Alles over je mobiele abonnement en telefoon!
Recent actief
Volgens mij ben ik niet de enige, want ik zie enorm veel topics die hierover gaan. Maar dan toch nogmaals, sinds de overstap van T-mobile naar Odido kan ik mijn mobiele abonnement niet koppelen aan mijn account, waardoor ik mijn data niet kan beheren. Wanneer ik het probeer dan kom ik tot de beveiligingscode die ik op mijn telefoon ontvang. Wanneer ik die vervolgens invul staat er “er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw”. Kan iemand mij helpen om alsnog mijn mobiele abonnement te koppelen aan mijn account?
Ik wil overstappen naar Odido maar mijn oude telefoon nummer houden. Ik krijg alleen geen sms code binnen ook niet als ik het op mijn laptop probeer.
Ik ben mijn pincode vergeten en wil deze opzoeken in mijn account. Helaas kan ik niet inloggen op mijn account omdat ik tweestapsverificatie heb en een sms niet aankomt omdat ik mijn pincode vergeten ben.Kan een moderator mij helpen?
Hi, Bij het overzetten van mijn gegevens naar een nieuwe telefoon heb ik de authenticator app niet goed overgezet waardoor ik geen code kan ophalen die ik moet invullen als ik wil inloggen. Kunnen jullie me verder helpen? Ik heb op dit moment alleen een thuis abonnement die ik wil bekijken en de facturen wil inzien. Groet,Mehmet Sezer
Ik heb een factuur gekregen via mail met kenmerk: 2223/1.21381199tel. 06-[verwijderd door Moderator] Dat is onjuist, want het abonnement is beëindigd en om die reden kan ik verder ook niks meer inzien. Alles is geblokkeerd. Ik weet ook alleen maar het bedrag van 21,45 Graag uw controle.
Ik ben mijn PUK code kwijt en wil deze opzoeken in mijn account. Helaas kan ik niet inloggen op mijn account omdat ik tweestapsverificatie heb en een sms niet aankomt omdat ik mijn PUK code kwijt ben.Kan een moderator mij helpen?
Als ik mijn order wens te controleren via de bestelbevestiging in de email (iPhone 15 Pro Max) krijg ik de melding dat geen bestelling is gevonden. Hoe kan ik dat zien?
Na het downloaden van de e-sim werkte deze niet, en het activeren ook niet. Ik dacht “laat ik het opnieuw proberen”, om er dan achter te komen dat opnieuw downloaden niet kan. Maar ik kan de e-sim ook niet opnieuw aanvragen, omdat ik dan de foutmelding “Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw” krijg.Hoe kan dit? Ik ben gewoon ingelogd, alle gegevens kloppen.Wel heb ik na een poosje wachten contact weten te leggen met de servicedesk, maar het enige wat zij konden doen is een nieuwe e-sim aanvragen en de code per post sturen.
ik heb nieuwe mobiel met abonnement binnen met verlenging, maar zie nog de huidige abonnement staan op de odido app de nieuwe staat niet gekoppeld? wie kan mij helpen?
I renewed my contract with a new phone. I have received the phone but not the sim (physical). Can I already start using my phone with my current sim? The information in the order status and the email communication is not clear.
Al dagen probeer ik de klantenservice te bellen. Absoluut geen gehoor.. waardeloos. Bij T-Mobile was het toch beter geregeld…. Wanneer nemen jullie op?? Inmiddels opgenomen en probleem verholpen. tnx Odido
Hoe kan ik een Multisim voor mijn Apple Watch aanvragen. Ik heb een voormalig Tele2 abonnement. Heeft het daarmee te maken? Ik zou het toch gek vinden dat ex Tele2’ers er van uitgesloten worden.
Ik ben op reis en ben mijn Nederlandse SIM kwijt. Ik wil die nu blokkeren, maar kan alleen inloggen met een SMS. Die kan ik logischerwijs niet ontvangen omdat ik mijn sim kwijt ben. Odido is onbereikbaar via de chat en de chatbot is ook van geen enkele hulp. Mijn vriendin heeft daarnaast ook al gebeld vanuit NL maar wordt gewoon van de lijn af gegooid. Echt belachelijk dit. Hoe kan ik een nieuwe sim bestellen?????
I recently received a new phone and eSIM, delivered by PostNL. This is an extension of an existing contract with a new tariff. Unfortunately, I can’t get the eSIM to activate. I scanned the QR code using the phone, but after a while it says “activation failed”.I logged in to My Odido. The new eSIM number isn’t available for activation — I only see the eSIM corresponding to my old phone listed.According to the “Abonnementen” page, my old contract is still in effect, and my new contract will start “Direct zodra je bestelling geleverd is”. I know that it has been delivered, because I am holding it in my hand!When I check the status of my order at https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel, it tells me that “We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger”, but that it has not yet been delivered.However, PostNL knows that it has been delivered — “We hebben je pakket om 12:07 bij je bezorgd” says their e-mail.So… how do I convince Odido that the delivery has been completed and they
Hi, Ik kan jullie telefonisch niet bereiken via de klantenservice. Het bedrag daf jullie proberen af te schrijven is niet terecht. Ik heb in augustus aangegeven dat ik verhuisd ben, maar het wordt niet in jullie systeem doorgevoerd. Dat maakt dat ik geen klantvoordeel meer krijg. Dat komt omdat er 'een bestelling' aangevraagd is, maar heb nooit een bestelling gedaan. Dat maakt weer Dat ik mijn adreswijziging telefonisch moest doorgeven. Dat heb ik in augustus gedaan. Met die adreswijziging wilde ik klantvoordeel voortzetten want ik woon samen met mijn vriendin die ook odido heeft. De factuur die ik krijg staat wel op het nieuwe adres dus er is wel wat bekend, ik heb dus alles gedaan wat in mijn macht ligt om mijn klantvoordeel alsnog te krijgen. Ik kom niet door de klantenservice heen, dus ik kon niet anders dan storneren, in de hoop dat ik met jullie ik gesprek kom en jullie mijn adres kunnen wijzigen. Ik hoor graag,
Goedenavond iedereen, Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe? E sim aanvragen lukt niet
Geachte heer of mevrouw,Op 09-09-2022 heb ik bij u online een Iphone 14 Max Pro besteld en €347,87 euro betaald. Achteraf blijkt dat de telefoon pas over vijf weken leverbaar is. Op 16-09-2022 liet ik u weten dat ik van de koop af wilde.Wat is het probleem?U hebt aangegeven dat de terugbetaling van de €347,87 euro zes weken lang kan duren. Dat is een onredelijk lang termijn. Hoe is dit wettelijk geregeld?Volgens de wet moet u het aankoopbedrag terugbetalen binnen veertien dagen na het ontbinden van de overeenkomst. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/bedenktijd.Wat verwacht ik van u?Ik vraag u vriendelijk om het bedrag van €347,87 euro binnen 14 dagen te storten. Moderator edit: het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen. Biedt u geen oplossing?Als u mij niet op tijd terugbetaalt, dan meld ik dit bij ACM ConsuWijzer, het consumentenloket van de ACM. Ik vertrouw erop dat het niet zo ver hoeft te k
Hoi,sinds gisteren kon ik niet meer inloggen op de app en moest ik plots mijn abonnement toevoegen. wanneer ik het wil toevoegen, krijg ik de melding dat deze al gekoppeld is aan een ander account. Ik zou niet weten welk account dit is.
Hi, When I check the status of my order with the order number sent to my e-mail address, the order can not be found. Could you please help me with that? Best regards,
Beste, Ben nu al vanaf begin augustus bezig om mijn casenummer:64986112 opgelost te krijgen. Jullie hebben mijn apparatuur ontvangen op 7 julie en ik ontving een maand later een mail dat er € 90,- boete geincasseerd zal worden. Gebeld en toen is casenummer:64986112 aangemaakt. Dit blijkt vervolgens door die dame niet goed aangeleverd te zijn aan de afdeleing die over betalingen gaat. Inmiddels heten jullie Odido en vorige week weer een mail dat er € 90,- wordt afgeschreven rond 21 september, waarop ik nu de machtiging tot incasso heb ingetrokken. Nu weer een mail dat jullie niet kunnen incasseren. Hoe wordt dit nu eens opgelost? Krijg ik straks soms een deurwaarder voor mijn deur. Ik eis dat ik een excuusbrief ontvang van Odido en tevens een bevestiging dat mijn apparatuur is ontvangen en men stopt met incassopogingen.
[Bericht verwijderd door Moderator wegens het delen van persoonsgegevens op een openbaar platform]
Beste Odido,Mijn factuur voor 08.09.23 t/m 07.10.23 voor mijn sim only 10 gb abbonement valt uit op 27.50 euro voor het abbonement. Dit is nog voor extra kosten, echt puur alleen het abbonement op de factuur. De eerste factuur, en de afgesloten prijs die ook nog steeds op de site staat, is 17.50 voor dit abbonement. Hoe komt dit, en hoort dit niet gewoon 17.50 euro te zijn? Ik hoop dat een medewerker hierin mee kan lezen. MvgNeal
Hallo,Mijn abonnement is nooit zichtbaar geweest in de app. Als ik de app open, met hetzelfde account waar het abonnement is afgesloten, zie ik wel mijn nummer staan maar er is geen abonnement aan gekoppeld.Hier had ik altijd vrede mee, maar sinds een aanvuller niet meer via een website maar via de app moet worden aangeschaft word het ineens een probleem. Als ik mijn abonnement toe wil voegen aan mijn account krijg ik een foutmelding te zien.Sterker nog, als ik inlog en op "Mijn overzicht” klik, zie ik:Er is een fout opgetredenEr is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw.Nu heb ik geen internet!!Ik hoop dat dit zo snel mogelijk word opgelost.Cas.Ps. Stop die chatbot heeeel diep weg a.u.b.
Dear All,I have recently tried to log into my new Odido account. I have credentials for a Tele2 account, which I tried to use, and it worked out on the first step. But Odido asks for a code generated by second factor app. I tried to use codes generated by my 2FA app which was configured for Tele2 account, but those codes are not valid for Odido account. I can’t login. How do I proceed?Thank you.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.