Hoi @L0esje27, welkom op de Community!
Het is natuurlijk nooit prettig wanneer je TV Box niet doet wat beloofd is. Zeker wanneer er al twee keer contact over geweest is en een monteur de situatie zou hebben verholpen. Ik heb een uitvoerige lijnanalyse gedaan aan de hand van een meting en zie eigenlijk niets dat afwijkt van de norm. De verbinding ziet er uitstekend uit. Er is hier en daar sprake geweest van uitval gedurende de afgelopen week, maar niet meer dan maximaal één procent kwaliteitsverlies. We hanteren een minimum kwaliteitspercentage van 97 procent bij de TV-stream en daar valt jouw beeldstream absoluut binnen. Hier wil ik niet mee zeggen dat jij geen hinder ondervindt, maar meer dat het euvel dan elders vandaan komt.
Zou je de TV Box eens op een andere poort willen aansluiten, alsjeblieft? De box zit nu in poort drie, probeer eens poort één, twee of vier achterop het modem.
Ervaar je ook problemen met de algehele internetverbinding? Werkt Wifi goed en hoe zit het met je bekabelde verbinding?
We gaan het samen oplossen, dat weet ik zeker!