Skip to main content

Hi,

 

Mijn telefoon is gestolen en ik wil graag mijn oude simkaart blokkeren en een nieuwe aanvragen maar Mijn Odido vraagt om verificatie per sms, maar ik heb die telefoon dus niet meer dus kan niet inloggen. Omdat ik in het buitenland zit kan ik niet langs een winkel. Hoe kan ik in Mijn Odido komen?

 

Groetjes,

Anna

Hi,

 

Mijn telefoon is gestolen en ik wil graag mijn oude simkaart blokkeren en een nieuwe aanvragen maar Mijn Odido vraagt om verificatie per sms, maar ik heb die telefoon dus niet meer dus kan niet inloggen. Omdat ik in het buitenland zit kan ik niet langs een winkel. Hoe kan ik in Mijn Odido komen?

 

Groetjes,

Anna

Hallo @annaidzinga, goed dat je via deze weg contact met ons opneemt, ik help je graag verder! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Of je klantnummer invullen in je profiel is ook voldoende! Ik kan er dan voor zorgen dat je huidige simkaart direct wordt geblokkeerd en kan ik ook meteen een nieuwe voor je aanvragen. Deze kun je dan binnen 3 werkdagen bij je thuisadres verwachten! Het is niet mogelijk om deze naar het buitenland te versturen, maar alleen naar het bij ons bekende adres. Wellicht dat je iemand kent die de simkaart vanuit je huisadres naar je adres in het buitenland zou kunnen versturen? We raden sowieso aan om een nieuwe simkaart altijd te (laten) activeren op ons Nederlands netwerk. Want als dit gebeurd in het buitenland, kunnen en problemen ontstaan met de activatie en dan zit het netwerk van een buitenlandse provider ertussen. Dan wordt het lastig om het probleem op te lossen, vandaar dat we altijd aanraden dit op ons eigen Nederlands netwerk te doen! 

Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin 


Hi,

Ik heb inmiddels telefonisch mijn simkaart laten blokkeren en er is een nieuwe simkaart naar mijn huisadres gestuurd. Vanuit Nederland probeert een vriendin mijn simkaart te activeren zodat ik een paar verificatiesmsjes kan ontvangen maar nu wordt voor de activatie wederom een sms ter verificatie verstuurd naar het nummer waar ik dus geen toegang tot heb, dat is toch een beetje raar bij activatie van een simkaart? Kan je dit oplossen?

Groetjes,

Anna


Hoi Anna, zonder actieve simkaart kun je inderdaad geen nieuwe activeren. Omdat je ook niet naar een van onze shops kunt, is de enige manier om dit via e-mail te doen. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ontvang je van mij een mail waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. Deze hebben we nodig om je nieuwe simkaart te activeren. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😄


Hi Marciano,

Ik heb je een privebericht gestuurd!

Groetjes,

Ana


Reageer