Probeer meerdere (3) nieuwe mobiele accounts aan te melden.
Na enkele dingen te hebben ingevuld tbv samen unlimited
Steevast kom ik uit bij de melding:
bij: mijn gegevens "Sorry! er ging iets mis met je bestelling” (zie onderaan dit bericht de printscreen)
Dit al tig keer opnieuw ingevuld, steevast de zelfde foutmelding.
Al met odido ge-chat, gebeld e.d.
Van het kastje naar het muur gestuurd, maar de oplossing is er blijkbaar niet.
Wie weet de oplossing, van de helpdesk verwacht ik niet veel meer.
Ook mede door: chats een half uur in de wachtrij, aftellen met hoeveel wachtende. Eindelijk aan de beurt en dan de melding "geen medewerkers ter beschikking” Grrrrrrrrrrrrr.
Verder door verbroken verbindingen, afspraken dat men het gaat uitzoeken en een kwartier later zou terug bellen, dus niets meer van gehoord.
Als dit te lang gaat duren ga ik gewoon weer terug naar KPN, daar had ik deze problemen niet.
Begin langzaam toch spijt te krijgen van odido mobiel.