Goedemiddag @Rcll056, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons wilt afsluiten, daar zijn we erg blij mee! Goed dat je erachter bent gekomen dat je geregistreerd stond bij Preventel en dat je gelijk de betaling in orde hebt gemaakt, dank hiervoor. De status hiervan zoek ik graag voor je uit en ook wat precies de mailuitwisselingen zijn geweest met mijn collega! Echter, op het telefoonnummer uit je profiel krijg ik geen gegevens naar voren. Als ik op het klantnummer zoek, kom ik het nummer tegen wat eindigt op ***7041, is dat het nummer waar het om gaat? Ik zie bij dit abonnement de mailuitwisselingen terug met mijn collega Ali van de incassoafdeling. De laatste update was op 23 april en dat was het onderstaand bericht:
Wij berichten u het volgende:
Excuses voor het ongemak.
Zojuist heb ik op dit moment de registratie bij Preventel nogmaals verwijderd.
Binnen 2 dagen zal ik het zelf in de gaten houden en mocht dit niet verwerkt zijn dan zal ik het incassobureau berichten om de openstaande vordering af te boeken van ons systeem.
Indien u nog vragen heeft, dan kunt u een e-mail sturen naar incasso@odido.nl
Ik zie de registratie + het openstaand bedrag nog openstaat bij het abonnement. Het is dus niet door Preventel aan ons doorgegeven. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk in orde worden gemaakt. Ik ga dit direct a.s. maandag (morgen) navragen bij een collega van de incasso afdeling. Zodra ik meer weet, zal ik het je meteen laten weten in dit topic!
Goedemiddag @Rcll056, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons wilt afsluiten, daar zijn we erg blij mee! Goed dat je erachter bent gekomen dat je geregistreerd stond bij Preventel en dat je gelijk de betaling in orde hebt gemaakt, dank hiervoor. De status hiervan zoek ik graag voor je uit en ook wat precies de mailuitwisselingen zijn geweest met mijn collega! Echter, op het telefoonnummer uit je profiel krijg ik geen gegevens naar voren. Als ik op het klantnummer zoek, kom ik het nummer tegen wat eindigt op ***7041, is dat het nummer waar het om gaat? Ik zie bij dit abonnement de mailuitwisselingen terug met mijn collega Ali van de incassoafdeling. De laatste update was op 23 april en dat was het onderstaand bericht:
Wij berichten u het volgende:
Excuses voor het ongemak.
Zojuist heb ik op dit moment de registratie bij Preventel nogmaals verwijderd.
Binnen 2 dagen zal ik het zelf in de gaten houden en mocht dit niet verwerkt zijn dan zal ik het incassobureau berichten om de openstaande vordering af te boeken van ons systeem.
Indien u nog vragen heeft, dan kunt u een e-mail sturen naar incasso@odido.nl
Ik zie de registratie + het openstaand bedrag nog openstaat bij het abonnement. Het is dus niet door Preventel aan ons doorgegeven. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk in orde worden gemaakt. Ik ga dit direct a.s. maandag (morgen) navragen bij een collega van de incasso afdeling. Zodra ik meer weet, zal ik het je meteen laten weten in dit topic!
Hallo Pharwin,
Heel erg bedankt voor je reactie! Het gaat inderdaad om dat nummer, het is mijn oude nummer van dat abonnement vandaar dat je dit nummer waarschijnlijk niet kunt achterhalen. Ik had inderdaad begrepen dat Ali er achterheen zal gaan maar ik was benieuwd naar de stand van zaken en hoe het komt dat de registratie niet verwijderd kan worden bij preventel. Ik wil graag een nieuw abonnement dus ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.
Met vriendelijke groet,
Rachelle van Zanten
Goedemorgen @Rcll056 snap ik heel goed! Op dit moment heb ik nog niets vernomen van mijn collega. Zodra ik een update voor je heb, zal ik het je direct laten weten in dit topic!
Dankjewel voor reactie, hoelang duurt dat ongeveer? Gaat daar ook 5 werkdagen overheen of dat niet? Ik begin volgende week weer met school en dan wil ik graag het nieuwe abonnement afgesloten hebben.
Heel erg bedankt alvast.
met vriendelijke groet,
Rachelle van Zanten
Goedemorgen @Rcll056 snap ik heel goed! Op dit moment heb ik nog niets vernomen van mijn collega. Zodra ik een update voor je heb, zal ik het je direct laten weten in dit topic!
Hi @Rcll056 daar ga ik niet vanuit. Ik hoopte vandaag een antwoord te krijgen, maar ik zie dat hij vandaag vrij is. Als het goed is, is hij morgen weer aan het werk. De vraag heb ik al bij hem neergelegd en ik hoop dat hij hier morgen op terugkomt, zodat ik je dan direct een update kan geven. Sorry dat het niet eerder kan, het is voor nu nog even geduldig afwachten!
Hallo @Rcll056 daar ben ik weer met een update en goed nieuws! Mijn collega Ali heeft het bekeken en de registratie bij Preventel is inmiddels beëindigd, krijg je dit ook te zien in je overzicht? Hij heeft je ook een bevestiging per mail hierover verstuurd!
Laat je weten of het allemaal in orde is? Ik hoor het graag van je!
Hallo @Rcll056 daar ben ik weer met een update en goed nieuws! Mijn collega Ali heeft het bekeken en de registratie bij Preventel is inmiddels beëindigd, krijg je dit ook te zien in je overzicht? Hij heeft je ook een bevestiging per mail hierover verstuurd!
Laat je weten of het allemaal in orde is? Ik hoor het graag van je!
Hallo Pharwin,
Ja ik heb de bevestigings mail binnen gekregen! Super, dankjewel voor alle hulp en met het meedenken! Hij gaf aan om voor de zekerheid tot donderdag te wachten. Nogmaals heel erg bedankt!
Een fijne dag toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Rachelle van Zanten
@Rcll056 Ah, fijn! Uiteraard geen dank en graag gedaan. Soms kan het inderdaad even duren voordat het overzicht bij Preventel is bijgewerkt, vandaar dat hij dit aangaf. Maar wel fijn dat het is opgelost! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je nog een hele fijne dag toe en veel plezier met het kiezen van een nieuwe telefoon! 