Ik heb nu voor de zoveelste keer een nieuwe TV box toegestuurd gekregen, maar nog steeds is het probleem niet opgelost. Ik wordt er nu langszaam een beetje gallisch van. Ik ben nu een paar maanden bezig met T-Mobile diverse mensen gehad, community, er is schijnbaar geen hond die het probleem kan oplossen. Tot 3x sturen ze nieuwe TV box ,lekker makkelijk,maar ik heb al diverse malen gezegd dat het daar niet in zit.Die TV box is goed, ergens zit er een softwarematige fout. 2Weken geleden nog een gesprek met een zeker Anthony van klantenservices gehad die me heeft beloofd alles aan te doen om het probleem op te lossen,en zou ongeveer 2 weken duren, geen kontakt maar alleen weer een TV box. Weer kan ik dat ding terugbrengen naar de post,ik ben sociale werkplaats. Sorry, zeg dan dat jullie geen oplossing weten,dan ga ik uit kijken naar een andere provider,dan blijkt dat er geen capabele techneuten bij T-mobilezijn om dit euvel op te lossen.En de kosten gaan maar door,ik wil daar een goede tegemoetkoming voor hebben. Ik geef als hint mee,dat het misschien aan de router ligt,dit heb ik al eerder verteld maar geen reactie. Doe daar wat mee!!!!