Beantwoord

Levertijd Apple Watch Ultra 2?

  • 22 September 2023
  • 13 reacties
  • 836 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Twee dagen geleden de Apple Watch Ultra 2 met Alpine bandje besteld. (Ordernummer 201116436) Echter geeft de bestelstatus pagina aan de bestelling niet te kunnen vinden. Weet iemand wat de verwachte levertijd is van dit model? Volgens de productpagina zou hij, vanaf vandaag, direct leverbaar moeten zijn. Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Ty-2101 23 September 2023, 16:15

Bekijk origineel

13 reacties

Ik heb ook een Apple Watch Ultra 2 besteld, afgelopen zaterdag. En nu ben ik ook benieuwd wanneer ik mijn bestelling kan ophalen in de winkel. De status van mijn bestelling kan ik ook niet inzien vanuit de bestelpagina. 

Same here, purchased on the first day, still not word when it will be delivered :(

So I just called and apparently my order got stuck (?!) and the advice was to cancel it and make a new one via phone. Did that, got a confirmation email for the cancellation and the new order, but not email with payment instructions for the new order. I guess things got stuck again. This level of chaotic behaviour from a large company such as Odido boggles the mind.

Called again and found out that the watches are not in stock, even the ones that the website says they are. The delivery for all of them is 4-6 weeks. I think that I will be moving away from Odido as similar things with customer service have happened before.

Called again and found out that the watches are not in stock, even the ones that the website says they are. The delivery for all of them is 4-6 weeks. I think that I will be moving away from Odido as similar things with customer service have happened before.

Thanks for the update!

En nog steeds staat er op de productpagina dat ze direct leverbaar zijn. Dat er bij Odido onduidelijkheid is over leveringen en aantallen snap ik volledig. Maar wees daar dan gewoon eerlijk en transparant over. Dit is toch wel erg misleidend.

Hier ook vorige week vrijdag de Ultra 2 besteld met indigo bandje. ik dacht ‘doe maar ophalen in de winkel, lekker makkelijk!’ maar niets is minder waar; geen inzage in je orderstatus want ‘dat is alleen als je kiest voor thuis afleveren’ en de winkel weet ook niets ‘ja het kan 2 dagen, 2 weken of 2 maanden zijn….’. Anno 2023 is het toch teleurstellend dat een bedrijf geen idee heeft / kan geven wanneer een klant iets kan verwachten. 

Het maakt mij dan niet eens uit of het 2 dagen of 2 maanden is, maar gewoon nul communicatie kan anno 2023 echt niet meer.

Zoals eerder al vermeld: zet dan niet neer dat ze ‘direct leverbaar’ zijn als dat niet zo is….

I switched this morning my home internet and mobile to kpn and ordered the Apple Watch to be delivered next week. And the complete process took less time than the waiting time of the Odido support line.

Korte update: ik werd vandaag in de middag gebeld om m’n Apple Watch op te halen en ik heb ‘m direct opgehaald. Hopelijk krijgen jullie ook snel een belletje. :)

Korte update: ik werd vandaag in de middag gebeld om m’n Apple Watch op te halen en ik heb ‘m direct opgehaald. Hopelijk krijgen jullie ook snel een belletje. :)

Dat klinkt bemoedigend :-). Veel plezier ermee!

Hier ondertussen ook de bevestiging gekregen dat ik heen kan ophalen. Yaayy!!

Hier ondertussen ook de bevestiging gekregen dat ik heen kan ophalen. Yaayy!!

Leuk! Ik helaas nog niet. Wanneer had jij besteld?

Inmiddels ook die van mij gister op kunnen halen. In tegenstelling tot wat hier eerder genoemd was lijken de levertijden op de productpagina dus wel te kloppen.

Reageer