Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.
Heb jij een mooi idee of een suggestie voor een Odido product? Laat het ons weten.
Beste relatie, ik probeer nu al dagen een speaker aan te sluiten in onze caravan waar we via Odidio kant en klaar hebben wat prima bevalt trouwens. alleen het aansluiten van de speaker/ een Mi smart speaker, lukt mij niet. Als ik deze mee neem naar huis, waar ik een andere provider heb, lukt het probleemloos. ik moet een aantal stappen doorlopen: 1e herkennen van de speaker wat goed gaat 2e wilt u aansluiten ? 3 aansluiten op welke wifi 4 dan geeft hij aan o .a. Odido dan ja en wachtwoord. dat vul ik in maar geen reactie Wat doe ik verkeerd, heeft het te maken met 2.4 of 5
Deze (optionele) mogelijkheid toevoegen aan Odido voor thuis.
ik wil graag dat er een verwijderen knop is als je een domme post plaats
Voor ik een topic aanmaak kijk ik altijd of er al iets is geschreven. Wat ik dan vaak tegen kom zijn berichten van 3 jaar of langer geleden. Soms zijn de berichten zelfs 7 of 8 jaar oud …. ik vraag mij af waar dit goed voor is. Het onderwerp is, voor zover ik heb gezien, altijd al lang achter haalt of gewoon niet meer van toepassing. Een storing van die tijd is ècht niet relevant meer noch interessant. Het zien van zoveel probleem berichten is voor de klant niet motiverend en geeft zeker geen positief beeld. Het lijkt mij dat een bedrijf niet op negatieve publiciteit zit te wachten.
Allen, Sinds afgelopen zaterdag overgestapt van 4G voor thuis naar Klik & Klaar. Ik gebruik daarbij de WNC AF55 router van het 4G voor thuis abonnement op een hoogte van ongeveer 6 meter boven het maaiveld. En toegegeven, waar ik mij bevindt zit ik rondom in de schapen en de Odido mast staat hooguit een kilometer verderop. Ik kwam van ongeveer 100 Mbps download en 10 Mbps upload. Ik ben zéér onder de indruk: Groet, Hans Vledder
In het bestelformulier voor de Apple Watch S10 Aluminium case ontbreekt de keuze voor de maat van het bandje. Tevens ontbreekt de informatie met welke bandje het horloge geleverd gaat worden. https://www.odido.nl/apple/watch-s10-aluminium-case?id=22028059&color=Zwart&shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=MSSU1,MSA01,SK377,21278010&lp=15#:~:text=Toestelspecificaties Bij het bestellen van hetzelfde horloge op de Apple.com site kan je wel een keuze maken voor een S/M of M/L bandje. https://www.apple.com/nl/shop/buy-watch/apple-watch Het zou voor het bestelproces op Odido.nl een verbetering zijn als aangegeven wordt met welke maat band het horloge geleverd wordt. Nog beter zou het zijn als er een keuze gemaakt kan worden tussen een S/M of M/L bandje.
Beste ODIDO, Veel klanten, met name traditionele TV-kijkers zoals ik, willen simpelweg kunnen zappen van zender naar zender zoals vroeger – zonder apps, laadtijden, storingen of onnodige extra’s. Smart-TV’s kunnen vandaag de dag perfect overweg met directe IPTV-streams. Dat betekent: zenderlijsten rechtstreeks zichtbaar in het TV-menu direct schakelen tussen live-kanalen géén afhankelijkheid van apps die vaak traag, foutgevoelig of te complex zijn voor dagelijkse gebruikers. Door lineaire TV via standaard IPTV aan te bieden (bijvoorbeeld via m3u/m3u8-lijsten of multicast), kunnen jullie klanten weer op een vertrouwde, snelle en stabiele manier televisie kijken – precies zoals TV ooit bedoeld was. Dit biedt voordelen voor álle partijen: Voor klanten: Eenvoud, snelheid en betrouwbaarheid. Voor jullie: Minder supportvragen, minder afhankelijkheid van app-stores en lagere ontwikkel-/onderhoudskosten van eigen apps. Voor ouderen of minder technische gebruikers: Veel toegankelijker. Overweeg alstublieft om een standaard IPTV-variant aan te bieden naast de bestaande apps. Ik weet dat veelal ontwikkelaars en de juridische afdelingen nu direct op hun achterste poten staan in verband met DRM rechten, maar… momenteel is het al zo dat men geen content kan bekijken als men niet via jullie internet verbindingen is aangesloten, dan weet je als provider toch al dat de klant er een van jullie is ? In een wereld waarin alles ‘slimmer’ moet, vergeten we soms dat eenvoud juist de echte innovatie is. Met vriendelijke groet, Peter ( Peerke )
Beste ODIDO, Sinds kort heb ik internet en TV via jullie diensten. Daarbij heb ik bewust niet gekozen voor het externe TV kastje omdat ik met die kastjes al veel ellende heb gehad, bij diverse providers. Ik gebruik de ODIDO TV-app op een Apple TV 4K, aangesloten via HDMI op een AV-receiver met een volledige 5.1 surroundopstelling. Wat mij opvalt: Bij het kijken naar zenders die in Dolby Digital (AC3) 5.1 uitzenden, ( bijv Ned 1,2,3 ) is het volume aanzienlijk zachter dan bij zenders die in stereo (2.0) worden uitgezonden. Het verschil is zo groot dat ik telkens het volume flink moet bijstellen bij het schakelen tussen stereo en surround-kanalen. Ter vergelijking: op dezelfde Apple TV gebruik ik ook Netflix, waar uitzendingen in Dolby Digital 5.1 én Dolby Atmos wél luid en helder klinken, zonder dat ik aan mijn versterkerinstellingen iets hoef te veranderen. Het lijkt er dus sterk op dat de ODIDO TV-app het AC3-geluid met een te lage dialnorm-instelling of zonder adequate loudness-normalisatie doorstuurt. Mogelijk wordt het originele broadcast-signaal zonder correctie doorgegeven. Als alternatief en om te testen heb ik de ODIDO TV App ook geïnstalleerd op de TV die we hebben, waar dus ook die Apple TV aan hangt. Wat mij opvalt is dat via de Android App er veel, heel veel meer zenders aangeboden worden in Dolby Digital AC3 5.1 dan dat ik via de Apple TV te zien en te horen krijg. In de Android TV app werd ook een optie om te kiezen tussen Ac3 en Stereo geboden, een optie die nergens te vinden is in de Apple TV App ?? Qua geluidssterkte ( volume ) bleek in de Android TV App ook het AC3 signaal veel te zwak ten opzichte van het stereo signaal. ( De regeloptie in de instelingen van de App m.b.t. Audio werkt overigens niet ( dropdownbox met percentage volume ) en vermeld vreemdgenoeg bij AC3 selectie dat je daarmee het volume van STEREO kunt regelen. Daar klopt geen snars van want in STEREO mode werkt die regelaar helemaal niet en in AC3 mode ( 5.1 ) doet het helemaal niets ! ) Dit is een vreemde situatie want hetgeen ik als klant behoor te ontvangen aan TV Signalen , moet ongeacht de manier waarop ik kijk ( Apple, Windows of Android ) hetzelfde zijn. Dat blijkt dus niet te gebeuren !! 🔧 Wat zou helpen: Het implementeren van volume-normalisatie binnen de app (zoals Netflix dat doet), of: Het corrigeren van de dialnorm-waarde in het AC3-signaal zodat die aansluit bij de perceptie van stereo-uitzendingen. Gelijkwaardig maken. Verder zou het fijn zijn als Apple gebruikers ook de volledige signalen ontvangen en kunnen gebruiken of er tussen kunnen schakelen. De Odido App op Apple TV toont wel een regelmenu in bijvoorbeeld de TV gids omgeving, maar er zijn totaal geen instellingen mogelijk. Hoog tijd voor een vernieuwde app Puntje nog : De Apple TV App kan ik niet normaal met de < toets terug naar het hoofdmenu van de Apple TV zolang de Odido App draait, die moet je force-quitten. Ik hoor graag of dit gedrag bekend is, en of ODIDO overweegt om hier snel iets aan te doen. Dit zou het kijk- en luistercomfort voor veel gebruikers met een surroundinstallatie aanzienlijk verbeteren.De reactie van ODIDO zal voor mij bepalen of ik het contract wel of niet alsnog na 2 dagen ga opzeggen want it is niet wat er beloofd is en zeker niet waar ik op heb ingetekend. :)
De app zou rustiger en duidelijker worden met minder reclame. 90% van het scherm is gevuld met info die niet interessant is. Het helpt volgens mij ook niet om elke dag melding te zien over extra voordelen. Als ik de aanbieding vandaag niet wil, dan morgen ook niet.
Naar aanleiding van een startende discussie in het grote Kleik&Klaar aankondigings topic hier een specifiek topic over dit onderwerp. Hopelijk leest Odido mee….. Quote gebruiker Sempron Ik gebruik dit product nu al een paar maanden en ben zeer tevreden alleen een suggestie/feedback betreffende de odido app, die vrij weinig informatie laat zien. Kan Odido in de volgende update inzichtelijk maken in de app wat de afstand rssi naar de zendmast is? Ook voor apparaten in huis laptop/telefoon word de rssi niet weergegeven en blijft de parameter op 0 staan. Zou een leuke maar zekere handige toevoeging zijn in de app in plaats van steeds in het modem in te moeten loggen . Ik zie in de App wel de Wifi RSSI en kanaal van mijn verbonden wifi apparaten (app versie 1.0.3.241203). Inderdaad wat meer info over de 5G verbinding zou fijn zijn zoals kanaal, RSSI, WAN IP. Nu zie je alleen een signaalsterkte symbool en band. Ook totaal datagebruik per maand naar/van 5G zou ik graag willen zien. Ik zou via de app nog wel meer instellingen willen doen zoals Wifi instellingen (bijv welke kanalen per Wifi band). Ook per aangesloten apparaat een vast IP kunnen geven. De log file inzien van de router zou ook wel fijn zijn. Heeft er iemand anders nog verbeterpunten voor de Odido Klik&Klaar APP?
Zyxel EX5601-T1 Boven de Topologie weergave staat een tekstblok met informatie over de betekenis van de verbindingen en de lijnen die tussen de apparaten staan getekend. In de onderstaande afbeelding zie je een overzicht van je Mesh-netwerk. Apparaatverbinding: Als apparaten via een stippellijn zijn verbonden, zijn ze verbonden via WIFI. Als ze zijn verbonden via een getekende troglijn, zijn ze verbonden via LAN Daar zou moeten staan; In de onderstaande afbeelding zie je een overzicht van je Mesh-netwerk. Apparaatverbinding: Als apparaten via een stippellijn zijn verbonden, zijn ze verbonden via WIFI. Als ze zijn verbonden via een doorgetrokken lijn, zijn ze verbonden via LAN Wat is een troglijn?
Ik heb onze oude TV boxen vervangen door de nieuwe Mediaboxen. Echter ervaren we daar een vervelend probleem mee. Mijn vrouw is slechtziend en het opnameoverzicht is aanzienlijk slechter dan bij de oude TV box. Voorheen zag je een textuele lijst in een redelijk formaat font. Nu een matrix van icoontjes met een heel klein font. Zij kan deze van enige afstand echt niet lezen. Vergelijk dat font maar eens met de tekstgrootte van de programmaondertiteling. Die icoontjes nemen veel schermoppervlak in beslag en voegen niets toe aan het gebruiksgemak. Voor de eerste keer ziet het er leuk uit, maar voor dagelijks gebruik is het een grote achteruitgang. Ik zou graag op zijn minst een instelling zien waarmee ik naar een textueel interface kan omschakelen. Helemaal terug naar het oude interface zie ik Odido (helaas) niet gaan doen.
Ik kan al 2 dagen mijn nieuwe sim niet activeren.heeft aan dit nr klopt niet met telefoon nr.oude simkaart was stuk dus nieuwe aangevraagd met zelfde nr maar nog steeds niets
een idee raad een foto leuk spel in mobiel de huiskamer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKSorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK