Skip to main content
7892 Topics
Bericht na aanleiding van Trustpilot
Hoi Jacob van Odido Het zit dus zo. Ik heb op 18-1-2024 geprobeerd de bestelling te plaatsen waar ik het over had (originele ordernummer in profiel gezet) Ik heb die toen netjes overgemaakt en er over gebeld, omdat ik steeds mails kreeg dat er niet betaald was. Er werd mij steeds verzekerd dat dat allemaal goed zou komen, maar uiteindelijk toch niet en werd door jullie die order geannuleerd. Ik heb toen heel vaak met jullie gebeld en dan hoor je de standaard “oh ja vervelend meneer” iedereen heeft overal begrip voor maar uiteindelijk gebeurt er niets. Ik zou voor 13-2-2024 dat bedrag van 403,41 op mijn rekening krijgen, maar het mocht niet zo zijn. Heb de week erna nog eens gebeld en jullie beloven steeds contact op te nemen met mijn of te verzekeren dat ik inderdaad dit bedrag netjes terug krijg, maar steeds wordt de belofte niet waargemaakt. Ik vind het echt onwijs gênant als dit dus jullie manier van communiceren met de klant is. In middels heb ik de nieuwe bestelling betaald, geleverd gekregen en is mijn contract verlengd, maar het originele bedrag staat nog steeds niet op mijn rekening. Ik heb inmiddels een incasso bureau op de zaak gezet, maar het blijft daar ook stil op. Inmiddels heb ik niet heel veel vertrouwen in jullie manier van zaken, maar hoop dus dat we dit professioneel kunnen oplossen. Zou fijn zijn. Met vriendelijke maar sceptische groet, MGC van Vliet
Ik heb nu een abonnement wat ik niet heb besteld en ben EUR 2,50 per maand duurder uit.
Ik ben op 23 januari 2024 telefonisch ingegaan op een aanbieding om te verlengen van Odido. Ikzelf had geen behoefte om te verlengen. Mijn oude abonnement van EUR 15,81 (Sim Only 5GB + Unlimited Bel/SMS) voldeed namelijk prima, maar tegen een aanbieding van EN meer GB’s EN lagere maandkosten kon ik geen nee zeggen. Mijn nieuwe abonnement betreft 10GB+ unlimited bellen/SMS voor EUR 15,00 per maand. Ik kreeg van mijn nieuwe afgesloten abonnement per mail een bevestiging in de vorm van een “Samenvatting van je contract.” Prima dus. Maar ik kreeg ook SMS-jes. Ik heb hier geen acht op geslagen, ten eerste omdat ik mijn contract al had ontvangen en ten tweede omdat ik de vraagtekens in het tweede SMS-bericht niet echt begreep (Stelt Odido deze vragen aan mij? Nou ja, het zal wel) en daarom simpelweg heb laten gaan: Achteraf blijkt het tweede SMS (die met de vraagtekens) het bericht te zijn, hetgeen Odido zich nu op beroept. Ik kom namelijk kennelijk niet in aanmerking voor het klantvoordeel. Er moet minimaal een (1) ander Odido abonnement op mijn adres staan geregistreerd om in aanmerking te komen voor klantvoordeel. En dat is in mijn geval niet. Nu wordt het bij mij neergelegd dat ik uit deze tweede SMS had kunnen afleiden dat ik per maand EUR 2,50 meer ga betalen dan ik eerder die dag telefonisch had afgesproken en per mail bevestigd had gekregen. Maar na het ontvangen van deze SMS-jes heb ik geen aangepast (al dan niet samengevat) contract van Odido heb ontvangen. Klacht en voorgestelde oplossing Ik wil graag dat e.e.a. zo spoedig mogelijk met terugwerkende kracht wordt teruggedraaid tot hetgeen ik op 23 januari 2024 heb besteld, namelijk een sim only abonnement van 10GB+onbeperkt bellen/SMS voor EUR 15,00 per maand.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen