abonnement uit app verdwenen, gekoppeld aan ander account

  • 18 September 2023
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedendag,

 

Ik heb het volgende probleem: ikzelf heb 2 abonnementen op mijn naam staan met de telefoonnummers:06145***32 en 06413***36. Toen jullie nog tmobile heetten had ik beide nummers in mijn tmobile-app. Nu, met de overgang naar Odido zie ik het laatste nummer (06413***36) niet meer in de odido-app. Als ik het abonnement weer wil toevoegen, krijg ik de melding dat het nummer aan een ander account is gekoppeld. Probleem is dat ik dus geen ander account heb en mijn huisgenoten hebben dit account ook niet. Ik kan dus met geen mogelijkheid het abonnement ontkoppelen want ik heb dat account niet. Hoe ga ik dit oplossen?

Jacco Dul


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JaccoD 

Ik wil graag met je meekijken en als ik het zelf niet kan oplossen dan zet ik het door naar onze technische afdeling. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met de nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de IBAN ter verificatie? En zou je vervolgens antwoord kunnen geven op de volgende vragen? Dan kijk ik graag met je mee!

Met welk e-mailadres log je in?
Welk nummer probeer je te koppelen?
Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
Telefoonnummer & klantnummer:
Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip)
Op welk nummer ben je evt. bereikbaar?
Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Goedendag,

 

Ik heb nog steeds niets gehoord van jullie technische afdeling. Ik zou het graag opgelost zien, ik betaal nu blind rekeningen terwijl ik de specificaties niet heb.

 

Alvast bedankt!

 

Reageer