Skip to main content

Hallo,

sinds deze week ben ik abonnement bij T-Mobile, maar ervaar ik schokkerig beeld bij snelle beelden, bijvoorbeeld voetbal. Bij mijn vorige provider had ik daar geen last van. Ik heb gezocht op het forum, heb ook wel vergelijkbare issues gezien (bijvoorbeeld hier) en opgevolgd, maar geen oplossing.

Wat te doen?

Sluit het TV kastje van TM direct (en bekabeld) aan op de router van TM. Als je je eigen router er tussen zet, dan gaat het niet goed. Dat is bij TM sowieso niet aan te raden, tenzij je verstand hebt van zaken. 

 


dat ga ik proberen, hartelijk dank


Hallo,

sinds deze week ben ik abonnement bij T-Mobile, maar ervaar ik schokkerig beeld bij snelle beelden, bijvoorbeeld voetbal. Bij mijn vorige provider had ik daar geen last van. Ik heb gezocht op het forum, heb ook wel vergelijkbare issues gezien (bijvoorbeeld hier) en opgevolgd, maar geen oplossing.

Wat te doen?


Zie https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/stotterend-beeld-na-overgang-nieuw-tv-platform-325171


Hoi @NilsdeB, heb jij nog geprobeerd om de TV Box direct op het modem aan te sluiten? Ik ben erg benieuwd of dit heeft gewerkt!


Hoi @NilsdeB, heb jij nog geprobeerd om de TV Box direct op het modem aan te sluiten? Ik ben erg benieuwd of dit heeft gewerkt!


Het lijkt erop dat het beter is, maar nog niet optimaal. Ik ga kijken of het topic van Apis4 soelaas biedt.


Reageer