Beantwoord

Telefoon ophalen in de shop

  • 25 September 2023
  • 3 reacties
  • 681 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst (ordernummer: 201238181) Ik zou een sms ontvangen met daarop de mededeling dat ik mijn telefoon kan ophalen. Ik ben op dit moment in het buitenland en ik heb vandaag via de klantenservice te horen gekregen dat ik afgelopen zaterdag een sms heb ontvangen en mijn toestel binnen 7 werkdagen moet ophalen. Dat zou betekenen dat ik 30 september mijn telefoon moet ophalen maar die dag vlieg ik terug vanuit het buitenland. Is er een mogelijkheid dat ik de telefoon maandag 2 oktober ophaal (2 dagen later). Overigens is de vestiging slecht bereikbaar. Heb ze telefonisch niet kunnen bereiken

icon

Beste antwoord door SongulSamat 26 September 2023, 09:41

Bekijk origineel

3 reacties

Of hebben jullie eventueel een telefoonnummer van het filiaal zodat ik zelf contact kan opnemen (Zaandam)

Reputatie 7
Badge +9

Hey Songul, allereerst van harte welkom op de Community en super tof dat je een nieuw toestel hebt besteld! Ik heb je order er direct bij gepakt en ik zie dat dat er inderdaad op zaterdag een SMS is gestuurd waarin staat dat het door jou gekozen toestel nog niet op voorraad is. Zodra dit wel zo is, nemen mijn collega's uit de shop contact met je op. Als je order voor je klaarligt en je hebt hem na 2 dagen nog niet opgehaald, dan word je gebeld. Je hebt in totaal 14 dagen om je bestelling op te halen. Je hebt dus genoeg tijd om van je vakantie te genieten en zodra het zover is, nemen wij contact met je op! Houd je telefoon en vooral je SMS'jes de komende tijd daarom goed in de gaten! 😄

Hey Songul, allereerst van harte welkom op de Community en super tof dat je een nieuw toestel hebt besteld! Ik heb je order er direct bij gepakt en ik zie dat dat er inderdaad op zaterdag een SMS is gestuurd waarin staat dat het door jou gekozen toestel nog niet op voorraad is. Zodra dit wel zo is, nemen mijn collega's uit de shop contact met je op. Als je order voor je klaarligt en je hebt hem na 2 dagen nog niet opgehaald, dan word je gebeld. Je hebt in totaal 14 dagen om je bestelling op te halen. Je hebt dus genoeg tijd om van je vakantie te genieten en zodra het zover is, nemen wij contact met je op! Houd je telefoon en vooral je SMS'jes de komende tijd daarom goed in de gaten! 😄

 

Bedankt voor je reactie, oh bedankt voor de duidelijkheid. Collega's van de klantenservice hebben namelijk aangegeven dat ik het al kon ophalen. Dan wacht ik nog even af. Werkse!

Reageer