Skip to main content
  • 549 Topics
  • 6,389 Reacties
549 Topics
klacht
Fijne Hallo, Sinds 3 juli zoek ik meerdere malen per week contact met T-Mobile voor een oplossing. Beloftes worden niet nagekomen en terugbel afspraken worden na gelaten. Ik ben zo-ver dat ik verschillende partijen heb benaderd om mijn probleem aan de kaak te stellen. Dan maar op deze manier. Hopelijk nemen zij sneller contact op dan jullie (eindelijk) met een passende oplossing komen. De media mag weten hoe T-Mobile handelt bij fouten. Alles lekker doorspelen naar de klant! Ik ben immers twee weken voor mijn bedenktijd vies aan het lijntje gehouden door collega’s! Dit is mijn laatste poging.. Ik ben er wel klaar! Ik heb vrijwel allè gesprekken met de klantenservice opgenomen. Het volgende: Op 30 juni heb ik telefonisch contact gezocht met de verkoop afdeling. Ik wilde graag mijn toestel ophalen in de telefoonwinkel: Dat was niet mogelijk. In hetzelfde telefoongesprek is mij ook verteld dat ik het bezorgadres zelf kan wijzigen nadat de collega van verkoop de order had doorgevoerd! Hij wist dat mijn adres verkeerd was in het systeem. Tot mijn verbazing kreeg om 3:00 ‘s nachts op maandag een e-mail dat mijn toestel alsnog geleverd werd naar het verkeerd adres. Met man en macht heb ik geprobeerd de verzending te blokkeren. T-Mobile gaf aan dat zij geen telefoonnummer hebben van PostNL. Ik moest zelf bellen.. Ik kreeg dames aan de lijn die in Parimaribo zaten werkzaam zijn voor PostNL. Ook zij wilde mij niet verder helpen. 12:45 is het toestel bezorgd op het verkeerd adres en om 12:15 belde ik voor mijn laatste poging naar PostNL voor engelstalige mensen: Toen kreeg ik wel een medewerker van PostNL die voorstelde om contact te zoeken met het Depot om alsnog de verzending te blokkeren: Het was niet gelukt. Helaas te laat (niet door mij toe doen). T-Mobile heeft hier al enkele fouten begaan. En tot op de dag vandaag mij verantwoordelijk proberen te houden van de levering en het verkeerde adres! Dat kan natuurlijk niet als de verkoop in alle haast zijn slaatje wilt slaan en mij de mogelijkheid ontneemt door het toestel in de winkel op te halen. Ik ben nooit teruggebeld en zelfs na weken lang bellen over de laatste status van mijn case krijg ik duidelijk antwoord; Er word mij zelfs gevraagd waneer er een MANCO onderzoek precies heeft plaatsgevonden; maar als ik zelf contact opneem dan willen jullie geen informatie verstrekken omdat het allemaal intern gebeurt; Zoveel leugens en bedrog! Jullie hebben werkelijk een vaste klant verloren. Ik had dit nooit verwacht van T-Mobile. Ik ben zo erg aan het lijntje gehouden en er word van mij verwacht dat ik zelf het toestel ga opsporen terwijl jullie dik dik dik de fout in zijn gegaan. Nu ik buiten de bedenktijd ben, geven jullie mij als antwoord dat T-Mobile hier buiten staat en dat ik het zelf moet oplossen. Maar vorige week zou ik teruggebeld worden door Desiree met een passende oplossing. Vandaag is er een klacht ingediend om alsnog mijn verlenging te annuleren of opzeggen en word hiervoor binnen 20 dagen teruggebeld. Ik ben stappen aan het zetten en mocht u dit lezen; graag je belofte nakomen het probleem oplossen! Ik ben zeker niet degene die fout zit! Los het op voordat er een cameraploeg in het hoofdkantoor staat. Groetjes, Een boze klant p.s wel een onderzoek starten maar geen fouten erkennen. jullie zinken ten diepste.
FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max
Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd! In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Actuele levertijden Apple iPhone 14 Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! iPhone 14 iPhone 14 Plus iPhone 14 Pro iPhone 14 Pro Max Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order. Bestelling en levering Bezorging via AMP: Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling. Bezorging via PostNL: Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen. .Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen. We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? Particulier Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt). Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen). Bij bestelling via Telesales:Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. Zakelijk Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf. Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk? Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
FAQ Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23 Ultra
Attentie Samsung-fans! Samsung heeft weer 3 prachtige toestellen geïntroduceerd en we begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over jouw nieuwe toestel, de bestelling en levering ervan. We hebben in dit topic de meest gestelde vragen op een rijtje gezet, zodat je alle informatie gelijk bij de hand hebt. Informatie over Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23 Ultra De Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23 Ultra zijn direct leverbaar! Voor welke variant ga jij? Beleef de Samsung Galaxy S23 Augmented Reality Benieuwd naar de gloednieuwe Samsung Galaxy S23? Beleef dan nu de speciale AR Experience van T-Mobile & Samsung. Daarin ervaar je de beste Galaxy prestatie tot nu toe op een unieke manier. Je gaat op een uitzonderlijke reis en ontdekt dat je de wereld nog mooier kan ervaren én vastleggen. Ervaar nu zelf de magie door op deze pagina te klikken! FAQ Samsung promoties Galaxy Watch5 LTE 40 mm Je ontvangt de Galaxy Watch5 LTE 40 mm t.w.v. € 269 bij aankoop van een Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy S23+ of Samsung Galaxy S23 Ultra. Deze actie loopt van 1 februari 2023 19.00 uur tot en met 2 april 2023. Je kan de Galaxy Watch5 LTE 40 claimen via deze website en je kan je registreren tot en met 2 mei 2023 . (zie actievoorwaarden). Deze product plus geldt exclusief alleen voor T-Mobile & Tele2 dus claim snel je Galaxy Watch5 LTE 40 mm. Cashback Als je een upgrade doet naar meer opslag dan ontvang je tot wel €240 retour. Deze actie loopt van 1 februari 2023 19.00 uur t/m 26 februari 2023 en je kan je via deze pagina registreren tot 26 april. Fun fact: T-Mobile is de enige in de markt met de 1TB versie van de Samsung Galaxy S23 serie in het assortiment. Handraising offer Als jij je vóór 1 februari hebt aangemeld voor het pre-registratie aanbod via deze tease pagina dan ontvang je een voucher. Wanneer je tussen 1 en 26 februari een Samsung Galaxy S23 toestel koopt, kun je met de voucher het handraiser offer claimen. Promotie: Krijg bij aankoop van een Samsung Galaxy S23 toestel een Wireless Charger Pad t.w.v. €39,99 cadeau Promotieperiode: 1 februari t/m 26 februari 2023 Registreren: t/m 26 april 2023 Promotielink: www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=ZPWUH9ENRU6LA (je ontvangt de link in de mail met de voucher) Hoeveel cashback krijg ik precies? Bekijk hier het overzicht: Hoe kan ik mijn Samsung bestellen? Vanaf 01-02-2023 kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen! Bestelling en levering Bezorging via AMP: Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling. Bezorging via PostNL: Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen. .Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen. Kan ik mijn huidige toestel inwisselen voor een Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23 Ultra? Met Toestel Inruil kun je jouw oude toestel inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel. Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23 Ultra met een vervroegde verlenging bestellen? Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is. Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Samsung eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. Ik heb een Samsung besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. Ik heb een Samsung besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!
GOGOGO DEALS MEI 2023: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Is het tijd om je mobiele abonnement te verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer de beste deals voor superscherpe prijzen voor je klaarliggen! Geniet van 5G met de superscherp geprijsde toestellen en betaal geen aansluitkosten t.w.v. €25! ​Ga jij voor de Samsung S23 serie? Ontvang dan bij aankoop tot €200 retour! Of heb je al een specifiek toestel in gedachte zoals de Samsung Galaxy S23 Ultra? Dan krijg je bij aankoop gratis Galaxy Buds2 Pro t.w.v. €229! Wie wil dat nou niet? Wij starten vandaag op 22 mei weer met de GOGOGO DEALS. De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk gratis aansluiten t.w.v. € 25 bij een nieuw abonnement! Ook bieden wij de beste Glasvezel + TV deal ooit! Als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. Toestelflexibiliteit Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 14 128 GB, Samsung Galaxy S23 Ultra 128 GB, Samsung Galaxy S23 Ultra 256 GB, OPPO A98 of Google Pixel 7 Pro ? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop . Gratis aansluiten + een geweldige superdeal! Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile ? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t.w.v. €30). Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105). In eigen glasvezelnetwerk geldt zelfs de eerste 10 maanden € 30*/ MND​ + gratis aansluiten en gratis monteur t.w.v. € 105. Dat zijn superscherpe deals! Naast gratis aansluiten bieden we nu ook Internet en TV de eerste 8 maanden voor maar € 30 euro per maand aan. Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only. Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw Thuis aansluiting vandaag nog! FAQ Welke promotie acties zijn er? Tot € 200 retour op de Samsung Galaxy S23 Series en Foldables Bestel je tussen 22 mei en 2 juli 2023 een Samsung Galaxy S23, S23+, S23 Ultra of de Samsung Galaxy Z Flip4 of Z Fold4? Dan geniet je van een supermooie cashback actie! Bekijk hieronder hoeveel je per toestel terugkrijgt! Samsung Galaxy S23 Ultra | Samsung Galaxy Z Fold4 - € 200 Samsung Galaxy S23 | Samsung Galaxy Z Flip 4 - € 150 Samsung Galaxy S23 - € 100 Actieperiode: 22 mei t/m 2 juli 2023 Claimperiode: t/m 4 september 2023 Bekijk de voorwaarden en claim jouw cashback voor de Samsung Galaxy S23 Series via deze pagina! Gekozen voor de Samsung Galaxy Z Fold4 of Flip4? Bekijk dan hier de voorwaarden en claim jouw cashback! Galaxy Buds2 Pro bij aankoop van Samsung Galaxy S23 Ultra t.w.v. € 229 Bestel tussen 22 mei en 2 juli 2023 jouw Samsung Galaxy S23 Ultra en ontvang de Galaxy Buds2 Pro t.w.v. € 229! Actieperiode: 22 mei t/m 2 juli 2023 Claimperiode: t/m 2 augustus 2023 Bekijk hier de voorwaarden en claim jouw Galaxy Buds2 Pro via deze pagina! Waarom heb ik mijn cadeau nog niet? Heb jij een van de bovenstaande toestellen gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van het toestel. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Samsung en Google. Neem daarom goed de actievoorwaarden door. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen