Alles over het mobiele netwerk van Odido!
Recent actief
Ik had een betaling gemist en kreeg toen een blokkade. Deze heb ik toen meteen via de iDeal link betaald.Op de site van Odido staat dat ik geen betalingen heb openstaan. In de app nog wel, maar daar kan ik niet betalen alleen een betalingsregeling aanvragen.Volgens de chatbot staat er geen betaling meer open en omdat het al meer dan 12 uur geleden is dat ik de betaling heb gedaan moest ik bellen met de klantenservice, masr dat gaat dus niet want blokkade?!Hoe zorg ik dan nu dat die blokkade weg gaat?
Hi!Ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekregen en daarna een email met mijn esim. Dat ging wel tot ik het ging installeren. Ik kreeg steeds een foutmelding dat aanduid dat het aan de provider ligt. Ook in de odido app is het duidelijk dat het vast zit. Ik kan ook geen nieuwe esim aanvragen na 16 uur, het staat telkens kn behandeling. Ik heb ook al m'n oude esim verwijderd van mn andere telefoon en m'n telefoons een aantal keer aan en uit gezet. Ik heb ook de qr geprobeerd te scannen en dat werkt niet. Ik heb daarna deze esim geprobeerd te installeren op m'n oude telefoon om te kijken of het daar aan lag maar het geeft aan al im gebruik te zijn. Ik heb ook m'n network settings geprobeert te resetten, aan uit, etc etc. Helaas niks. Er staat ook geen esim ergens bij m'n instellingen (aantal keer gekeken). Ik denk dat het gereset moet worden of geactiveerd. Alvast bedankt voor alle hulp! Fijne forum
Hallo,Mijn simkaart bij Odido is gisteren geblokkeerd vanwege een betalingsachterstand.Ik heb de achterstand gisteren direct volledig betaald.Nu is het de volgende ochtend, maar ik heb nog steeds geen mobiel internet.Mijn telefoon heb ik al meerdere keren opnieuw opgestart en mobiele data aan/uit gezet, maar dit heeft niet geholpen.Ik heb via IDEAL betaald!
I switched to odido, I dont find the AI chat support helpful for non dutch speakers and the call takes forever. Is there an english chat support for odido? I cant call because my sim card is now pass activation.
Vandaag is het internet via de glasvezel aangesloten. De TV en onze mobiele telefoons werken. De twee PC's boven hebben geen internetverbinding meer. Hoe krijgen we dat voor elkaar?
Ik probeer the verbinden met het “ internet.ben” APN met de sim only kaart in m’n linux laptop. Er zit een RM520N-GL kaart in. De verbinding komt tot stant maar er lijkt geen data binnen te komen.Ik belde de helpdesk en die zeiden dat een laptop niet wordt ondersteund, enkel telefoons en smartwatches.Wie kan met helpen met mijn verbindings problemen?
Beste community, heb sinds langere tijd al geen mobiele data op de nieuwe ipad, heeft het wel gedaan in het begin. heb alle stappen al geprobeerd, vliegtuigmodus aan en uit, apn instellingen nagekeken, andere instellingen geprobeerd en de standaard internet.mobiel werkt niet.ook herstarten ipad heeft niet geholpen. resetten van netwerk instellingen heeft ook niet geholpen, heb uiteindelijk een harde reset gedaan met alle instellingen van de ipad te verwijderen en als nieuwe iPad in te stellen. Ook een nieuwe esim, nog altijd geen resultaat. ook zijn er geen problemen of beperkingen met het abonnement. iemand een idee wat dit nog meer kan zijn?Zowel buitenland als Nederland zelf is gewoon totaal geen verbinding mogelijk terwijl het wel vol 5g bereik is (ook instellingen staan op 5g automatisch, data besparing uit) ook roaming staat gewoon aan. wifi werkt trouwens wel .
Goedendag,ik ben op het moment in Zweden en mijn iPhone 14 (laatste update), heeft geen service.niet na het opnieuw opstarten, niet na roaming aan uit, niet na vliegtuigstand aan uit, niet met handmatig provider kiezen. de AI in de app zegt dat ik geen blokkade heb, maar ik heb alsnog geen internet. graag spoedig hulp! groeten,jesse
Ik heb geen Netwerk in Duitsland.
Waarom moest ik twee keer betalen voor één internet reispas? Ik heb op 31 December en 1 januari €30 betaald voor één pas van 15gb
Ik heb meerdere malen gebeld over mijn storing or-fge-23 alles is uitgezocht. Ook via Google, heb geen blokkades enz, en toch kan ik geen aankopen doen via 3de partijen. Kan mijn tel niet koppelen aan Google play store en via mijn factuur betalen. Heb alles gedaan wat er werd geadviseerd.. graag een oplossing
Ik heb een blokkade maar kan einde van het week pas betalen, de vraag is of de blokkade er voor nu uitgezet kan worden heb namelijk mijn abbo hard nodig nu.
Hoi,Ik ben van plan om de Honor 500 uit China te importeren. Ondanks dat dit toestel bedoeld is voor de Chinese markt, worden bijna alle frequentiebanden ondersteunt die in Nederland worden gebruikt.De telefoon ondersteund de volgende netwerkbanden:5G NR: n1/n3/n5/n8/n28A (TX:703MHz-733MHz,RX:758MHz-788MHz)/n38/n41/ n77/n78/n79;4G TD-LTE: B34/B38/B39/B40/B41;4G FDD LTE: B1/B2/B3/B4/B5/B7/B8/B12/B17/B18/B19/B20/B26/B28A;WCDMA: B1/B2/B4/B5/B6/B8/B19CDMA: BC0;GSM: B2/B3/B5/B8.Daarnaast ondersteunt de telefoon ook VoLTE.Kan ik met deze telefoon gebruikmaken van het Odido netwerk in Nederland voor mobiel internet/wifi en om te bellen? Alvast bedankt voor de moeite!
Ik heb een esim aangevraagd, maar dat was niet de bedoeling en nu werkt mijn fysieke simkaart niet meer. Hoe kan ik mijn oude simkaart weer gebruiken of activeren ?
Ik heb een samsung en ik kan mijn esim niet koppelen
Goedenavond,Ik heb een blokkade, heb de rekening nu inmiddels 2x betaald via de app. Maar de blokkade blijft. Kunnen jullie dit opheffen, alvast bedankt!
Hallo,Ik probeer contact op te nemen met Odido, maar ik kan niet bellen met mijn Nederlandse 06-nummer omdat mijn simkaart geblokkeerd is. Ik heb al geprobeerd e-mail te sturen via het contactformulier, maar ik heb nog geen reactie ontvangen.Kunt u mij laten weten hoe ik het beste in contact kan komen of mijn vraag kan oplossen vanuit het buitenland? Alvast bedankt voor uw hulp.
Wat moet ik doen om mijn ESIM te koppelen, wanneer ik de handleiding volg gaat het niet zoals het moet
Sinds afgelopen vrijdag heb ik last van een sterk vertraagd 5g internet waarbij de snelheid niet boven de 7 Mbps uit lijkt te komen. Dit is zowel voor mij als iemand anders die ook een Odido mobiel heeft alsmede het Klik & Klaar product. Dit ligt dus niet aan het apparaat of de (e)Sim-kaart. Wat kan de oorzaak zijn? Is de mast defect of heeft de sneeuw hier invloed op?
Ik heb iedere keer als ik naar het buitenland ga geen bereik roaming staat aan.Nieuwe simkaart maar probleem nog niet verholpen. Daarnaast heb ik in nederland al 2 dagen geen bereik kan alleen noodoproepen doen. Hoe kan dit
Ik probeer de hele tijd mijn e sim weer te activeren maar het wilt niet, alles gaat door maar bij de laatste stap komt e sim kan niet worden geactiveerd
Hi,Van een buitenlandse instelling krijg ik altijd bevestigjng codes via SMS maar sinds een paar dagen ontvang ik ze niet meer. Ik heb contact gehad met de is telling en die kunnen terug zien dat de berichten wel worden verstuurd. Het lijkt erop dat Odido het misschien filtert of blokkeert. Ik heb hier gezien dat meer mensen hier last van hebben.Kunnen jullie dit fixen?Alvast bedankt
I am trying to use my sim card to receive OTP codes etc while im abroad in Zimbabwe but my sim card will not allow me to connect to any of the networks available in Zimbabwe. I dont have any payment overdue but it still does not work. Calling odido client service wont work for me - calling rates from here are over 2 euros a minute and thats very expensive for something that should be working by default Who could help me with this issue?
Mijn iPhone denkt dat mijn Odido-nummer in de Verenigde Staten is terwijl ik in Nederland ben.Kunnen jullie mijn lijn opnieuw provisioneren / resetten op het Nederlandse netwerk?
Volgens de dekkingskaart van Odido zou ik zowel binnen als buiten zeer goed 5G bereik moeten hebben, maar zelfs in een Odido-winkel in hartje Rotterdam heb ik geen 5G. In de winkel heb ik een nieuwe simkaart gekregen, kennelijk had ik er een uit de tijd van Tele2. De instellingen van mijn telefoon zijn ook correct ingesteld, maar tevergeefs. De medewerker verwees mij door naar de klantenservice. De klantenservice heeft het een en ander gecheckt en vervolgens de instellingen van mijn mobiel netwerk doorgenomen. Aan het einde van het gesprek gaf hij aan dat er sinds 26 december jl. een landelijke storing gaande is en dat het kan zijn dat ik daarom geen 5G bereik heb. Echter, meerdere gezinsleden hebben ook Odido als provider. Op dezelfde locaties (naast elkaar) hebben zij 5G en ik 4G. Om uit te sluiten dat het niet aan mijn telefoon ligt, heb ik de simkaart van een gezinslid die wel 5G bereik heeft in mijn telefoon geplaatst en mijn simkaart in haar telefoon geplaatst. Resultaat: nu heb
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.