete oplossing geboden. Antwoord: kijk op de community wat je kunt doen / de backoffice gaat op afstand kijken of we het opgelost krijgen / als het dan nog niet lukt dan sturen we na 5 dagen eventueel een nieuwe TV-box toe! Dit geeft mij als nieuwe klant niet veel vertrouwen. Ik verwacht iets snellere dienstverlening van een bedrijf als T-Mobile. En tot nu toe zit ik nog steeds met een niet werkende TV-box.
Daarnaast kan ik ook niet zomaar opnemen met de TV-box. Klopt het dat je ook hiervoor maandelijks een bedrag voor dient te betalen?
Ik begrijp even niet waarom ik de overstap heb gedaan! Ontzorg mij - ik ben een klant. Dank alvast voor u reactie.