Skip to main content

Beste,

Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten voor internet thuis. Ik heb 2 bestaande telefoon abonnementen die ik graag samen in de app wil zetten, met het abonnement voor het thuis internet.

Ik heb beide abbo's ontkoppeld, maar ik blijf nu deze melding krijgen:
Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account van Odido. Wil je ‘m liever bij dit account? Dat kan. Ontkoppel het abonnement eerst in het andere account en voeg ‘m daarna hieraan toe.

Deze heb ik dus al ontkoppeld.

Graag al mijn abonnementen samenvoegen onder 1 ! email adres, zodat we de korting toegepast krijgen.

Hi Maliceandra, van harte welkom op de Community! Goed dat je je abonnementen in 1 Mijn Odido-account wil koppelen en dat je gebruik wil maken van Klantvoordeel. Controleer allereerst of alle 3 de abonnementen op exact dezelfde naam (voorletters!), adres en geboortedatum staan. Als dit niet zo, moeten deze namelijk eerst op dezelfde naam komen te staan. Als dit het geval is, kun je kiezen voor een contractovername.

Heb je dit gecontroleerd en weet je zeker dat alle abonnementen op exact dezelfde naam staan, stuur me dan een privébericht met de gegevens van beide mobiele abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Daarnaast ontvang ik ook graag je klantnummer van Thuis (voorbeeld: AB12345).

Ik zie je reactie graag tegemoet en dan fixen we snel de koppeling en Klantvoordeel voor jullie! 😄

Hi Maliceandra, van harte welkom op de Community! Goed dat je je abonnementen in 1 Mijn Odido-account wil koppelen en dat je gebruik wil maken van Klantvoordeel. Controleer allereerst of alle 3 de abonnementen op exact dezelfde naam (voorletters!), adres en geboortedatum staan. Als dit niet zo, moeten deze namelijk eerst op dezelfde naam komen te staan. Als dit het geval is, kun je kiezen voor een contractovername.

Heb je dit gecontroleerd en weet je zeker dat alle abonnementen op exact dezelfde naam staan, stuur me dan een privébericht met de gegevens van beide mobiele abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Daarnaast ontvang ik ook graag je klantnummer van Thuis (voorbeeld: AB12345).

Ik zie je reactie graag tegemoet en dan fixen we snel de koppeling en Klantvoordeel voor jullie! 😄

Super geholpen door Marciano, alle accounts op dezelfde naam kunnen zetten, waardoor deze gekoppeld konden worden onder 1 account. Nu overzicht voor al onze abonnementen, en ook alle kortingen.

Zeer bedankt Marciano!

Hi Maliceandra, bedankt voor je mooie reactie en superfijn dat ik je zo heb kunnen helpen. Uiteraard graag gedaan. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😁

Reageer