Skip to main content
7887 Topics
[Info] Levertijden en FAQ Xiaomi 11T Pro Series 5G
Hier zijn ze dan: de Xiaomi 11T 5G|Xiaomi 11T Pro 5G Welkom in deze FAQ over de Xiaomi 11T | Xiaomi 11T Pro. In dit topic kun je alle informatie vinden over de toestellen en het bestellen van jouw geweldige Xiaomi! De Xiaomi 11T en Xiaomi 11T Pro zijn direct leverbaar! Koop één van de Xiaomi 11T Pro Series en doe mee met een mooie actie! Je doet van 15 oktober t/m 31 oktober 2021 mee met een actie, namelijk: Tijdelijke Xiaomi actie: Actie Xiaomi 11T Pro: Ontvang 32 inch Xiaomi TV t.w.v € 299 cadeau bij aankoop van Xiaomi 11T Pro. Waar kan ik mij registreren voor de Xiaomi actie? De actie is geheel afkomstig van Xiaomi zelf. Je kan daarom je cadeau registreren op de website van Xiaomi! Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Op de website van Xiaomi kun je de actievoorwaarden lezen. Daar staat dat het een tijdje kan duren voordat de cadeaus worden verzonden. Als je een bevestiging hebt ontvangen dat je registratie goed is ontvangen, dan komt het cadeau eraan! Tot wanneer kan ik mij aanmelden voor de tijdelijke Xiaomi actie? Koop een Xiaomi 11T Pro van 15 oktober t/m 31 oktober 2021 en je doet mee met de Xiaomi actie. Je kunt je aanmelden voor de Xiaomi actie tot uiterlijk 14-11-2021. Hoe werkt de Xiaomi TV in combinatie met T-Mobile Thuis? Op de Xiaomi TV's kan je de Thuis TV app downloaden, dit betekent dat je als je T-Mobile Thuis Internet + TV hebt met TV hier ons hele TV product op kunt zien zonder dat je een kastje nodig hebt of kabels hoeft te trekken naar je TV! Hoe kan ik mijn Xiaomi bestellen? Vanaf 15-10-2021 (15:00) kun je jouw Xiaomi heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen! Bestelling en levering Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling. We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. Kan ik mijn huidige toestel inwisselen voor een Xiaomi 11T | Xiaomi 11T Pro? Met Toestel inruil kun je jouw oude toestel inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel. Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een Xiaomi 11T | Xiaomi 11T Pro met een vervroegde verlenging bestellen? Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is. Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Xiaomi eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB-geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. Ik heb een Xiaomi besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. Ik heb een Xiaomi besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?
[Review] iPhone 12
Review iPhone 12 De afgelopen jaren heb ik veel verschillende iPhones gebruikt. Van de iPhone 3G ging ik naar de 4S toen de 6 en een 8 + en uiteindelijk nu de XS Max. Ik kan dus wel enige vergelijking maken. De meerderheid van iPhone bezitters doet gemiddeld 3 a 5 jaar met hun iPhone. Daar lijkt nu een eind aan te zijn gekomen! Apples nieuwe toestel de iPhone 12 is erg goed ontvangen, zelfs de niet Apple fans zijn gecharmeerd van dit mooie toestel. Ook hoor ik van sporters dat ze blij zijn met het formaat van de iPhone 12 omdat ze dit toestel gemakkelijk mee kunnen nemen tijdens het rondje om het park. Wat gelijk opvalt, is dat het doosje twee keer zo dun is omdat er geen oplader en oortjes meer bij worden geleverd. Dit heeft gedaan omdat tegenwoordig bijna iedereen draadloos wil opladen en uiteraard om de prijs zo laag mogelijk te houden. Beeldscherm Ik ben erg onder de indruk van de heldere kleuren van het beeldscherm en van de foto’s.De mooie, grote, prijzige camera’s en fototoestellen waar iedereen nog niet zo lang geleden altijd mee liep te sjouwen heb je met deze iPhone echt niet meer nodig. Zelfs in het donker zijn de foto’s haarscherp door de nachtmodus op alle uitvoeringen van de iPhone 12. Bovendien is deze iPhone 12 (in tegenstelling tot zijn voorgangers eindelijk voorzien van een hoogwaardig OLED-scherm, waardoor je gemaakte foto’s en video’s veel beter tot zijn recht komen. 6,1-inch De iPhone 12 heeft 4GB RAM. Breedte: 71,5 mm. Hoogte: 146,7 mm. Diepte: 7,4 mm. Gewicht: 162 gram. 6.1 inch Super Retina XDR scherm. Aluminium frame Nieuwe Lidar Scanner voor augmented reality-toepassingen en betere foto’s (alleen op de pro en pro- Max) Deze iPhone is geschikt voor het nieuwe, snelle 5G-netwerk van T-Mobile De kwaliteit en de snelheid van de camera krijgt van mij een 10. Op 4 oktober 2011 werd de iPhone 4S door Apple geïntroduceerd. Hoewel het uiterlijk precies op een iPhone 4S lijkt - één van mijn favoriete iPhones - is Apple behoorlijk veel stappen gegroeid in de laatste 12 jaar. Bijv.: Beeldscherm, Face ID, Apple-pay, 5 G optie, Draadloos opladen, de MagSafe hoesjes en opladers, nieuwe mooie kleuren en uiteraard de geweldige camera. pluspunten Deze iPhone is geschikt voor het nieuwe, snelle 5G-netwerk Je maakt haarscherpe foto's met de verschillende camera's in dit toestel Je bekijkt films en series in hoge kwaliteit op het scherpe OLED-scherm Het past in de meeste broekzakken Snelle hardware en software E-sim mogelijkheid minpunten De notch Prijs Geen oplader en oortjes Wil je met MagSafe opladen, dan heb je een Apple 20W USB-C Power Adapter nodig Geen vingerscan (wat ik handig vind als je iets betaalt met Apple-pay en/of bij het dragen van een mondkapje) De verversingssnelheid is 60Hz dus minder snel, waardoor beelden minder vloeiend kunnen zijn dan bij de concurrent. De altijd weer aanwezige notch :(De inkeping kan bij sommige spelletjes behoorlijk in de weg zitten bij de iPhone 12 Ik vind deze uitvoering wel aan de prijzige kant. € 909,00 64 gig opslag en ( €828 met abonnement bij T-mobile) ten opzichte van de iPhone die ik nu heb; de XS-Max. De XS Max is groter en lijkt meer waar voor je geld te geven doordat je iets meer telefoon in je hand hebt. De iPhone 12 is sneller, nieuwer en past beter in je broek/jurk/jaszak. De kleuren zijn mooier en de foto’s zien er gelikter uit. De iPhone is uitgegroeid tot een volwaardige telefoon in verschillende maten en prijzen. Voor iedereen is er wel een iPhone te bedenken en samen met een T-Mobile abonnement kan ik de iPhone 12 zeker aanbevelen! En dan nog even dit: Niet vergeten dat je er uiteindelijk ook nog gewoon mee kan bellen!Dus wees geen vreemdeling koop die telefoon en bel je familieleden en vrienden eens wat vaker! Cris
T-Mobile Beheer account bedrijf gekaapt + simswap + 5x iPhone 13 besteld
Gisteren is het T-Mobile Beheer account van het bedrijf van mijn ouders gekaapt. Een medewerker kon ineens niet meer bellen, waarna bleek dat er een simswap had plaatsgevonden en dat telefoonnummer dus “gekaapt” was. Na een telefoontje met de klantenservice is de betreffende simkaart direct geblokkeerd. Na dat gesprek wilden we proberen in te loggen op de T-Mobile Beheer omgeving, waarbij we merkten dat het wachtwoord niet meer werkte. Daarom had ik een nieuw wachtwoord aangevraagd, waarna de melding verscheen “het tijdelijke wachtwoord is naar d*********6@o****k.com gestuurd” (met de sterretjes erin, dus we konden uiteraard niet het hele e-mail adres zien). Dit e-mail adres is niet het domein van het bedrijf, dus er gingen gelijk alarmbellen rinkelen, waarna we direct weer de klantenservice hebben gebeld. Na uitgebreide verificatie met de klantenservice hebben ze het hele e-mail adres opgenoemd - het blijkt dus dat de hackers een e-mail adres met mijn naam erin hadden gemaakt, eindigend op @outlook.com. Vervolgens hadden ze de klantenservice gebeld en het e-mail adres aan laten passen naar dit adres, met de reden dat “de medewerker van wie het oorspronkelijke e-mail adres was, niet meer werkzaam is bij het bedrijf”. Een asociale actie, maar wel slim, dat moet ik ze nageven. Als klap op de vuurpijl bleek ook nog eens dat er 5 nieuwe iPhone 13’s (!!!!) waren besteld om af te leveren op een adres in Rotterdam. Betaling bij eerstvolgende factuur en de rest via maandelijkse afbetaling. Deze stonden voor morgen gepland bij AMP, dus kon de T-Mobile medewerker nog net op tijd annuleren. Inmiddels is er een case aangemaakt voor de afdeling fraude, en omdat de betreffende bestellingen zijn geannuleerd is de schade gelukkig beperkt gebleven. Ik deel dit met name om anderen te waarschuwen - hierbij een aantal opmerkingen en een vraag: Op het bedrijfsaccount is “uitgebreide verificatie” aangezet. Telkens als er naar de klantenservice gebeld wordt namens het bedrijf, worden extra controlevragen gesteld. Advies van de medewerker was tevens om fysiek naar een T-Mobile winkel te gaan en daar een “wachtwoord voor de klantenservice” in te laten stellen, dus als we dan de klantenservice bellen moet altijd dat wachtwoord worden gegeven voordat men verder kan gaan. Vraag: krijgt T-Mobile Beheer, net als My T-Mobile, binnenkort ook tweestapsverificatie? We vermoeden dat de hacker het wachtwoord van Beheer in handen heeft gekregen en daarmee de simswap heeft uitgevoerd, waarna de volgende stappen makkelijker werden. Met 2FA zou dit al veel moeilijker zijn geweest Eind goed, al goed. Maar ik hoop dat dit anderen in de toekomst bespaard kan blijven, bijv. door zaken als 2FA standaard uit te rollen voor (zakelijke) klanten en klanten proactief te informeren over de mogelijkheden om hun account beter te beveiligen.
Contacten overzetten van iOS naar Android
Je hebt een nieuwe telefoon, gefeliciteerd! Maar je wil natuurlijk je contacten in je (oude) telefoon behouden. Omdat we jou de tijd willen besparen om alles handmatig over te zetten hebben we 2 opties voor je op een rijtje gezet! Om ook de contacten van de SIM-kaart over te zetten, moeten deze eerst geïmporteerd worden. Op je iPhone, ga naar Instellingen > Contacten > Importeer simcontacten. De contacten worden nu overgezet naar het interne geheugen van de iPhone. Om de contacten over te zetten naar je Google-account, ga naar Instellingen > Wachtwoorden en accounts > Nieuwe account > Anders en kies vervolgens onder het kopje Contacten voor Voeg CardDAV-account toe. Bij Server, voer google.com in. Voer nu je e-mailadres en wachtwoord in. Voer nu een beschrijving in, bijvoorbeeld Google, en kies Volgende. Kies Bewaar op iPhone. Alle contacten worden nu gesynchroniseerd met het account. Als dit voltooid is, heb je succesvol je contacten gekoppeld aan je Gmail-adres. Om de contacten over te zetten naar je nieuwe Android, ga op dit toestel naar Instellingen > Algemeen > Accounts en synchronisatie. Kies Account toevoegen > Google. Kies vervolgens Bestaand. Voer nu je e-mailadres en wachtwoord in en kies het rechter pijl-symbool. Volg de verdere stappen totdat je teruggekeerd bent in het menu Accounts en synchronisatie. Kies Google en kies vervolgens het zojuist ingestelde account. Zorg ervoor dat de optie voor synchronisatie van contacten ingeschakeld is. Alle contacten zijn nu beschikbaar op je nieuwe toestel. Indien gewenst, pas de lijst van gegevens verder aan naar welke je wel en niet wilt synchroniseren.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen