Skip to main content
  • 1,362 Topics
  • 8,058 Reacties
1363 Topics
Compensatie voor alle problemen
Beste odido Naar aanleiding van me voorgaande 3 review op trustpilot waarvan odido zelf geprobeerd heeft me laatste review te verwijderen schandalig om alles lekker in de doofpot te stoppen gelukkig heeft trustpilot dit dan ook geweigerd ik zal me laatste review hier onder ook plaatsten en deze nader uitleggen odido ook al lezen ze het toch amper ik zeg jullie al vast ik heb geen enkele vorm van sociale media dus kan jullie ook onmogelijk op die manier contacteren weet ook niet hoe jullie vage platforms werken waar jullie boze klanten heen proberen te sturen ik ben gelukkig na afkopen van me abonnement overgestapt naar kpn waarna als sneeuw voor de zon al me internet problemen verdwenen odido heeft mijn klachten nooit serieus genomen 1 keer een zogenaamd dom onderzoek gehad waar niks uit kwam odido moet zich schamen en een compensatie zou terecht zijn voor de maandenlange problemen die ik gehad heb geen goeie of zelfs hellemaal geen service maar wel betalen (ps odido probeerde gelijk mijn review te verwijderen gelukkig keurde trustpilot hem opnieuw goed zeg ook veel over de sevice van odido als het moelijk word ) Hier onder bij deze nog eens het probleem Sinds het odido is alleen maar problemen op problemen ik heb in mijn woning en ook daarbuiten aleen maar problemen ervaren met odido elke dag opnieuwe meerdere storingen uitval van internet hellemaal geen verbinding meer zelfs niet bellen ik heb in het verleden herhaaldelijk geklaagd en er is gewoon niks aan gedaan sommige medewerkers die ik sprak in de winkels of telefonisch wisten gewoon niet waar ik het over had of namen de moeite niet ik heb dit een paar maanden aangekeken en alles geprobeerd wat ik kon tot anderen simkaart aan toe daarna was voor mij de maat vol en heb ik me abonnement afgekocht en ben dezelfde week overgestapt naar kpn nu heb ik geen enkel probleem meer nog geen 1 storing gehad geen 1 keer slecht internet en geen 1 keer verbinding problemen het probleem zat hem dus wel degelijk bij me vorige abonnement ik wens dan ook een terechte oplossing in de vorm van een compensatie zie Julie eigen reactie hieronder op mijn laatste review ik hoop dat odido nu eindelijk is een keer hun verantwoordelijkheid neem en mij als klant echt help en compenseer was vroeger immers altijd tevreden klant en ben dat nu dan ook totaal niet meer sterker nog ik ben dus klant af Hi Ralph, dankjewel voor het plaatsen van je review. Oprecht sorry voor deze situatie. Weet dat wij altijd ons best doen om op alle reviews te reageren. Verwijderen doen wij alleen mits er openbaar persoonsgegevens worden gedeeld. Ik wil dit natuurlijk voor je oplossen. Ik kijk graag met je mee naar een eventuele compensatie! Begrijpelijk dat het niet lukt om contact op te nemen via social media als je dit niet hebt. Gelukkig hebben wij ook nog onze community. Hier kan je eenvoudig een account aanmaken, zodat ik met je in contact kan komen. Je gaat naar: https://community.odido.nl/ > Klik op 'Inloggen community' > Klik op 'Maak een account aan'. Als je vervolgens een topic opent, staan de moderators klaar om met je mee te kijken. We helpen je graag! Groetjes, Teresa van Odido
Wegvallende mobiele data
Hoi, Ik heb sinds de overstap naar Odido problemen met mijn mobiele data op mijn OnePlus 6T. In stedelijke gebieden heb ik eigenlijk niet zo veel problemen, maar ze komen naar voren zodra ik ga rijden. Muziek streaming valt weg en komt soms pas terug na een random lange tijd (tussen 5 min en 25 minuten) Echter blijft ik wel gewoon bereik houden volgens mijn telefoon, alleen data valt weg. Ik zie nog wel 4g staan, maar wel met een uitroepteken. Bellen kan ik nog wel. In eerste instantie dacht ik aan de APN instellingen. Deze heb ik gereset, andere APN settings geprobeerd (ook een oplossing die ik zag langs komen voor de OnePlus Nord) Echter heeft dit niet geholpen. Tevens heb ik mijn telefoon gereset, tussen custom rom en de officiële rom gewisseld, maar heeft niet geholpen. Ook een simkaart van mijn werk in mijn telefoon (ook Odido) geeft precies hetzelfde probleem. Het lijkt dus helaas aan mijn telefoon te liggen. Echter had ik dit voor ik naar Odido ging en vroeger bij t-mobile nooit het probleem. Toch denk ik dat het met de compatibiliteit met het netwerk te maken heeft, want het enige wat is veranderd is de Provider en de mogelijkheid tot het 5G netwerk i.p.v. 4G of LTE. Echter zijn mij gekke dingen opgevallen: Elke rit van en naar werk valt de verbinding precies weg tussen Kampen en Noordeinde. Vliegtuigstand aan en uit doen helpt niet Herstarten helpt niet. Wat wel werkt, is het alsnog wisselen tussen APN's. Het maakt niet uit welk APN ik kies, de verbinding komt direct terug. Dan denk ik, het ligt aan de APN en ik laat hem op de betreffende APN staan. Echter treed op de andere APN het probleem dan op de terugweg weer op. Als ik dit niet doe, heb ik pas rond Elburg en zwolle automatisch weer verbinding. Dit is ook op andere plekken zo op de snelweg bijvoorbeeld. Nu is dat natuurlijk niet te doen als ik aan het rijden ben. Kan het zijn dat er sinds de uitrol van 5G compatibiliteit problemen zijn ontstaan met sommige toestellen? En is het ook mogelijk om in mijn abbonement iets om te zetten zodat het wel weer compatible is? Iets van 5G uitzetten voor mijn simkaart? Een andere simkaart heeft niet geholpen. Mijn simkaart in een 5g toestel van werk( Samsung a55) geeft dan weer geen probleem. Ik hoor gaag van jullie. Alvast bedankt!
compensatie
Beste odido Naar aanleiding van me voorgaande 3 review op trustpilot waarvan odido zelf geprobeerd heeft me laatste review te verwijderen schandalig om alles lekker in de doofpot te stoppen gelukkig heeft trustpilot dit dan ook geweigerd ik zal me laatste review hier onder ook plaatsten en deze nader uitleggen odido ook al lezen ze het toch amper ik zeg jullie al vast ik heb geen enkele vorm van sociale media dus kan jullie ook onmogelijk op die manier contacteren weet ook niet hoe jullie vage platforms werken waar jullie boze klanten heen proberen te sturen ik ben gelukkig na afkopen van me abonnement overgestapt naar kpn waarna als sneeuw voor de zon al me internet problemen verdwenen odido heeft mijn klachten nooit serieus genomen 1 keer een zogenaamd dom onderzoek gehad waar niks uit kwam odido moet zich schamen en een compensatie zou terecht zijn voor de maandenlange problemen die ik gehad heb geen goeie of zelfs hellemaal geen service maar wel betalen (ps odido probeerde gelijk mijn review te verwijderen gelukkig keurde trustpilot hem opnieuw goed zeg ook veel over de sevice van odido als het moelijk word ) Hier onder bij deze nog eens het probleem Sinds het odido is alleen maar problemen op problemen ik heb in mijn woning en ook daarbuiten aleen maar problemen ervaren met odido elke dag opnieuwe meerdere storingen uitval van internet hellemaal geen verbinding meer zelfs niet bellen ik heb in het verleden herhaaldelijk geklaagd en er is gewoon niks aan gedaan sommige medewerkers die ik sprak in de winkels of telefonisch wisten gewoon niet waar ik het over had of namen de moeite niet ik heb dit een paar maanden aangekeken en alles geprobeerd wat ik kon tot anderen simkaart aan toe daarna was voor mij de maat vol en heb ik me abonnement afgekocht en ben dezelfde week overgestapt naar kpn nu heb ik geen enkel probleem meer nog geen 1 storing gehad geen 1 keer slecht internet en geen 1 keer verbinding problemen het probleem zat hem dus wel degelijk bij me vorige abonnement ik wens dan ook een terechte oplossing in de vorm van een compensatie zie Julie eigen reactie hieronder op mijn laatste review ik hoop dat odido nu eindelijk is een keer hun verantwoordelijkheid neem en mij als klant echt help en compenseer was vroeger immers altijd tevreden klant en ben dat nu dan ook totaal niet meer sterker nog ik ben dus klant af Hi Ralph, dankjewel voor het plaatsen van je review. Oprecht sorry voor deze situatie. Weet dat wij altijd ons best doen om op alle reviews te reageren. Verwijderen doen wij alleen mits er openbaar persoonsgegevens worden gedeeld. Ik wil dit natuurlijk voor je oplossen. Ik kijk graag met je mee naar een eventuele compensatie! Begrijpelijk dat het niet lukt om contact op te nemen via social media als je dit niet hebt. Gelukkig hebben wij ook nog onze community. Hier kan je eenvoudig een account aanmaken, zodat ik met je in contact kan komen. Je gaat naar: https://community.odido.nl/ > Klik op 'Inloggen community' > Klik op 'Maak een account aan'. Als je vervolgens een topic opent, staan de moderators klaar om met je mee te kijken. We helpen je graag! Groetjes, Teresa van Odido

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen