Skip to main content
Beantwoord

Abonnement opzegverzoeken worden genegeerd

  • April 28, 2025
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Inmiddels probeer ik al 2 maanden mijn abonnement voor TV + Internet op te zeggen. Ik heb na de Ziggo overname dit abonnement nooit in mijn Odido gezien en kan het hierdoor niet opzeggen via de site. Daarnaast staat er bij bestaande abonnement koppelen 'teveel records gevonden' waarvoor ik contact op moest nemen met klantenservice. Maar ik krijg geen reactie via support, telefoon wachtrij is te lang en nu wil ik het via deze weg definitief maken.

 

Ik wil mijn abonnement voor TV + internet opzeggen. 

Beste antwoord door eric

Hoi ​@Abonnementopzeggen ,

Een opzegging gaat helaas niet via dit forum. Alkeen telefonisch of via het opzegformulier op de website. 

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23265 reacties
  • April 28, 2025

Hallo ​@Abonnementopzeggen 

Via deze weg opzeggen gaat helaas niet, het zal echt telefonisch moeten.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • April 28, 2025

Hallo ​@Abonnementopzeggen 

Via deze weg opzeggen gaat helaas niet, het zal echt telefonisch moeten.

Waar ik vervolgens ook niemand aan de lijn krijg. Ik wilde overstappen naar Klik + Klaar internet, totdat zelfs daar geen reactie op kwam. Nu zeg ik het volledig op. Ik wil vandaag het abonnement opgezegd hebben per eerst volgende ingangsdatum.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 10157 reacties
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Hoi ​@Abonnementopzeggen ,

Een opzegging gaat helaas niet via dit forum. Alkeen telefonisch of via het opzegformulier op de website.