Skip to main content
Beantwoord

Abonnement beëindigd, help!

  • June 9, 2025
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn zakelijke abonnement is afgesloten / beeindigd. Ik kan niet meer bellen / niet meer smse en kan dus geen contact opnemen. Ik heb gebeld over een betalingsachterstand en wanneer ik de achterstand kon betalen. Dat kan ik nu maar sinds vanmorgen heb ik geen producten meer in mijn odido en ook geen service meer.. hoe nu verder? Ik kan het nummer niet kwijtraken! Hoe kom ik in contact en hoe heractiveer ik mijn nummer!?

Beste antwoord door Cristien

Goedemiddag ​@MaMiNo je moet echt contact opnemen met de zakelijke afdeling.

Hier kan niemand je helpen als het om zakelijke contracten gaat.
Je kan het beste even contact opnemen via 0800 - 7112. Dit speciaal voor zakelijke klanten.

Probeer  een telefoon te lenen.

https://www.odido.nl/zakelijk/service/opzeggen

 

Succes!

3 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8451 reacties
  • Antwoord
  • June 9, 2025

Goedemiddag ​@MaMiNo je moet echt contact opnemen met de zakelijke afdeling.

Hier kan niemand je helpen als het om zakelijke contracten gaat.
Je kan het beste even contact opnemen via 0800 - 7112. Dit speciaal voor zakelijke klanten.

Probeer  een telefoon te lenen.

https://www.odido.nl/zakelijk/service/opzeggen

 

Succes!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • June 9, 2025

Hi ​@Cristien 

Thanks voor je bericht! Zijn ze er nu ook? Of moet ik tot morgen wachten?


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8451 reacties
  • June 9, 2025

Hi ​@Cristien 

Thanks voor je bericht! Zijn ze er nu ook? Of moet ik tot morgen wachten?

Probeer het gewoon. Zakelijke hulp is dringend maar of de admin open is weet ik echt niet.

Succes. En PS. Ik heb het telefoonnummer aangepast