Skip to main content
  • 829 Topics
  • 6,054 Reacties
829 Topics
Switched phone provider while odido lost my phone number
Start of May I initiated a switch for my mobile phone provider from Odido to KPN. Contacted KPN to ask for them to retrieve my phone number, they responded with an email that the phone number is under contract still with Odido. Thus I contacted Odido and talked to a female employee to which I explained my situation, being changing provider and wanting to take my phone number with me, so I asked to end my phone contract earlier. She stated that I have to pay a fee for ending it early (April 7th instead of August 7th) and so I did gladly. Again contacted KPN to initiate another phone number takeover attempt before the 7th of April, same response - under contract. 7th of April passed, my contract with Odido ended, I contacted KPN to try again 2 times, to which both resulted in a failed attempt as the "sim card is no longer active". Very weird I thought so I called Odido to ask why they didn't follow their procedure, to which I only received excuses and misdirections. Finally one contact was escalated to another department which emailed me that as my contract was ending on April 7th, I had until May 7th to take that phone number. Very weird as I have two emails from KPN in that period stating that they cant get my phone number as sim is not active. So after 8 years of being a loyal customer to T-mobile(now Odido) this is the treatment I get. My phone number that is linked to my digidid, bank accounts, email adresses, crypto wallet, university, work and so many more places has been lost due to the negligance of Odido. Has anyone else been screwed over similarly and what was the compensation or have u directly went for legal action in court?
Gewonnen tickets Olympische spelen
Geachte heer, mevrouw, Op 24-4-2024 ontving ik een mail van Odido waarin ik kans kon maken op 2 tickets voor de olympische spelen in Parijs. Op 31-5-2024 ontving ik een mail waarin werd gemeld dat ik 2 tickets had gewonnen maar dat ik deze wel nog moest claimen. Uiterlijk voor 8 juni 2024. Op 7-8-2024 heb ik deze 2 tickets geclaimd en daarvan dezelfde dag een bevestiging ontvangen. In de bevestiging werd gemeld dat Odido snel contact met me zou opnemen om alles te regelen. Uiteraard ben ik erg blij met deze 2 tickets en heb erg veel zin om de Olympische spelen te gaan bezoeken. Daarvoor moet ik echter wel zaken regelen met mijn werk en voor de overnachting. Spijtig genoeg ben ik tot op heden nog niet benaderd door Odido om ‘alles te regelen'. Zelf heb ik daarom op 11-6-2024 telefonisch contact opgenomen met Odido om aan informatie te komen. Uw collega zou mij op 14-6-2024 rond 10:00 terug bellen. Dat is helaas niet gebeurt. Op 17-6-2024 heb ik wederom telefonisch contact opgenomen. Ik ben, zeer professioneel, te woord gestaan door Mayke. Zij heeft mij een link gestuurd naar ‘community.odido’, met het advies via deze site contact te zoeken om aan meer informatie te komen over de gewonnen tickets. Ik zou graag zo snel mogelijk duidelijkheid hebben welke tickets ik gewonnen heb zodat ik de noodzakelijke zaken kan regelen. Daarom verzoek ik u spoedig contact met me op te nemen. Met vriendelijke groet, Henk Heuvelink,

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen