Beantwoord

Nieuw abonnement aanmelden lukt niet

  • 10 November 2023
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Probeer meerdere (3) nieuwe mobiele accounts aan te melden.

Na enkele dingen te hebben ingevuld tbv samen unlimited

Steevast kom ik uit bij de melding:

bij: mijn gegevens "Sorry! er ging iets mis met je bestelling” (zie onderaan dit bericht de printscreen)

Dit al tig keer opnieuw ingevuld, steevast de zelfde foutmelding.

 

Al met odido ge-chat, gebeld e.d.

Van het kastje naar het muur gestuurd, maar de oplossing is er blijkbaar niet.

 

Wie weet de oplossing, van de helpdesk verwacht ik niet veel meer.

Ook mede door: chats een half uur in de wachtrij, aftellen met hoeveel wachtende. Eindelijk aan de beurt en dan de melding "geen medewerkers ter beschikking” Grrrrrrrrrrrrr.
Verder door verbroken verbindingen, afspraken dat men het gaat uitzoeken en een kwartier later zou terug bellen, dus niets meer van gehoord.

 

Als dit te lang gaat duren ga ik gewoon weer terug naar KPN, daar had ik deze problemen niet.

Begin langzaam toch spijt te krijgen van odido mobiel.

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 22 November 2023, 09:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi jo4z_tm, tof dat je 3 mobiele abonnementen wil bestellen, maar dan moet het natuurlijk wel werken! Ik zie op dit moment niet in waarom het mis zou gaan met de bestelling. Als je belt naar 0800-0092 zou je even moeten vragen naar Sales. Zij kunnen je hier wel bij helpen. Een andere optie is om het in een van onze shops te bestellen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Gisteren nog in de shop geweest.

Ook hun lukt het niet.

 

 

John

Reputatie 7
Badge +9

Hi John, goed dat je naar de shop bent gegaan! Niet fijn dat ze het daar ook niet voor elkaar kregen. Hebben ze je kunnen vertellen wat wellicht de reden was? Kun je het nog eens via mijn collega's van Telesales proberen op 0800-0092? Dit moet gewoon opgelost (kunnen) worden. Ik hoop dat ze je meer informatie kunnen geven.

Reageer