Skip to main content
10000 Topics
geen internet en tv
Aan Teresa, Glasvezel storing Odido VS kpn Heb nu drie maanden een abonnement bij Odido. In die drie maanden heb ik waaronder nu een storing met de verbinding naar glasvezel. Odido gebeld. De procedure is dat de call uitgezet wordt naar en mamma technische afdeling. Na een werkdag wordt er dan contant met je opgenomen voor een afspraak met de kpn. Want Odido mag niet in de centrale. Dit is het incident. Het probleem is dat er dus iemand bewust of onbewust in de centra Alleen montle zit te klooien.eurs van kpn mogen dat doen. Schijnbaar zitten ze daarnet slapen bij Odido. Ik ga weg bij Odido en wordt lid, je raad het al bij kpn. Zij lossen dit in een werkdag op. Datum van ervaring: 07 oktober 2024 Antwoord van teresa van Odido 3 dagen geleden Hi Rob, dank je wel voor het plaatsen van jouw review en mijn excuses voor deze ervaring. Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk weer online bent. Ik kijk graag met je mee wat de status precies is. Ik wil ook dat jij weer kan genieten van onze diensten! Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen! Groetjes, Teresa van Odido Hallo, Hier reageer ik op jouw reactie op Trustpilot. Het verhaal wordt alleen maar mooier. Omdat ik nu al voor de derde keer geen internet/tv had in twee maanden bij Odido ben ik overgestapt naar KPN. Echter pas op 2-1-2025!!!! Inmiddels ben ik erachter gekomen dat iemand van KPN drie keer in de centrale bezig is geweest waardoor ik geen glasvezelverbinding had. Dit vertelde de monteur van Guidion mij. Hij kon dit vrij snel oplossen. Eureka dachten wij. Echter nog steeds geen internet. Na uitzoeken is Odido erachter gekomen dat KPN mijn aansluiting heeft afgesloten per 8-10-2024!!! Omdat ik zou hebben opgezegd. Dit is pas op 2-01-2025! HOE KAN DIT!? Odido zou contact opnemen met KPN om de verbinding te herstellen. Dit was woensdag. Donderdag ook gebeld en kreeg ik hetzelfde verhaal. Wij zijn er mee bezig. Maar nog geen antwoord. Om 15.30 vandaag weer gebeld. Nu blijkt mijn hele account bij ODIDO te zijn verwijderd. Omdat er in mijn gegevens staat dat ik per 8-10-2024 heb opgezegd. Dit klopt niet dit zou moeten zijn 2-01-2025. Echter na dit verhaal heb ik de bestelling ook bij KPN gecanceld. Omdat het probleem bij hun ligt en niet bij ODIDO. Echter hoe en wie ik ook heb als provider. IK HEB NU NIKS. En niemand bij ODIDO kan mij vertellen wanneer ik weer tv/internet heb. En wat de status nu is van deze case/problem. Leuk vind ik dit al lang niet meer. Heb ook niet echt vertrouwen dat dit snel is opgelost. Hoop van jou snel iets positiefs te horen. Gr, Rob Barnhoorn
retouneren 2 wifi punten
Ik heb op 28 september mijn contract verlengd telefonisch voor 2 jaar. ik ben een dag later in mijn odido gaan kijken en tot mijn schrik staat er in dat ik 2 wifi punten moet terugsturen? Ik nam contact op met een medewerker en die zei dat ik een nieuw contract heb gekregen en dat ik alles nieuw krijg met een installeur die alles gaat regelen. Ik was best geïrriteerd want daar heb ik niet om gevraagd maar dacht ach ik hoef zelf niks te doen dus laat maar. Later op de dag begon de twijfel toch weer te komen en besloot ik om het te annuleren en het bestaande contract te behouden (ben heel tevreden) Dus ik weer bellen zegt deze medewerker o nee hoor je kan het niet annuleren want het is een contract verlenging en die kan niet geannuleerd worden. Je zult de 2 wifiverstekers terug moeten sturen en dan kan je ze weer aanvragen. Pfffff ik leg uit dat ik niet zonder het internet kan want ik en mijn zoon werken veel thuis. En dat het mij ook niet verteld is tijdens het eerste gesprek van verlenging want dan zou ik nooit akkoord zijn gegaan. Het enigste wat ik nog kon doen zei ze is een klachten formulier invullen. Ik heb online het contact formulier ingevuld en kreeg als antwoord terug zodra we de 2 wifipunten hebben ontvangen kan je ze weer aanvragen. Dus ik verleng mijn contract met 2 jaar als blije klant en word nu zo in de kou gezet dat het mij en mijn zoon met het werk inkomsten gaat kosten. Waar hebben we het over Odido.! Ik moet 2 wifipunten terugsturen om ze vervolgens weer te kunnen aanvragen. Zouden jullie mij alsjeblieft tegemoet kunnen komen. Een wanhopige klant
Demi van Odido
Moderator
Vernieuwde NOS Live app ook beschikbaar bij Odido
NOS heeft op 4 juni 2024 de vernieuwde app gelanceerd: NOS Live. Deze app is beschikbaar voor iedereen met een nieuwere tv van Samsung, LG en is daarnaast ook beschikbaar bij Odido via de Mediabox. Tip! Bekijk het EK ook via de NOS Live app om hier optimaal van te genieten. Met NOS Live kun je nog makkelijker alle streams van NOS bekijken. Ook content die niet lineair wordt uitgezonden. De ‘momenten’, het terugkijken van belangrijke gebeurtenissen, kan nu op de tv. Wil jij ook de NOS Live app gebruiken op de Mediabox? Dit doe je dan super eenvoudig op de volgende manier: Ga in het hoofdscherm naar ‘Apps’ Zoek NOS Live op in de zoekbalk ‘zoeken naar apps en games’ Klik op de NOS Live app Installeer de app Open de app om de app te gebruiken Ook via de Samsung of LG TV kun je de app makkelijk installeren via de Store. Wat is NOS Live? De NOS streamt via web, app en smart tv per jaar meer dan 500 uitzendingen. Een heel groot deel daar van wordt alleen via de stream uitgezonden en betreft vaak sportwedstrijden. Met de grote update van NOS Live voor de smart tv’s en ook de Mediabox wordt het nu nog makkelijker die streams te bekijken. Door op de afstandsbediening op de knop ‘Apps’ te klikken kan NOS Live worden opgestart en kan de stream met één druk op de knop worden gestart. Ook is het vanaf nu mogelijk om veel beter te zien wat de NOS gaat streamen. Tot enkele weken vooruit is te zien wat er allemaal uitgezonden wordt, er kan worden gefilterd op categorie én er kan in de stream worden terug- en vooruitgespoeld. Ook kan de kijker bepaalde momenten direct aanklikken en terugkijken. Heb je iets gemist omdat je een half uurtje later bent gaan kijken en zijn er daarvoor belangrijke dingen gebeurd, kan de kijker via de knop ‘momenten’ deze gebeurtenissen terugkijken. Is het dus al 3-0 als je begint met kijken, kan je via ‘momenten’ de drie goals in de stream zelf terugkijken. FAQ Ik heb geen Samsung of LG smart tv of Mediabox, kan ik de Mediabox krijgen? Heb je momenteel een andere TV Box dan de Mediabox? Dan wisselen we deze met alle liefde om voor onze vernieuwde Mediabox. Laat dan een reactie achter in dit topic. Ben je ook benieuwd wat je allemaal met deze nieuwe Mediabox kunt? Check dan dit topic: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community. Op welke tv’s kan ik de NOS Live app gebruiken? De NOS ondersteunt nu de tv’s van Samsung en LG die gebruik maken van het besturingssysteem WebOS of Tizen. Doorgaans zijn dat modellen van 2020 of nieuwer. Ook kan je op elke tv met Android als besturingssysteem de NOS Live app installeren. Ik heb een Samsung van 2023 maar zie de nieuwe app niet Samsung is druk bezig met het beschikbaar maken van NOS Live voor alle modellen, het kan nog even duren voor NOS Live zichtbaar is. Wat streamt de NOS allemaal? Het aanbod is groot, varieert en wordt telkens geüpdatet. Per jaar hebben we meer dan 500 streams. We proberen evenementen zo helder mogelijk aan te bieden. Als we de uitzendrechten hebben, streamen we het liefst alles van een evenement, maar verliezen daarbij de journalistiek niet uit het oog. NOS Sport houdt in dit online artikel bij wat er allemaal gestreamd wordt. Ik vind de kwaliteit van het beeld tegenvallen De beelden worden nu maximaal gestreamd in 3,5 mbit/s. Afhankelijk van de kwaliteit van je internetverbinding kan het zijn dat je naar een lagere bitrate kijkt. Het kan in sommige gevallen enkele seconden duren voor het beeld de beste kwaliteit heeft bereikt. Hoe raadpleeg ik de ‘momenten’? Als je een stream aan het kijken bent, heb je rechtsonderin een knop ‘Momenten’. Door daar op te drukken kan je zien welke gebeurtenissen er al gemarkeerd zijn. Die momenten worden met de hand ingevoerd, er komt geen AI bij kijken. Bron: NOS

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen