Hello. Please help me to get my Puk code. I don’t have the card with the puk code anymore and it is really urgent! I can send you all the necessary information.
https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/pukcode
Unable to log in?
We can also email your PUK or PIN code.
Stuur me een mail
Please email me the puk code.
It says I have a prepaid phone number but it is a subscription. Can you please email me my puk code? My email address is >Hidden by moderator due to private information]
You’re on a customer-helps-customer forum, so most of us can’t help you. You’ll need to wait until a moderator from Odido picks this up.
For now, I am quite willing to make an exception for you. I just sent you an private message with the pukcode!
Please let me know if it worked out? I encourage you to pay the arrears as soon as possible, so you can at least be reconnected and use your subscription!
toch even een vraag, ik neem aan dat het onmogelijk is om een PUK code op te vragen van een sim zonder authenticatie van de contracteigenaar.
Hallo
Via de link van
Je krijgt dan een mail op dat emailadres.
toch even een vraag, ik neem aan dat het onmogelijk is om een PUK code op te vragen van een sim zonder authenticatie van de contracteigenaar.
De eigenaar krijgt de mail
dat weet ik, maar in dit specifieke geval was er geen geldig email adres. Of lees ik verkeerd?
dat weet ik, maar in dit specifieke geval was er geen geldig email adres. Of lees ik verkeerd?
Ja en dit is een andere zaak!
Maar dat is meer privé! Geen zorgen alles werkt goed en veilig
Met vriendelijke groet
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.