Skip to main content
10000 Topics
overstap
Stap niet over naar Odido. Odido zou zelf overstap regelen van KPN heeft dat niet gedaan. Mijn overstap was 30 juni! Ik betaald nog steed voor KPN. Ze hebben beloofd het te vergoeden. Ze hebben de overstap niet geregeld! Ze hebben niets vergoed. Ik betaal 54.95 aan KPN! En nog eens 25,00 aan ODIDO. KPN wijgert mij afteluiten volgens hun kan alleen ODİDO dat regelen omdat ik destijds daar toestemming voor heb gegeven aan ODİDO. Het is om te Janken. Ik heb tientallen keren geb3ld met de klantenservice ze beloven dat ik een antwoord krijg het lijkt wel een spook bedrijf. Ik krijg alleen facturen! Een zegt backoffice regeld dit de ander zegt dat is helemaal verkeerd gegaan opstapservoce gaat het oppakken. Niemand pakt iets op. Ook op mijn online contactformulier van 3 september heb ik geen antwoord gekregen!!! Dus stap niet over naar ODIDO!!! Datum van ervaring: 30 juni 2024 Dit is jullie antwoord: Hi Oz, goed dat je dit laat weten! Sorry voor dit ongemak. Als wij de overstap zouden regelen en dit niet hebben gedaan, dienen we ervoor te zorgen dat de opzegging alsnog doorkomt en de periode dat je teveel hebt betaald te vergoeden. Zo simpel is het inderdaad. Ik wil deze zaak graag van je overnemen, dit moet nu snel worden geregeld voor jou. Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido. dus graag actie!!! Ps. Gisteren had ik hoop gekregen na gesprek met medewerker van Odido. Die had gelijk contact opgenomen met KPN. Alles zou in orde komen. Maar ik kreeg van kpn glaswezel installie . Om te janken dus!!!
hulp gevraagd installatie guidion
Op 03/09 had ik een afspraak met guidion tussen 16.00 en 20.00 deze werd om 15.12 afgezegd. Melding: monteur uitgevallen. Gebeld naar guidion en odido. Werkelijke reden systeemfout waarom liegen in een SMS? Internet en tv kpn inmiddels afgesloten er is iets misgegaan aan de kant van odido geeft kpn aan. Odido kan er niks meer aan doen. Tot installatie geen internet en tv. Nieuwe afspraak gemaakt voor 04/09 zeker 5x voor moeten bellen om duidelijk te krijgen dat ik tot 09.30 thuis ben. Afspraak gepland op 09.00. Om 09.01 zelfde SMS als gister. Monteur uitgevallen. 10.00 Gebeld met guidion en odido. Je wordt prio behandeld en je wordt zometeen direct terugebeld. 12.00 gebeld de planner van guidion is er nu mee bezig hij belt je zometeen. 16.00 weer gebeld. Er is een plekje uitgevallen je wordt nu gebeld doorverbinden kan niet. 17.15 weer gebeld helaas de planafdeling werkt maar tot 17.00. 17.30 wordt er een afspraak ingepland via de mail 09 september ben je aan de beurt. Ik sta echt perplex van een organisatie die zoveel liegt en zo klantonvriendelijk handelt. Odido stelt zich enorm afhankelijk op t.o.v. guidion. Er is geen enkel respect t.o.v. klanten die vrij regelen op hun werk om thuis te zijn en dan zo worden behandeld. Ik hoop dat er iemand achter de schermen bij odido dit leest die het bij de juiste persoon neerlegt. Het enige wat ik vraag is een fatsoenlijk installatiemoment binnen 1 of 2 dagen aangezien ik geen internet of tv en dat ik er van op aan kan dat er nu daadwerkelijk iemand komt. Niet teveel gevraagd lijkt me. Uiteraard heeft installatie de hoogste prio maar enige vorm van compensatie gezien al het geregel aan thuis zijn en met jullie bellen lijkt me gepast.
Wifi in de tuin > schuur > beveiligingscamera
Mijn router staat in de meterkast. Op de begane grond doet alles het op wifi, tv, foon, PS5slim en laptop kan ik gelukkig zonder kabel gebruiken. Tot een meter buiten de achterdeur naar de tuin, dan houdt het op. Nu met Odido hetzelfde als bij de vorige providers. Geen probleem, zo nodig schakel ik buiten tijdelijk over op ‘mobiele gegevens aan’. Achter de tuin is het P hofje waar mijn auto staat, vaste plek achter de schutting. Daar is het niet veilig, ik heb een beveiligingscamera besteld om op de schuur te plaatsen, naast de schutting achter in de tuin. De camera komt op de hoek van de schuur, te richten op de auto. De tuin is 9 m lang, vanaf de buitendeur. De buitendeur is 9 meter vanaf de router. De camera werkt op wifi, maar kan ook op internet via ‘mobiele gegevens’. Omdat dat laatste geld gaat kosten (toch? Ik ben er niet zo mee bekend), verkies ik een manier te zoeken om wifi in het schuurtje te hebben, zodat de camera en ook mijn foon en laptop verbinding hebben. Ik ben verdwaald in het aanbod, weet niet wat ik moet kiezen. Wat ik inmiddels wel weet dat een ethernetkabel vanaf de meterkast (de router) naar de schuur trekken om daarbinnen een wifi ‘ding’(?) te plaatsen de meest zekere optie is; er is 230V aanwezig. Wat voor ‘ding’ zou dat moet zijn, en welke ethernet kabel? Of zijn er makkelijkere oplossingen? Ik las over ‘hotspot’ van je tuin maken, maar hoe?

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen