Skip to main content

Helaas ben ik mijn telefoon verloren, maar omdat ik de tweestapsverificatie had ingesteld kan ik nu niet inloggen om een nieuwe simkaart aan te vragen.

Bij het telefonische adviesgesprek werd me aangeraden om het nummer los te koppelen van mijn account, zodat ik ik ieder geval weer kan inloggen. Dit is waar, maar nu kan ik nog steeds geen nieuwe simkaart aanvragen omdat ik eerst mijn nummer weer moet koppelen aan mijn account, en dat gaat via een smscode, die ik dus niet kan ontvangen…

Help?

Hallo @Eleonoortje  Oei dat is vervelend, heb je de simkaart laten blokkeren voor dat de vinder misbruik maakt van je beltegoed?

De snelste manier is nu even langs een shop gaan, je krijgt dan de sim gelijk mee en kan de kaart dat ook activeren. https://www.odido.nl/winkels

De andere opties is wachten tot de moderators je helpen.

Laat even weten wat je keus is.
 

 


Ik ben langs de winkel gegaan, en werd daar gelukkig snel en goed geholpen. Bedankt!


@Eleonoortje  Ook weer opgelost. Pas nu wel goed op je telefoon. Fijn weekend 👌😂


Reageer