Skip to main content

Ik heb op dit moment het probleem dat ik niet bij de code kan om in te loggen vanwege dat.
Het is zeer frustrerend moet ik ook zeggen zeker omdat de tweestap verificatie zonder mijn toestemming is aangezet. Als ik dit had geweten had ik deze meteen uitgezet omdat het niet handig is voor mij.

Goedenavond @Valiant345 Welkom bij Odido!

2FA is verplicht bij Odido voor je eigen veiligheid. In de app heb je er geen last van als het eenmaal is ingesteld.

Het is wel jammer dat klanten er op deze manier achter moeten komen en er nooit actief over geïnformeerd zijn anders dan een bericht op dit forum, dat door het grootste gedeelte van de klanten niet bezocht wordt. Dat gebrek aan informatie leid wel tot dit soort situaties. Van elk ander bedrijf dat 2FA invoerde heb ik netjes een brief of e-mail met instructies gehad, t-mobile/odido is echt de enige die ik ken die dit stilzwijgend ingevoerd heeft zonder de klant actief op de hoogte te stellen.

Een moderator zou je verder moeten kunnen helpen. Het vernieuwde odido belooft namelijk binnen 48 uur een reactie van een moderator op community vragen, dus dat is wel goed nieuws!

Heb contact gehad met de klantenservice en die hebben goed geholpen nadat ik ze aan de lijn kreeg. Dus het is nu opgelost.

Reageer