Beste, ik wil mijn bestelling met bestelnummer: 200004175 annuleren. Het gaat om de Flip met abbonement.
Ik ontvang graag een bevestiging.
groet!
Beste, ik wil mijn bestelling met bestelnummer: 200004175 annuleren. Het gaat om de Flip met abbonement.
Ik ontvang graag een bevestiging.
groet!
Hi
Wat jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Is daar een specifieke reden voor? Ik heb je verzoek opgevolgd en je bestelling geannuleerd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Ik wil me bestelling annuleren
Hi
Wat jammer dat je dat wilt doen. Mag ik vragen wat de reden daarvan is? Heb je ook een ordernummer voor mij en kun je aangeven om wat voor soort bestelling het gaat?
Ja dat heb ik dat is 200905138
Het gaat om een iPhone 15 pro Max met nieuwe abonnement is eigelijk niet nodig is n duurt allemaal lang
Hey
Hoi, ik wil graag mijn bestelling met bestelnummer 200831881 annuleren. Ik stap over naar een andere provider
Hi
Hallo, Ik wil graag mijn bestelling annuleren. Het gaat om een iPhone 15 Pro NT met bestelnummer 201546756. Ik ga deze ergens anders bestellen met kortere levertijd. Alvast bedankt!
Hoi
Hallo Marciano,
ik wil een bestelling annuleren (202403741), maar telefonisch lukt dat niet. Kan jij dat voor mij regelen?
Hi
Ik heb je bestelling geannuleerd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Krijg ik daar nog een bevestiging van per mail of zo?
Goedemiddag, ik wil graag mijn bestelling met bestelnummer 203993687 annuleren. Ik stap over naar een andere provider na een mooie aanbieding.
Hi
ik heb een maand geleden een niuwe iphone 15 pro bestelling ( 202944833)
en ik heb him nog niet binnen en ik wil graag dit bestilling anuuleren! hoe kan ik dat doen?
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.